Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eli onko se melkein mahdottomuus vetää mavea pienillä kiekoilla ilman korokkeita? En ole päässyt vielä 20 kilon kiekkoihin käsiksi kun tekniikka kusee ja kuumottaa selän puolesta. Eli ootteko vetäny sitä mavea pienillä kiekoilla maasta asti? Pitäiskö mun duunata jotkut korokkeet? Tuntuu selässä joka nosto joten en kyllä viitsi lähteä leikkimään, Joudun siis menemään ihan kyykkyyn tai sellattiin että selkä nostaa sen väkisinkin. Ne kiekot on tosi pienet, Siinä on varmaan joku 30 senttiä maasta siihen tankoon jos sitäkään.
- - - Updated - - -
Saattaa olla, että kysynyt aiemminki, mutta here i go again: Mun voimantuotto leuanvedossa on aika hämärä, kun maximi ykkönen on n.40kg lisäpainolla, Mutta esim. 20:kg:lla en saa kuin max 6 toistoa :wtf:.
omal painol menee se 20. Jotenki korreloi erikoisesti mielestäni.

Joo eli onko se melkein mahdottomuus vetää mavea pienillä kiekoilla ilman korokkeita? En ole päässyt vielä 20 kilon kiekkoihin käsiksi kun tekniikka kusee ja kuumottaa selän puolesta. Eli ootteko vetäny sitä mavea pienillä kiekoilla maasta asti? Pitäiskö mun duunata jotkut korokkeet? Tuntuu selässä joka nosto joten en kyllä viitsi lähteä leikkimään, Joudun siis menemään ihan kyykkyyn tai sellattiin että selkä nostaa sen väkisinkin. Ne kiekot on tosi pienet, Siinä on varmaan joku 30 senttiä maasta siihen tankoon jos sitäkään.
Paljon jalkaprässiin painoja jos kyykkään 4x10x60 ?
Mitä tulisi syödä ennen treeniä ja treenin jälkeen?
Koulussa on ollut tervesytiedon tunneilla puhettaa että yhtä reeniohjelmaa kannattaisi tehdä max 2 kuukautta. Riittääkö jos vaihtaa vain liikkeitä erilaisiksi tai toistojen määrää, vai pitääkö vaihtaa reeni jakojakin?
Vastaus vaihtelee. se että leimasivat sinut kehariksi, kertoo hyvin pitkälti siitä että eivät tiedä vittuakaan mistä puhuvat. ÖÖ tai hetkonen, etkai meinaa 6 sarjaa maximilla sitä että vedät 6 sarjaa 1 toiston maximiasi :D? Koska sitä voisin kyllä pitää hieman(oikeestaan aika paljonkin) kyseenalaisena. Jos omien sanojesi mukaan olet ''noobi'', niin penkkimaximisi on varmaan siinä 40-60kg kieppeillä, jolloin se 6 sarjaa maximia on mielestäni ajanhukkausta. Tietty jos meinasit että vedät 6 sarjaa ''maximisarjapainoilla'', eli 6 sarjaa niin monta toistoa kuin menee, niin se taas on mielestäni oikein hyvä tapa saada kehitystä. esim.6 sarjaa toistoilla 3-8, aikalailla takaisi itselläni kehityksen, kunhan on muutkin osa-alueet kunnossa(ruokavalio,säännöllisyys,tekniikka).
''Minulle koko vuoden sanottu, että täysiä vedetään ja maksimille aina.'' Älä ota kirjaimellisesti kaikkea.
''Minulle on kahdella eri foorumilla tullu väki sanoo, että liikkeitä vedetään tietty sarja sekä tietty määrä toistoi.'' Tämä on myös täyttä hihhuli-tiedettä eli paskaa. ei oo olemassa mitään maagista kaavaa mikä toimii jokaikisellä ihmisellä.
6x 10 toiston sarja ois itelle ainaki ihan liian kevyttä.
Juu se kuulostaa ihan järkevältä sitten. Sen lisään viel että ite en tekis niitä 6 sarjaa kaikkia täysin samoilla painoilla, vaan jättäisin hieman varaa ja nousisin niihin kaikista raskampiin painoihin, ja niissä vetäisin ihan hyytymispisteeseen.