Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voiko pikku fluntsassa käydä kahvakuulaamassa? Alitajuisesti tiedän jo vastauksen, mutta kysyn silti. Kamalasti tekisi mieli lähteä, mutta oon kyllä vähän tyhmä jos menen. Ku tekisi mieli saada ittensä yhtä pumppiin ku Hasselhoffikin :david:

Mut hei, jos käyttäisin vaan niitä vaaleanpunaisia tyttöpainoja? Kun tää on jo lähössä tää fluntsakin!

Öäääh, joo. En mee. Tää on ihan paskaa nämä talvilenssut.

Tampereella satoi vettä ja oli 3,5 lämmintä. Nykäskylässä näkyi pieniä länttejä lunta ja oli 2,5 lämmintä. Nyt matka edenny ohi viitasaaren ja täällä tulee räntää lämpötilan ollessa 2..

Matkaa on vielä pitkälti jälellä :/

Samat huomiot tehty, Torniossa näyttäs olevan jopa lunta!

Voiko pikku fluntsassa käydä kahvakuulaamassa? Alitajuisesti tiedän jo vastauksen, mutta kysyn silti. Kamalasti tekisi mieli lähteä, mutta oon kyllä vähän tyhmä jos menen. Ku tekisi mieli saada ittensä yhtä pumppiin ku Hasselhoffikin :david:

Jos ei ole flunssatuntemuksia kurkusta alaspäi nii voi mennä.

Riippuu mitä teet postissa - jos haet paketin niin ei tarvi laittaa, mutta postiryöstöpuuhissa se pimittää kätevästi henkilöllisyytesi.

Paketin hain. Tossa pitäis nyt olla se keissi jonka tilasin ebaysta, voi kikkeli kuntit jos sinne onkin pakattu Holmesin koko tuotanto veehooässinä:jahas:

Saan jouluna todennäköisesti suhteellisen ison lahjakortin Top-Sportiin, ko. Liikkeestä ei itsellä ole tietoa oikein, onko siellä myynnissä esim. Farkkuja, vapaa-ajan kenkiä tai lippiksiä? Nimi vain kuulostaa urheilumaiselta.

Paketin hain. Tossa pitäis nyt olla se keissi jonka tilasin ebaysta, voi kikkeli kuntit jos sinne onkin pakattu Holmesin koko tuotanto veehooässinä:jahas:

Voi kikkeli kuntit, jos siellä on Holmesin koko tuotanto veehooässinä niin minä voin ostaa pois, olis vähän käyttöö...

- - - Updated - - -

Minne hävisi se homosauna ketju?

Kiehtoo ja inhottaa samaan aikaan, vähän niinkuin autokolari tai kunnon nyrkkitappelu.

Oi että odotan niitä joulukuun jälkeisiä treenejä. Hiilaria kun menee aivan liikaa. Täyslepoa reilu viikko, latautumista ja hulluna syömistä, kyllä tän jälkeen reenit kulkee.

Voi kikkeli kuntit, jos siellä on Holmesin koko tuotanto veehooässinä niin minä voin ostaa pois, olis vähän käyttöö....

Huh, oli kuitenkin se gun case.

Laitoin takkatuli/kynttilät valaistuksen (siis miehekkäällä latinotavalla) ja nyt voi ootella että alkaa Jackie Brown.

Back
Ylös Bottom