Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama homma, pyyteettömästi painetaan hommia niska limassa.

Meillä on Strap-On merkkinen kaffiautomaatti.

- - - Updated - - -

Pitää tilata semmonen trinksuautomaatti, katotaan tuleeko the bossilta sanomista jos se sattuu huomaamaan laskun.

ainakin nämä sen pitäisi osata valmistaa:
-mojito
-gt
-karpalovodka
-irish coffee

tai minimivaatimuksena:
-kossuvissy

- - - Updated - - -

tai no jos oikein tiukille vedetään niin:

-keskiolut

- - - Updated - - -

Onkohan semmosia trinksuautomaatteja markkinoilla mitkä osaa valmistaa keskioluen, lasi alle vaan ja sieltä tulee..?
Nyt kun puhuit oluesta, alkoi tehdä mieli. Korillinen perinteisiä lasipulloja, mulla on niitä ikävä. Ihan vaan koristeeksi.

Hirveää offtopic-paskaa taas ketju täynnä! Ettekö osaa olla edes yhtä aamua hiljaa?

Lupaan olla la ja su aamut hiljaa. Piisaako?

- - - Updated - - -

Nyt kun puhuit oluesta, alkoi tehdä mieli. Korillinen perinteisiä lasipulloja, mulla on niitä ikävä. Ihan vaan koristeeksi.

Niitä saa kaupasta. Käteisellä. Halapaa!

Itse lupaan olla hiljaa 00:00 - 06:00 joka päivä.

Beast mode muutetaan nyt muotoon working beast mode. Attana, tänään on muuten mm. penaa tiedossa. En malta odottaa, rintakarvatkin kasvavat jo yli äyräiden kun kasvualustaa on runsaasti ja se on ravinnerikasta.

Täällä vedetään jo laikka punasena ja turbonappipohjassa, workingassrapermode.
Penaa huomenna, veikkaan ennätyssarjaa. On ollut katsokaas noususuhdannetta täällä liike-elämässä ja punttisallilla.

- - - Updated - - -

Ja kerrottakoon vielä että tänään raiskaamme takareiskat

Täällä vedetään jo laikka punasena ja turbonappipohjassa, workingassrapermode.
Penaa huomenna, veikkaan ennätyssarjaa. On ollut katsokaas noususuhdannetta täällä liike-elämässä ja punttisallilla.

- - - Updated - - -

Ja kerrottakoon vielä että tänään raiskaamme takareiskat

Me ollaan selkeesti juotu samasta pullosta, nimittäin. Sama homma. Epäilen kuitenkin kamelinselän katkeavan tässä lähiviikkoina, kun operaatio jenkkiksenpoisto on käynnissä. Valitettavasti ylipaino on ylivoimaa.

Pakkanen on vain pukeutumiskysymys. Sarkahousut, fleece-välihousut, merinovillasukat, poolo, villapaita, villakangastakki, kaulaliina, pipo ja lapaset. Ei tullut kylmä. Jos olisi farkut ja vain bokserit niiden alla, niin tilanne olisi aivan toinen...

Farkut ja boxerithan minulla oli :)

- - - Updated - - -

Taidat ottaa kaikkilla lisäpalveluilla?

Otikko häpi endillä?

En mää, mieshieroja jotta saa "lihakset" (lue läskit) runtua.

Yäk! Mieshieroja ja kuolahymiö. Mä en menisi mistään hinnasta mieshierojalle! Tai no kyllä jostain, mutta maksaisi en enkä ilmaseksi. En edes tonnista. Viidestä tonnista voisin ruveta harkittemaan.

Me ollaan selkeesti juotu samasta pullosta, nimittäin. Sama homma. Epäilen kuitenkin kamelinselän katkeavan tässä lähiviikkoina, kun operaatio jenkkiksenpoisto on käynnissä. Valitettavasti ylipaino on ylivoimaa.

Saas nähdä kauanko sitä jaksaa lyödä löylyä, kyllä se kamelinvarvas tässä katkeaa itselläkin ennemmin tai myöhemmin. Mutta sitä ennen jätkät tehrää vähä hommia!

- - - Updated - - -

Yäk! Mieshieroja ja kuolahymiö. Mä en menisi mistään hinnasta mieshierojalle! Tai no kyllä jostain, mutta maksaisi en enkä ilmaseksi. En edes tonnista. Viidestä tonnista voisin ruveta harkittemaan.

Mä olen maksanut päästäkseni uroshierojalle. 35 euroa.

Hmm mun pitäs käydä vähän avauttamassa selkää ja jalkalihaksia myös pakarat vois kaipaa vähän käsittelyä... mut en oo koskaan ollu ammattihierojalla niin mistä helvetistä sitä voi tietää osaako se hommansa kun ei ole mitään mihin verrata...? Taitaa tämäkin olla näitä "käy useammalla eri tyypillä ja sitten joskus tiedät kenen käsittelyssä avautuu lukot parhaiten"... mutku mutku noku noku... kauhee pohjatyö tehtävä ensin että tietää mennä jatkossa hyvälle... *sisäinen laiskiaiseni haukottelee*

Sun pitää alkaa jutella siellä salilla kaikille tuntemattomille ja kyselet niiltä hierojakokemuksia. Mä kävin kahdella ennen kuin löysin toimivan (riittävän väkivaltainen).

Sun pitää alkaa jutella siellä salilla kaikille tuntemattomille ja kyselet niiltä hierojakokemuksia. Mä kävin kahdella ennen kuin löysin toimivan (riittävän väkivaltainen).

HAHHAAAAA! "Anteeks mut hierooko sua joku...?" :hyvä:
Vois ehkä aiheuttaa hieman hilpeyttä tai hämmennystä :D

Hmm mun pitäs käydä vähän avauttamassa selkää ja jalkalihaksia myös pakarat vois kaipaa vähän käsittelyä... mut en oo koskaan ollu ammattihierojalla niin mistä helvetistä sitä voi tietää osaako se hommansa kun ei ole mitään mihin verrata...? Taitaa tämäkin olla näitä "käy useammalla eri tyypillä ja sitten joskus tiedät kenen käsittelyssä avautuu lukot parhaiten"... mutku mutku noku noku... kauhee pohjatyö tehtävä ensin että tietää mennä jatkossa hyvälle... *sisäinen laiskiaiseni haukottelee*

Ei kannata mennä, se maksaa ja sattuu. Venyttelet vaan niitä jumissa olevia paikkoja. Noin minä olen pärjänny jo näin vanhaksi.

Taidanpa käydä tähän väliin hakemassa firman kuppilasta kupillisen kahvia. Burnout oven takana, hetken paussi ok.

Ei kannata mennä, se maksaa ja sattuu. Venyttelet vaan niitä jumissa olevia paikkoja. Noin minä olen pärjänny jo näin vanhaksi.

Joo ei kauheesti hivele mieltä nuo hinnat vaikka pakko myöntää että varmasti käytän rahaa paljon turhempaankin ja helposti...
Venyttely olis kyl hyvästä, mut aina kun päätän, että nyt aletaan venyttelee sit säännöllisesti joka ilta niin sitä kestää max kolme päivää ja sitten se jää... Joskus aiemmin kun kävin isolla salilla missä oli hot joogaa tarjolla niin siellä tuli käytyä sen 3 kertaa viikossa ja se oli kyllä nannaa keholle :)

Sitte jos ei jaksa venytellä niin voi käydä uimahallissa pikkupikkupikineissä seisoskelemas niiden vesiputousten alla. Siitä tulinkin mieleen, että eilen oli uimahallilla piiiitkästä aikaa todellinen seksibeibe pikkupikkupikineissä. Vesijuoksemassa oli hän.

Back
Ylös Bottom