Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon ens lauantain erittäin selvin päin. Ajatus aivan kristallin kirkkaana. Ehkä vähän urheilua, salaattia ja kivennäisvettä, hyväntekeväisyyttä ja vapaaehtoistyötä ja orpokodissa pyyteetöntä hommaa. On nimittäin nähty valo.

- - - Updated - - -

Mä veikkaan että jööttisspuge on oikeasti dr Phil.

- - - Updated - - -

Mutta huonosti näkee roiskia kun on tukkakin silmillä.

Tää nyt menee jo vähän saivarteluksi mutta tukka silmillä on just hyvä roiskia.

Mutkun siella on kaikkea kiinnostavaa... Viimeksi twiittasin uutisen siita miten 20th century fox havisi oikeustaistelun "Glee"-tavaramerkista. Olin viime kesana toissa lakifirmassa joka hoiti ko. asiaa ja muistan miettineeni etta mulla on ihan paras tyo kun kattelin Gleeta toimistolla ja sain siita palkkaa :D

Ihmettelin että mitä sä Gleetä kättelit. Ketä niistä? Vaiko puhuitko nyt eri Gleestä kuin William McKinleyn oppilaista? Vai mitä tämä oli?
..mut eihän siitä puuttunutkaan skandeja! Hölmö.

jätä se.

En koska rakastan sitä kuitenkin koko sydämmestäni. Tää on loppujen lopuks nii pieni riita et kun saan vaan sen leppymään ja puhuttuu sille. Liittyy osittaib siihen että se haluu edetä vielä enemmän ja mä sanoin et ehitään kuitenkin ajallaan edetä enemmän.

En voi ees ajatella mulle ketää muuta ku sen, se on mulle tärkein. No ratkasen huomenna paremmin jos se yön aikana ymmärtäis.

Anna sille oikein laatuseksiä niin se leppyy. Pakkiksella viisaus asuu!

Tähän menee tovi kun asutaan sen verta kaukana.

En koska rakastan sitä kuitenkin koko sydämmestäni..
En voi ees ajatella mulle ketää muuta ku sen, se on mulle tärkein..

C'mon jäbä!!! Tyyppi on 18v :D !! Jätät heti. Paneskelet jokusen vuoden monia erilaisia misuja. Sit alat seurustella vakavasti. Eroot ainaki kerran ja vasta sen jälkee etit uuden ja perustat perheen. Muijan kanssa joka on myös eronnut. Näin saat hyvän parisuhteen loppuelämäksi ja elät suhteellisen onnellisena

Ja tuon jälkeen tyttöystävä suuttuu vielä enemmän ja riidan aiheena on "Ai petätsä mua?!?!!?!111"

Sitten loukkaannutaan syytöksistä, käännetään päälaelleen ja syytetään muijaa pettämisesta ja haukutaan h.

Nojoo sarkasmia ja käänteispsykologiaa. Mulla on kokemusta naisten kanssa riitelystä. Eli ollaan hiljaa ja haetaan muijalle suklaata/karkkia. +pyydetään anteeks vaik ei ollu oma vika. =sovintoseksi. Ja sehän se päälimmäinen ajatus on

Sitten loukkaannutaan syytöksistä, käännetään päälaelleen ja syytetään muijaa pettämisesta ja haukutaan h.

Nojoo sarkasmia ja käänteispsykologiaa. Mulla on kokemusta naisten kanssa riitelystä. Eli ollaan hiljaa ja haetaan muijalle suklaata/karkkia. +pyydetään anteeks vaik ei ollu oma vika. =sovintoseksi. Ja sehän se päälimmäinen ajatus on

Juuri noin.

Mua melkein alkoi harmittaa ettei saa kenenkään kanssa riidellä. Suklaata ja sovintoseksiä, kuulostaa hyvältä.

Kai sitä sinkut voi keskenään riidellä, ei kaikki kiva voi olla pariskuntien juttu :D

Ois muute ollu k-supermarketissa kaks levyä sinistä tarjouksessa, olikohan 3.50e :P

en mäkään tiedä, mutta säännöt on tehty rikottavaksi :) mutta ajattelin tilannetta että kaks sinkkua(mies ja nainen) keskenään riitelis ja sit vaa kävis noin :D

Kävipä mukava tuurinpoikanen tässä työreissulla, kun oli hotelli ylibuukattu. Nyt saa saunoa omassa rauhassa ja vaikka lämmittää makkarat takassa :D

Back
Ylös Bottom