Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitte jos ei jaksa venytellä niin voi käydä uimahallissa pikkupikkupikineissä seisoskelemas niiden vesiputousten alla. Siitä tulinkin mieleen, että eilen oli uimahallilla piiiitkästä aikaa todellinen seksibeibe pikkupikkupikineissä. Vesijuoksemassa oli hän.

Hmmm... oliko alle 60vee? Vai tiukassa fitissä oleva mummo? En ole nähnyt nimittäin montaakaan alle 60v vesijuoksijaa. Minä suhtaudun tuohon vesijuoksuun siten että tuli on vapaa jos näkee minut altaassa vesijuoksuvyön kanssa. En voi laittaa ylleni sitä vyötä edes sovittaakseni, ei anna luonne periksi. Eilen näin kolme semmoista lihavaa naista vesiliukumäessä. Sieltä ne mulskahteli peräjälkeen ammeeseen äänekkäästi ilkamoiden.

^^Laita päivänVesa.

^Arviolta 25v. Eilen sielä oli poikkeuksellisesti kolme muutakin nuorta, mutta he olivat puolenvuoden superdieetillä. Ulkomuodosta arvioin.

Huhhuijjakkaa. Ei oo mitään asiaa, mutta blablablaablaablabla.

Ihan normaalia naisten suusta.

- - - Updated - - -

Eilen näin kolme semmoista lihavaa --- vesiliukumäessä. Sieltä ne mulskahteli peräjälkeen ammeeseen äänekkäästi ilkamoiden.

Jumalauta muuten, mäkin pääsen kohta ihan julkiseen uimahalliin asiakkaaks, ku kehtaa esitellä ihteään. Eli tämmöset kainalokarvat mulla on..

acc04a16c8da63d5278b08a6b1397012.webp

Vesa mallia 2001.

- - - Updated - - -

Jumalauta muuten, mäkin pääsen kohta ihan julkiseen uimahalliin asiakkaaks, ku kehtaa esitellä ihteään. Eli tämmöset kainalokarvat mulla on..

Ootko sä käynyt tähän asti jossain julkimoiden vip-uimahallissa?

Ootko sä käynyt tähän asti jossain julkimoiden vip-uimahallissa?

Olen. Siellä nyt käy lähinnä näitä rantojen miehiä, jotka särpivät kinkkuvoikkoleipää ja punasta maitoo. Se on siinä julkisen uimahallin takana rannalla.

No oli mullaki sen verran diipit shitit mielessä, että äsken esineellistin miestä.

Jestas, oliko hyvä paketti?

Mä en oo ikinä esineellistäny naisia, eihän elävä olento voi olla objekti. Eri asia sitten jos on nekrofilisia taipumuksia.

Itse puhun lähinnä palveluntarjoajista.

Mikä sen munan muotosen olennon nimi on, joka istuu aidalla ja sitä heitetään kivellä. Jutan ohjelmassa oli äsken se.

Itse itselleni vastaten, sehän oli Tyyris Tyllerö.

- - - Updated - - -

Onneks mun ei tarvi ja voin rauhassa jatkaa esineellistämistä. Ehkä noin viiden minuutin kuluttua.

- - - Updated - - -

No jestas! Tottakai.

Oli sulle sopiva?

Olen. Siellä nyt käy lähinnä näitä rantojen miehiä, jotka särpivät kinkkuvoikkoleipää ja punasta maitoo. Se on siinä julkisen uimahallin takana rannalla.

Niinpäs onkin. Vanajavesi liplattaa jos ei ole jäässä. Olen käynyt HML:n uimahallin salilla vuosina 2009 - 2012. Huippuvuosina jopa useamman kerran.

- - - Updated - - -

Mulla on vaan nämä aivot jotenkin ylikuormittuneet niin en muista yhtään minkälainen allasosasto siellä oli. Ei mitään mielikuvaa.

- - - Updated - - -

Nyt mulla iskee jo morkkista tästä työajan käytöstä. Olenko muistanut sanoa että minulle juoksee koko ajan palkka?

Sitte jos ei jaksa venytellä niin voi käydä uimahallissa pikkupikkupikineissä seisoskelemas niiden vesiputousten alla.
Ei ihan hetkeen nähdä minua vielä minkään vallan pikiineissä julkisissa tiloissa... (kyllä, erittäin itsekriittinen olen) mutta kiitos, pitää pitää mielessä tuommoset vesiputoukset kun sinne maille on asiaa :)

E: viimeksi reilu vuosi sitten joulun maissa olin Vuokatissa kylpylässä moisen alla ja olihan se ihan jees :)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom