Valitettavasti olen unohtanut viikonloppuna nyrkkini jonnekin. Palataan asiaan kunhan löydän ne.
Nyt kannattais kaikkien peli-illassa vierailleiden kaivaa kupeitaan, josko sieltä pari ylimäärästä löytyis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti olen unohtanut viikonloppuna nyrkkini jonnekin. Palataan asiaan kunhan löydän ne.
Käytä seraavalla kerralla vokot takstiikkaa kun menet diskoon. Valitse pöytä jossa on runsaasti ohikulkuliikennettä, vaikkapa baaritiskin tuntumasta, ja könnää siinä koko ilta ja seuraa ohikulkuliikennettä. Ei tarvii saada yhtään lyhythameista kiinni koska voit tarkistaa heidät siinä kaljanjuonnin ohessa. Melko tympeäähän tuo on, ei se ilta montaa tuntia kestä, mutta kyllä sitä muutaman kerran vuodes pitää käydä itteensä kiusaamas. Poistua mukavuusalueelta, eli rokkiklubilta.
Pitääpäs testata ens kerralla. Toimii varmaan parhaiten kun on yksin liikenteessä?
Sitten kuitenkin pyyhit persees sillä värssylläs.
Olen koukussa twitteriin. Apua.
Sitten kuitenkin pyyhit persees sillä värssylläs.
^ Unhook yourself!
Toivottavasti et facebookkiin.

:itku:
- - - Updated - - -
Mäki rupeen kaipaamaan aikaa ennen internettiä. Sillon oltiin pihalla. Lähettiin kiertämään kylälle rinkiä ja kattomaan olisko sielä tuttuja. Erotiikka oli analogista.