Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan mulla puutteeni ja hapankorppuaddiktio, mutta uskoisin, että musta tulis hyvä täti pienelle mörölle :)

Uskoisin itsekin vakaasti näin. Oijoi. Sydämestä otti kun söin äsken, melkeen on akka kunnossa. Onneks nyt on aikaa röhniä ja lepuuttaa. Selkäkin kivuton kun ei oo viikkoon käyny painimassa.

Erinomaista joulua myös Johnylle.

Yleensä ku otsikossa mainitaan 'very sexy' tai vastaavaa niin on tylsääkin tylsempi video kyseessä. Muut huomannu samaa? Mun käsityksen mukaan jos ois very sexy niin mun pitäis pystyy runkkaa sille matskulle mut ei tästä kyl irtoo yhtään mitään iloo. Iltalehdissä näitä otsikoita on vähän väliä kuin joku miss suomi on tosi seksikkäissä kuvissa ja sit kuvat on jotain kiltti naapurintyttö tasoa. Fucking shit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karjalanpiirakoita ja palvattua hirveä.
hqdefault.webp

- - - Updated - - -

Yleensä ku otsikossa mainitaan 'very sexy' tai vastaavaa niin on tylsääkin tylsempi video kyseessä.

Niinhän se yleensä menee, parhaat videot löytyy ihan muilla hakusanoilla.

Olipas tuttuja maisemia, kävelen osittain samoja katuja pitkin joka päivä ja sen kallioleikkauksenkin ohi. Lisäksi olen kerran kävelly myös Ahvenisjärvenkin ympäri tän vuoden kesänä joten tuli sekin tutuksi.

Mää vaan lähin karkuun tuota paikkaa näin jouluksi.

perjantain haukkaritreenistä oli vielä eilen kunnon domssit päällä. 15 minsan treeni, kaks liikettä. Su iltana sairinta kyytiä. Pelkkä penkki, mutta silti KOKO rinta räjähdyskipeä. Hermotus ja tekeminen kai kunnos

Jasso. Vieläköhän sitä aaton kunniaksi lähtis nuoremmalle kummipojalle lahjan viemään... samalla nakkais aseremppaa tekevälle kaverille sopivan kuusiokoloavaimen, ettei toisen remppa mene aivan häneksi.

Pitkästä aikaa kirjottelen, elikkäs hyvää joulua kaikille, maltilla sitte. Paitsi kossuglögiä.

PS: joko pandalla ja pernoodilla on muijat?

Joulupölyä teillekin:

Itsehän olen ylittänyt itseni tänä jouluna; olen tehnyt kaikki laatikot, rosollin ja sienisalaatin itse ja paistanut kinkun. (Jota en tosin syö). Rosollista tuli vähän ruma ja kastike ei ole pinkki, mutta ajatus on tärkein. Kohta lähden hakemaan pikku-veikan perheineen lentokentältä, tai no, toteamaan että ottakaa taksi, ei mun pirssiin mahdu 4 ihmistä, 4 laukkua ja rattaat:D

Back
Ylös Bottom