Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osuvaa anaaliyysiä konekirjoittajan huoltajalta! Popinoa olen itseasiassa vierastanut jo pitkään, koska kaikki lihapihvit on yleensä leivitetty raskaasti, mikä on melkoista paskaa. Tämänpäiväinen pihvi pitäisi olla käsittääkseni mallia -jauheliha, joten uskaltaudun tämän perusteella sisälle asti.

Melko rohkeata käydä yhdyntöjen välissä kellarissa vieraisilla. Itse käyn yhdyntöjen välissä yleensä mm. muutaman kuukauden töissä. Vitsi oli omakeksimä, saa käyttää. Oikeasti yhdyntöjen välissä käyn pikaisesti jää_kaapilla naukkaamassa jotain nestepitoista, jotta nestehukka ei pääsisi yllättämään minua ns. housut kintuissa.

Tykkään leivittää pihvini ihan itse. Ja se ei ole mikään sinipunainen kuvottava versio, leivityksenäkin käytän runsasta luonnonjogurttia. Jauhoja en tarvitse, koska pihvi on sen verran hyvin esillä, ettei sitä tuoretta kohtaa tarvitse jauhopussin keralla etsiä!

Minulla on ollut joskus pihvi sämpylän välissä. Kera punaviinin.

Tarkemmin sanottuna seitsemän kertaa.

Pojat mitä nyt taas!? Olen syönyt hampurilaista ja juonut punkkua ainakin seitsemän kertaa elämässäni. Mitä te oikein kuvittelitte?

Nyt olen hopeanharmaan vm -08 Toyota Yariksen omistaja. :haart:

Pojat mitä nyt taas!? Olen syönyt hampurilaista ja juonut punkkua ainakin seitsemän kertaa elämässäni. Mitä te oikein kuvittelitte?

No sitä, että hieman erikoinen yhdistelmä.

Onnea! Koskas viet meidät ajelulle?

:D Siihen saattaa mennä jokunen hetki. :D Äsken ostin liikennevakuutuksen plus kaskon ja kohta rekisteröimään auto... Kesärenkaatki sais pyöritellä jonnekki turvaan. :)

Sipulijauhelihapihvi olikin miellyttävä yllätys. Olenhan Olavi Perkiömäen tavoin nuotioiltojen, kahvin ja hyvä ruuan ystävä. Tässä kuitenkin loppupäivän teema kuvamuodossa:

1267492134.webp

Minulla on ollut joskus pihvi sämpylän välissä. Kera punaviinin.

Tarkemmin sanottuna seitsemän kertaa.

Oletko ollut Olavi Perkiömäen matkassa? Eihän kukaan muu jaksa tuolla tavalla kuin vannoutunut öljyväritöiden ja ryhmäseksin kannattaja Olavi.

- - - Updated - - -

Lounas:

-lasagnette, erittäin keskinkertaista, hintahtava nimi
-ananaskyrs
-banana
-kahvi

Joo. Ihan hyvin se varmaan meni, kun tänään on tulossa vielä toinen tyyppi haastatteluun mutta kuulemma "se on melkeen sitten tällä sovittu." Huomenna tai ylihuomenna tietää sitte varmasti.

Hiano homma! Mutta onneksesi PakkoPulla.netin logistiikkapäällikön virka onkin lähinnä edustamistehtäviä sisältävää. Mm. keskimmäisestä autosta nousemista ja muuta rietasta.

Back
Ylös Bottom