Luulin et tää päivä menee hyvin, nyt suututin tyytöystävän toivottavasti se leppyy.
jätä se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulin et tää päivä menee hyvin, nyt suututin tyytöystävän toivottavasti se leppyy.
Mutta huonosti näkee roiskia kun on tukkakin silmillä.
Mutkun siella on kaikkea kiinnostavaa... Viimeksi twiittasin uutisen siita miten 20th century fox havisi oikeustaistelun "Glee"-tavaramerkista. Olin viime kesana toissa lakifirmassa joka hoiti ko. asiaa ja muistan miettineeni etta mulla on ihan paras tyo kun kattelin Gleeta toimistolla ja sain siita palkkaa :D
jätä se.
Anna sille oikein laatuseksiä niin se leppyy. Pakkiksella viisaus asuu!
Tää nyt menee jo vähän saivarteluksi mutta tukka silmillä on just hyvä roiskia.
No mää en tiiä tommosista!
Joko Kriina kykenee kävellä?
En koska rakastan sitä kuitenkin koko sydämmestäni..
En voi ees ajatella mulle ketää muuta ku sen, se on mulle tärkein..
Tottakai. Viikko oli ehkä hieman liioittelua.
Ja tuon jälkeen tyttöystävä suuttuu vielä enemmän ja riidan aiheena on "Ai petätsä mua?!?!!?!111"
Sitten loukkaannutaan syytöksistä, käännetään päälaelleen ja syytetään muijaa pettämisesta ja haukutaan h.
Nojoo sarkasmia ja käänteispsykologiaa. Mulla on kokemusta naisten kanssa riitelystä. Eli ollaan hiljaa ja haetaan muijalle suklaata/karkkia. +pyydetään anteeks vaik ei ollu oma vika. =sovintoseksi. Ja sehän se päälimmäinen ajatus on
Hö. Tylsää. Todella tylsää. Elsu olis kyenny viikkoon, uskotko?
Juuri noin.
Mua melkein alkoi harmittaa ettei saa kenenkään kanssa riidellä. Suklaata ja sovintoseksiä, kuulostaa hyvältä.
Mikä sua ärsyttäis tai suututtais?? Nimim. Levy sinistä kaapissa.
Eiku oliki pariskuntien juttu:(