Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ite runkkasin vuosia sitten niin että kylkiluu murtui ja oli monta kuukautta kipeä.

Nyt kyllä tarjoilit tahallaan noin helpon paikan vitsille.

Tänään kokeiltiin apinaotetta ekaa kertaa suht tosimielessä. Reilu 500lbs tuli helpommin mitä olisin odottanut ja varoja jäi. Tämä oli positiivinen juttu tulevaa kisaa ajatellen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi helevetti mitkä tuuletukset :D Aivan loistavaa! :rock: Oli kyllä helpon näkösiä nostoja.

Haha! Kiitti. Piti jo vähän syttyä nostoihin kun oli molemmat PR kamaa. Varaa jäi varmaan sen 10 kilon verran. Treenit kulkee ny hyvin ja näpit kestää niin eiköhän sitä ensi kuun kisassa tule jotain saatua ylöskin asti.

Niskakyykkyjä ilman vyötä, tempaustreenin jälkeen. 187cm/102kg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Asennekyykkyjä... mut polvet kyllä haukkaa aika pahasti sisältä...

Niin kiertää, tuo on vaan oikeestaa semmonen vaiva johon en ole jaksanut panostaa, kun polvet tuntuvan kestävän. Tietenkin ennaltaehkäisevästi tuohon pitää alkaa kiinnittämään huomiota jossain vaiheessa.

Yritän kyllä aina lähteä mahdollisimman pystyssä tuolta pohjasta ja pikkuhiljaa sekin on parantunut, kun etureidet ovat vahvistuneet. Tosin monet kovatkin nostajat lähtee pienellä niiauksella montusta joten en tostakaan enää hirveesti ota stressii.

Niin kiertää, tuo on vaan oikeestaa semmonen vaiva johon en ole jaksanut panostaa, kun polvet tuntuvan kestävän. Tietenkin ennaltaehkäisevästi tuohon pitää alkaa kiinnittämään huomiota jossain vaiheessa.

Yritän kyllä aina lähteä mahdollisimman pystyssä tuolta pohjasta ja pikkuhiljaa sekin on parantunut, kun etureidet ovat vahvistuneet. Tosin monet kovatkin nostajat lähtee pienellä niiauksella montusta joten en tostakaan enää hirveesti ota stressii.

Niin siinä vaan voi hyvin nopeasti tulla sellainen tilanne että ne ei jossain vaiheessa kestäkkään ja ei välttämättä varoita yhtään ennen ;) SUllakin on tota voimaa jo aika kiitettävästi niin kannattaa alkaa kiinnittää huomiota tollasiin pikkuasioihin ennen kuin on liian myöhäistä jos siis tavoitteena on harrastaa kyykkäilyä pidemmän aikaa.

Tietenkin olen enkkasarjaan tyytyväinen, mutta on vuoden paras vitsi väittää että tämän kokoiselle kaverille tossa olisi kiitettävästi voimaa. Kiitos kuitenkin palautteesta, tiedän että pitkällä aikavälillä tuo polviveivaus voi olla pahaksi.Toisaalta, mitä olen seurannut Youtubesta esim. painonnostajien kyykkyjä, niin monet kiertävät jopa tarkoituksella polviaan sisään. Tuun kertomaan sitten 15 vuoden päästä että miten kävi!

On se tälläsen polvivammasen mielestä hieno tulos varsinkin kun noi on tosiaan ihan kokonaisia hianoja kyykkyjä, paljon ykkönen? Okei ehkei se sisäänkierto sitten ole niin vaarallista kuin mä olen ymmärtänyt.

Porukka ottaa uskomattomasti kyykystä. Ite treenaan kyykkyä siinä missä penkkiä ja maveakin, mutta kyykky on aivan heikko. Takakyykky ykkönen 120kg. Tosin etukyykkyä olen tehnyt pelkästään viimeiset kuukaudet. Siinäkin ykkönen 110kg. Penkki ykkönen 122,5kg ja mave 180kg. Tulokset penkissä ja mavessa nousseet, mutta tuo kyykky ei kehity sitten millään.

Kylillä kuulee, että kyykky juuri nousisi helpoiten... olen ihan äimänä.

E: Ja en ole rimppakinttu. Olen sentään entinen jääkiekkoilija. :D

:D Ette oo tosiaankaan ainoat täällä. Itse olen myös niitä tapauksia jolle 200 penkki tai 300 mave on helpompia tavotteita saavuttaa, kuin 200kg syväkyykky. 2 talven ankaran kyykkimisen jälkeen(etu- ja takakyykkyä) sain ykkösen 160kg, n. 98kg kehonpainolla. Ja sekin oli aikaa, jolloin se kyykky parhaiten kulki. En kyykkää enää...

Back
Ylös Bottom