Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä se on se hymiöiden käyttö kun ekana herättää moisen otaksunnan...?

Ja juu eiköhän noi sigut paljasta myös... ja tarkemmin tuo avatarkin... eli ihan kaikki... :D

Pysytään nyt vaan mielummin siinä että mulla on herkkä kuudes aisti.

- - - Updated - - -

Emmä. Mulla nyt vain heteroretinapoikamiehenä ole kuin yhtäplaatua rasvaa kaapissa, piilossa. Sitä on sitten tarpeen mukaan käytettävä muuallekkin kuin käsiin. Edellisen kerran oon naamaan tarvinnu kaks tai kolme talvea sitten.

Täytyy tunnustaa että sen verran retinahenkinen poikamies mäkin olen että kasvorasvaa ei löydy. Eikä kyllä mitään muutakaan. Näillä pakkasilla alkaa tuntua kyllä nahka vähän rapeelta. Saapasrasva?

Keittiössä 16 pilkku jotain, makkari oli melkein lämmin eli 17,2 astetta.

Tarkennusta: lämpiääkö sun patterit kunnolla/tasaisesti, onko kaikki patterit yhtä lämpimiä/viileitä?

- - - Updated - - -

Okei okei... Mitäs muuta sillä pystyy aistimaan kuin naisten läsnäolon?

Miesten poissaolon.

- - - Updated - - -

Semmonen aisti, joka toimii erityisen hyvin aina just herättyä, ja on vaikee pissata.

noi eturauhasvaivat on kyllä ilkeitä, voimia bro!

Ehkä se on se hymiöiden käyttö kun ekana herättää moisen otaksunnan...?

Ja juu eiköhän noi sigut paljasta myös... ja tarkemmin tuo avatarkin... eli ihan kaikki... :D

Luuletko että kiireinen liikemies kerkee työajalla siguja lueskella. JA näytti olevan ulkomaan kieltäki.

Keittiössä 16 pilkku jotain, makkari oli melkein lämmin eli 17,2 astetta.
Hyi saatana. Sun pitää opetella buddhalaisten munkkien salainen tekniikka, ne veijarit kun osaa nostaa kehonlämpöä pelkästään ajattelemalla. Sitten ne pärjää pakkasessa pelkkä oranssi lakana päällä. Joku dokumenttiukko kuvas niitä lämpökameralla ja siitä näky, miten niiden ruumiinlämpö nous monta astetta kun ne istu paikallaan kylmässä.

Hahhaaa samallahan tuo menee kun muunkin tekstin lukeminen - ainakin itsellä näin kun "töissä" sitä istuksin itsekin (kotioffice).

Väärin. Suomenkieltä lukee huomaamatta ja kyllä enklantiakin, mutta huomaamatta lukien sitä ulkomaata ei ymmärrä. Tällänen maalaistollo joutuu pinnistelemään lukutaidon äärimilleen että ymmärtää mitä lukee, kun kirjotusasu ei ole suomi.

Nonni, join viikonloppuna liikaa viinaksia, liuotin mun aivoni ja nyt ne valuu ulos nenän kautta.

Tjaah no mä sotken keskenään jo ihan puheessa suomea ja englantia (on vaan sellanen tapa) ja väittäisin, että ymmärrän molempia ainakin perusteissa yhtähyvin... Sitkun mennään johonkin vaikkapa lääkärien ammattisanastoon ni sit alkaa mennä jo vaikeemmaks niin suomen kuin englanninkin suhteen...

Taas ollaan ansaitsemassa verorahoja, hienoa kuulua yhteiskunnan pystyssäpitäjiin.

Minkä merkkisiä kahveeautomaatteja teillä on? Meillä on joku perus Autobar, josta saa ties mitä wienerchinoja mutta kaikki maistuu samalle paskalle.

E: naisimmeinen ja ulkomaankieli on kyllä paha. Voi ymmärtää tosi väärin, jopa sattumalta oikein.

Eventa, ei ihme jos ei ollu krapulaa kun aivot suli kuin hämähäkin saalis.

Sama homma, pyyteettömästi painetaan hommia niska limassa.

Meillä on Strap-On merkkinen kaffiautomaatti.

- - - Updated - - -

Pitää tilata semmonen trinksuautomaatti, katotaan tuleeko the bossilta sanomista jos se sattuu huomaamaan laskun.

ainakin nämä sen pitäisi osata valmistaa:
-mojito
-gt
-karpalovodka
-irish coffee

tai minimivaatimuksena:
-kossuvissy

- - - Updated - - -

tai no jos oikein tiukille vedetään niin:

-keskiolut

- - - Updated - - -

Onkohan semmosia trinksuautomaatteja markkinoilla mitkä osaa valmistaa keskioluen, lasi alle vaan ja sieltä tulee..?

E: naisimmeinen ja ulkomaankieli on kyllä paha. Voi ymmärtää tosi väärin, jopa sattumalta oikein.

Tämä on kyllä totta. Eikös se ole niin että naisilla on kaksisataa luuta enemmän kuin miehillä? Johtuu siitä että naisen aivot ovat mekaaniset. Pitääköhän tää paikkaansa, en nyt mee ihan valalle tästä.

Onkohan semmosia trinksuautomaatteja markkinoilla mitkä osaa valmistaa keskioluen, lasi alle vaan ja sieltä tulee..?

Mä oon viihderavintoloissa nähny semmosia. Nappia vaan painaa niin puoli litraa raikasta ja ravitsevaa keskiolutta on tuopissa. Senku huulille vaan nostaa ja muistaa nielaista.

Back
Ylös Bottom