Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa miettiä ketoilua vielä uudestaan..
Jami kuoli, koska vaipui ketoosiin..
Jouluyön katoamismysteeri: Jami kohtasi kolme ennen kuolemaansa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
laskenko noita ravintoarvoja esim. viikon välein kun paino tippuu vai annanko olla samoissa kaikki koko dieetin ajan? kuukauden päästä siirryn siihen toiseen vaiheeseen jossa lisään hieman hiilaria.
pökinkö aerobista mukaan vai tarviiko sitä edes loppujenlopuksi tehdä rasvanpolton vuoksi? teen aina salitreenin jälkeen noin 120-130 sykkeellä kuntopyörää 15 min kevyesti,lähinnä palauttavana jumppana
Huippu-urheilijoiden ravintovalmentaja kauhistelee karppausta | Yle Uutiset | yle.fi
Tässä jutussa kaiketi puhutaan nyt pitkäkestoisesta karppauksesta, ei ketoosidieetistä?
Olisi mielenkiintosta kuulla kaverin mielipide ketoosidieetistä kehonrakennuksessa.
Ja joo, pitää toki olla idiootti jos luulee, että hiihtäjän tulisi karpata.
Hiilari mössöily on hei jiipee varsin tuore väännös..ei sillä etteikö hiilareilla olisi monissa urheilulajeissa paikkansa mutta jokainen gramma pois suorituskyvystä LOL[/B]
Mutta noin muuten juttuhan oli ihan paskaa, tuossako on "ravintovalmennuksen" taso huippu-urheilussa:
"Esimerkiksi Martti Jylhä syö kuusi kertaa päivässä täsmälleen samanlaisen aterian." Jumalauta mitä neroutta!!! Tää on sitä ravitsemusvalmennusta?
"Ei tarvitse syödä neljää kiloa punaista lihaa, kun sen voi korvata yhdellä lusikallisella aminohappojauhetta aterian yhteydessä." Nyt hei aikuisten oikeesti..
"Jokainen gramma pois hiilihydraateista on pois suorituskyvystä. Tuntuu välillä, että ihmiskeho olisi keksitty vasta nyt - ihminen toimii tietyillä fysiologisilla lainalaisuuksilla ja se välillä unohdetaan."
Hiilari mössöily on hei jiipee varsin tuore väännös..ei sillä etteikö hiilareilla olisi monissa urheilulajeissa paikkansa mutta jokainen gramma pois suorituskyvystä LOL

VÄitän, että JiiPee ja Ari Uusitalo tietää pikkusen paremmin kun sinä.![]()
Buffetissa tulee aina sikoiltua. Kysymys ois et kannattaako mun jotenkin vähä nostaa hiilareita ettei tuu huono olo (vai tuleeko jos yhtä äkkiä syö paljon hiilareita?) ja katkeeko vaivalla hankittu rasva adaptio jos kahtena päivänä syö reilusti hiilareita? heti matkan jälkee ois tarkoitus palata dieetille vielä 3kk.Olen nyt ollut 3 viikkoa ketoosidieetil (alle 30hh/pv) mut oon menossa muutaman viikon päästä laivalle ja tietenkin buffettia ahmiiBuffetissa tulee aina sikoiltua. Kysymys ois et kannattaako mun jotenkin vähä nostaa hiilareita ettei tuu huono olo (vai tuleeko jos yhtä äkkiä syö paljon hiilareita?) ja katkeeko vaivalla hankittu rasva adaptio jos kahtena päivänä syö reilusti hiilareita? heti matkan jälkee ois tarkoitus palata dieetille vielä 3kk.
Jos aiot viinaksia juoda enemmän kuin 1-2 annosta niin sitten nosta muutamaa päivää ennen hiilarit tonne 100g paikkeille. Jos alkaa ketoosilla ryypiskeleen voi tulla happomyrkytys.
Ja juurikin tuon tuo rasva-adaptaatio katkeaa mutta käsittääkseni se on helppo saavuttaa taas muutamassa päivässä