Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, oli kuitenkin se gun case.

Laitoin takkatuli/kynttilät valaistuksen (siis miehekkäällä latinotavalla) ja nyt voi ootella että alkaa Jackie Brown.

No höh.. pitää keksiä mummulle joku muu syntymäpäivälahja. Mutta mitä helevettiä sitä ostaa 85 vuotiaalle ihmiselle jolla on jo kaikkea? Toisaalta voi olla että John Holmesin tuotanto aiheuttaisikin sivuvaikutuksia marevan lääkityksen kanssa.

Ymmärrän täysin tuon tavan millä laitat valaistusta, se on täsmälleen se sama tapa jolla minä käyn bodypumpissa.

Oon missannu homosaunan. Pettymys.

Vaihtoehtojoulu: Miesten joulusauna 2013 - MuroBBS
Tuosta :D
homot_saunassa.webp

No höh.. pitää keksiä mummulle joku muu syntymäpäivälahja. Mutta mitä helevettiä sitä ostaa 85 vuotiaalle ihmiselle jolla on jo kaikkea? Toisaalta voi olla että John Holmesin tuotanto aiheuttaisikin sivuvaikutuksia marevan lääkityksen kanssa.

Ymmärrän täysin tuon tavan millä laitat valaistusta, se on täsmälleen se sama tapa jolla minä käyn bodypumpissa.

Tämä ketju kaipais nyt ehkä hieman miehekkyyttä, eventa vois vaikka tulla vähän raapimaan muniaan.

Taidan keittää kahvia, pysy muuten hereillä koko leffaa...

Osta sille arkku?

Tämä ketju kaipais nyt ehkä hieman miehekkyyttä, eventa vois vaikka tulla vähän raapimaan muniaan.

Taidan keittää kahvia, pysy muuten hereillä koko leffaa...

Osta sille arkku?

En viitti, mun miehisyyteni kärsii pahasti teidän akkojen seurassa

Miehekkyydestä puheenollen, oon tänään siivonnut kahta taloa ja pessyt yhden saunan ja kaksi koiraa :D

Ps. Manstein, MacGyver ja (Garry) McCoy

Hienoja miehiä. Google kertoi noista kahdesta, koska sivistymätön.

Apropoo, jos satut joskus liikkumaan sieltä rannikolta tänne keskiseen Suomeen, poikkea ihmeessä Siikkerin haciendalla, koeammuntakin järjestyy.

Ainii! Pitelin viime vkolla Super Varminttia käsissäni, pirun suora se on se tukki.

Viimeksi muokattu:
Hienoja miehiä. Google kertoi noista kahdesta, koska sivistymätön.

Apropoo, jos satut joskus liikkumaan sieltä rannikolta tänne keskiseen Suomeen, poikkea ihmeessä Siikkerin haciendalla, koeammuntakin järjestyy.

Ainii! Pitelin viime vkolla Super Varminttia käsissäni, pirun suora se on se tukki.

Pistetäänpä muistiin.

Mä voisin vaikka antaa sulle, mutta semmosella miehekkäällä latinotavalla.

Voin tulla sun bodypumppi -tunnille eturiviin kuolaamaan ja näyttelemään irvokkaita eleitä, sen jälkeen ottaa sut pukkarissa heteromaisella tavalla.

Hyvää huomenta ja rauhallista joulua koko Pakkiskansalle!

Ei halunnu mun rakkauspakkaus nukkua ees seiskaan, joten me tästä lähetäänki porukoille joulunviettoon alottaen riisipuurosta :)

:joulu3:

Back
Ylös Bottom