Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Helevetin kylymä täällä meillä sisällä. Tsiisus!

Asteet.

Näyttäs olevan taas -18 ulkona :) Pikku 20min happihyppelyt kohti hierontaa :kuola: Voiko päivä enää paremmin alkaa?

Taidat ottaa kaikkilla lisäpalveluilla?

Amanda%u00252BMarie%u00252BBloom_harley-davidson-wallpaper-gallery-pictures-poster-beautiful-...webp

- - - Updated - - -

Pakkanen on vain pukeutumiskysymys. Sarkahousut, fleece-välihousut, merinovillasukat, poolo, villapaita, villakangastakki, kaulaliina, pipo ja lapaset. Ei tullut kylmä. Jos olisi farkut ja vain bokserit niiden alla, niin tilanne olisi aivan toinen...

Ei, tuli vähä hikiki. Ku on alle kakskytä pakkasta ei todellakaa ole kylmä, päinvastoin. Pyöräillä siis. Ääsjoella siis näyttää mittari -22.

Aamuun qluu tänään paltsu, automaattikahvi, vituiks menneet vetolaput, pakkanen ja totanoinnii puhtaat kalsarit.

Aamun kluu ssatanallisen vaikea herätys, puoli pannua kahvia, röihin, ja sitten alkoikin järjetön raataminen. Jos musta ei kuulu hetkeen niin no worries, just wörking!

Luin eilen jostain ketjua siitä miten ärsyttää kun ihmiset ei moikkaile salilla... Noh itse olen ollut juurikin sellanen mörri jolla on kuulokkeet korvilla ja lasittunut katse sarjatauoilla... Koitin yrittää olla hieman sosiaalisempi ja taipua edes nyökkäämään jos joku vakinaama sattuisi katsomaan minuun salilla... Noh ilmeisesti ovat jo tottuneet ettei mua saa moikkaamaan kun jos sattuikin katseet kohtaamaan niin he kääns pään nopeesti pois enkä sit ehtiny olla sosiaalinen... bummer... Mutta muuten kyllä hyvä aamutreeni taas jalkoja rääkätessä :)

- - - Updated - - -

Huomenia, mikä toi neidin tämmöiseen paikkaan?

Pakko yrittää olla edes jossain sosiaalinen kun salilla ei onnistunut ;)

Herätys oli erityisen vaikee myös Hämeenlinnassa. En tiä saatana. Onneksemme viikonloppuna alkaa jo lauhtuun ja päästään yksnumeroisiin pakkaslukemiin. Jaajo lupas äsken radiossa.

Kyllä mäkin taivun jos joku onnistuu morjenstaa mä en vaan oikeesti aina huomaa kun ei oo tapana katsella muita... Perus suomalainen tapa katsella lattiaa / seiniä / omia kengän kärkiä... noh yritän hieman parantaa tätä kun ei oo iso joukko joka samaan aikaan aina aamu 5-6 aikaan tuolla pyörii... Ei pitäs olla vaikeeta mutta ilmeisesti ihan tarpeeks :D

Ai onks Vokot = Jaajo?

Mä en tienny.

Emmä. Mulla nyt vain heteroretinapoikamiehenä ole kuin yhtäplaatua rasvaa kaapissa, piilossa. Sitä on sitten tarpeen mukaan käytettävä muuallekkin kuin käsiin. Edellisen kerran oon naamaan tarvinnu kaks tai kolme talvea sitten.

Keittiössä 16 pilkku jotain, makkari oli melkein lämmin eli 17,2 astetta.

Kiitos.

Back
Ylös Bottom