Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Olin itekin ihan varma et nousis, mut ei. Lähti tossa ysikympissäkin selkä pyöristyy sen verran etten uskaltanu alkaa väkisin repimään. Mutta ens kerralla nostan :)

Mielestäni ihan viisasta, että et lähtenyt väkisin repimään sitä huonolla tekniikalla. Treenaat hetken ja nostat sen satkun hyvällä tekniikalla ylös :) Paljon terveellisempi ja loppupeleissä palkitsevampi tie.

Oot aika kuumis:nolo: ja ihan kiva oli maastavetokin.

:nolo: Se ei kyllä ollu oma fiilis kun au naturellina irvistin naama punasena ja väsyneet silmäpussit roikkuen.

Mielestäni ihan viisasta, että et lähtenyt väkisin repimään sitä huonolla tekniikalla. Treenaat hetken ja nostat sen satkun hyvällä tekniikalla ylös :) Paljon terveellisempi ja loppupeleissä palkitsevampi tie.

Sen verran selkäongelmia ollu aikanaan, että väkisin tulee vaistomaisesti varottua. Sen verran tyhmä että jätän luultavasti sen treenaamisen väliin ja seuraavaks revin sitä satasta..

Uskon puutetta ettei satku noussut, ens kerralla et kokeile vaan nostat.

Pitää ottaa huomioon että tuo 90kg->100kg on ~11% lisäys painoa :D Jos 200 nousee kevyehkösti, laitatko tankoon 222,5kg ja yrität?
Korotus esim juuri 200->210 ei ole sama kuin 90->100.

[video=youtube_share;wme1FIKrHEs]http://youtu.be/wme1FIKrHEs[/video]

Oli tuollainen "testovoimaa" pätkä jäänyt kesältä. GPA sm kisat Hyvinkäällä.

Toistopumppailua mavessa. Tavoite oli ottaa 10x240kg, mutta en jotenki saanut kaikkea irti itsestäni tänään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kisaneitsyys lähti tänään salin "leikkimielisissä" kisoissa. Tulokset mun osalta surkeat, mutta oli silti todella mukavat kisat! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin justiinsa :D en ole kuullut, juuri tässä pari kuukautta sitten vasta itse vaihdoin tuonne RKV:lle kun ei enää napannut treenata näillä kaupallisilla saleilla :)

Back
Ylös Bottom