Viestiä ei enää kerennyt editoimaan, mutta huomasin tosiaan että ilmeisesti pohkeet saavat kyytiä jo kyykyssä. Eli ne voi kait karsia. Supistettua versiota threadin vastauksiin pohjautuen mietin näin:
Kyykky
Maastaveto
Leuat vastaotteella
Penkki
Pystypunnerrus
Dippi ojentajille
Kulmasoutu
Vatsarutistus
-mutta sarjamääriä en sitten osaa tähän versioon suhteuttaa. 8x3 ja 5x5 on kuulemma jees pääliikkeille, toisaalla sanotaan että pitkät sarjat ovat parempia lihasmassan kasvatukseen, joka on tavoite. Hence, en tiedä. Tässä taas liikkeitä ei ole erilaisia ( kuten ei kaikissa esimerkeissäkään ) niin vaihtelua ei näissä vissiin sitten harrasteta?
Elkää menkö tyypit aina sanomaan "tämä nyt vaan on tällainen semi ok kyhäelmä" -tyylistä niistä omista esimerkeistänne, jos ne kerran ovat hyviä. Olisi helpompi ajatella että "no siinä on kokeneen jätkän ohjelma jossa on varmasti ideaa, tota minä alan käyttämään" -jos ette anna niistä epävarmaa kuvaa.
Vai onko tämä sitten yksilöllisyyden huomioonottamista, ettei se välttämättä kaikilla toimi.
Inb4 G6 - Arska on kokenut jätkä, mutta juuri se ohjelma minua ei nyt juuri iske. Kai nyt yksi yhtä hyvä, erilainen vaihtoehto löytyy.
Kyykky
Maastaveto
Leuat vastaotteella
Penkki
Pystypunnerrus
Dippi ojentajille
Kulmasoutu
Vatsarutistus
-mutta sarjamääriä en sitten osaa tähän versioon suhteuttaa. 8x3 ja 5x5 on kuulemma jees pääliikkeille, toisaalla sanotaan että pitkät sarjat ovat parempia lihasmassan kasvatukseen, joka on tavoite. Hence, en tiedä. Tässä taas liikkeitä ei ole erilaisia ( kuten ei kaikissa esimerkeissäkään ) niin vaihtelua ei näissä vissiin sitten harrasteta?
Elkää menkö tyypit aina sanomaan "tämä nyt vaan on tällainen semi ok kyhäelmä" -tyylistä niistä omista esimerkeistänne, jos ne kerran ovat hyviä. Olisi helpompi ajatella että "no siinä on kokeneen jätkän ohjelma jossa on varmasti ideaa, tota minä alan käyttämään" -jos ette anna niistä epävarmaa kuvaa.
Vai onko tämä sitten yksilöllisyyden huomioonottamista, ettei se välttämättä kaikilla toimi.Inb4 G6 - Arska on kokenut jätkä, mutta juuri se ohjelma minua ei nyt juuri iske. Kai nyt yksi yhtä hyvä, erilainen vaihtoehto löytyy.