Kun harjoitetaan voimaa, onko yli 2minuutin odotusajat sarjojen välillä sallittua?
On
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun harjoitetaan voimaa, onko yli 2minuutin odotusajat sarjojen välillä sallittua?
No katopa vaikka Arskan G6 tai Starting Strength. Ja ei millään pahalla, mutta on todella tyhmää tuomita joku tapa treenata yhden kerran jälkeen. Treenaa yksijakoista vaikka se kuukausi ja tee sen jälkeen päätös, onko tällä hyvä jatkaa.En mä sanoisi että minulla tämä 1v treeni on vituiks mennyt, ja en aloittanut 2/3- jakoista liian aikasin, se oli silloin oikeastaan sopivaan aikaan ja oli paljon helpompi sillain. Noh, kaipa mä vain yrittää sitä sen kerran ainakin ja jos ei onnistu niin keksin jotai muuta. Mutta eikös tuossa minun ohjelmassa ole 16 eri liikettä? Pitääkö jotkut ruksaa pois sitten?
Noh.. en ajatellut tehdä maastavetoa ja takakyykkyä samassa treenissä. Molemmissa liikkeissä pääasiassa olisi myös voima ja mikäli maven tekisi taas toisena jalkapäivänä, ei sitä kiertoa voisi niinkään käyttää "bodaamiseen" kuten olisi tarkoitettu.En vieläkään ihan tiedä miksi porukka tekisi mavea yläkropan vetävien kanssa.. Jos tarkkoja ollaan niin mave ei ole edes veto, vaan jaloilla työntö + lantion ojennus. Eriasia on sitten esim tempausotteen pukeiltaveto, jossa selän työtä korostetaan, mutta perinteiset mavet, sumot yms menee kyllä joka asteikolla jalkapäivään. Ei tarvisi myöskään miettiä näitä SJMV uumoiluja..
No katsos kun koulu on vähän siihen aikaan etten pääse kuin ainoastaan vklp silloin kun haluan. Kuulin jostain että 1- jaksonen on ihan niille jotka ekaa puoltavuotta on salilla että niiden kannattaa tehdä se 1- jakoinen. Jotenki annettiin sellanen kuva, että 1- jakoinen ei ole yhtä hyvä tai tehokas tai jotain? Mutta en tosiaan mitenkään saisi kaikkia noita liikkeitä ja sarjoja tehtyä noin nopeasti ja minulla on se 2min palautusaikaa ainoastaan.
No katsos kun koulu on vähän siihen aikaan etten pääse kuin ainoastaan vklp silloin kun haluan. Kuulin jostain että 1- jaksonen on ihan niille jotka ekaa puoltavuotta on salilla että niiden kannattaa tehdä se 1- jakoinen. Jotenki annettiin sellanen kuva, että 1- jakoinen ei ole yhtä hyvä tai tehokas tai jotain? Mutta en tosiaan mitenkään saisi kaikkia noita liikkeitä ja sarjoja tehtyä noin nopeasti ja minulla on se 2min palautusaikaa ainoastaan.
En mä sanoisi että minulla tämä 1v treeni on vituiks mennyt, ja en aloittanut 2/3- jakoista liian aikasin, se oli silloin oikeastaan sopivaan aikaan ja oli paljon helpompi sillain. Noh, kaipa mä vain yrittää sitä sen kerran ainakin ja jos ei onnistu niin keksin jotai muuta. Mutta eikös tuossa minun ohjelmassa ole 16 eri liikettä? Pitääkö jotkut ruksaa pois sitten?
Näyttää ainakin todella turhalta hinkkaukselta (mitään faktaa ei ole), mutta jostain syystä naiset tuota näyttävät tekevän. Yhden ainoan kerran nähnyt miehen tekevän kyseisiä liikkeitä ja näytti suoraan sanoen todella h:lta.Miehet hoi! teettekö reiden ojennusta ja lähennystä koneissa vai onko nämä laitteet vain naisille? :D
Eipä noista mitään hyötyä ole jos tekee jalat moninivel-liikkeillä.Miehet hoi! teettekö reiden ojennusta ja lähennystä koneissa vai onko nämä laitteet vain naisille? :D
Miehet hoi! teettekö reiden ojennusta ja lähennystä koneissa vai onko nämä laitteet vain naisille? :D

Ma:
G6
To:
Kyykky 3-5*6-10
Penkkipunnerrus 2-4*6-10
Leuanveto 2-4*6-12
Istumaannousu kiertäen 2-4*8-15
Pe:
Maastaveto 2-4*6-10
Pystypunnerrus 2-4*8-12
Istumaannousu 2-4*8-15
Onko G6:sella kuinka huono asia mennä peräkkäisinä päivinä, Noh aika jumissa tuntuu kyllä olevan mutta noin muuten?
Miehet hoi! teettekö reiden ojennusta ja lähennystä koneissa vai onko nämä laitteet vain naisille? :D
Yleensä tulee ennen jalkatreeniä lämmiteltyä noilla eli muutama pumppisarja ja sitten loitontajia 4-5 "kovaa" sarjaa ihan lopuksi niin saa gluteus maximuxille kovan poltteen. Ihme neitejä täällä, "salin pitää olla tyhjä et kehtaa tehä". Tietenkin jos näyttää siltä, että ekaa kertaa salilla niin ymmärrän toki![]()
ekat tulee vasta 05.30 paikalle 
Noh.. en ajatellut tehdä maastavetoa ja takakyykkyä samassa treenissä. Molemmissa liikkeissä pääasiassa olisi myös voima ja mikäli maven tekisi taas toisena jalkapäivänä, ei sitä kiertoa voisi niinkään käyttää "bodaamiseen" kuten olisi tarkoitettu.
Perusteluja? Vähän sama kuin sanoisi että flies-treeni ristikkäistaljassa on turhaa jos tekee penkkiä. Mun mielestä on tuhat ja yks hyvää syytä tehdä nämä esim. pitkinä supersarjoina jalkatreenin loppuun, varsinkin jos bodaustyyppisesti reenaa.Eipä noista mitään hyötyä ole jos tekee jalat moninivel-liikkeillä.
Elikkäs olen sattunut lukemaan että jos haluaa saada rintekehälle lisää ympärysmittaa, kannattaa kokeilla hengityskyykkyjä. Eli mites nämä eroaa normaaleista kyykyistä ja miten se leventää rintakehää?
Kiitos!