Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tämänpäiväistä vetotreeniä. Puolet vähemmän painoja mitä pakkiksen superjunnuilla mutta ikää tuplat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hip hei! nyt hokasin!- mieki oon kalju, penkistäkin nousee.. tukka ei päälaelle kasva. = 35 v.ropittajapotari

Ei kai sitä nyt oikeasti erikseen tarvitse mainita kun gpa liiton puolella kilpailee että dropittaja ? Itsestäänselvähän tuo on ettei siellä puhtaana pärjää saati kisata.

Sarkasmilla tarkoitin..kun kaljut yleistettiin roinareihin. En jaksa uskoa että kaikki gpa,fpo,ym..liitoissa nostavat käyttäisivät steroideja. Osalle nostaminen kisoissa on jopa hauskaa ja ja mukavaa,pitää treenimotivaatiota yllä ja katkaisee mukavasti arkea.Niin se ainakin itsellä menee.
Vaikka ei kirkkainta mitallia saisikaan niin omaa henk.koht ennätystä ja adrenaliini fiilistä ei voita mikään.

Älä nosta sitä päätä kun lasket tangon penkissä!!! Noin 90% ihmisistä tekee tota, asento hajoo helpommin. Enkä yritä mollata vaan annan vinkin.

Mä nostan päätä juuri siksi, ettei asento hajoo ;) Oon aina tykänny seurata tankoa rinnalle enkä vieläkään ymmärrä, mitä väärää siinä on :P

Kyllähän monet tietyn liiton kovat kisanostajatkin vakuuttavat natuuttaan mutta vaikea noita on oikein käytännössä uskoa kun ei se ihmisen peruskroppa lopulta niin täysin erilainen yksilöillä ole vaikka eroja voiman tarttumisessa toki onkin. Tämä on siis vain oma mielipiteeni, no hard fiilings.

Yksilölliset erot voimassa ja sen tarttumisessa on itseasiassa saatanan isot.

Back
Ylös Bottom