Lottoamalla häviää melko varmasti. Loton todennäköisyydet ovat seuraavat:
Pitää alkaa lottoamaan!
Mikähän tämän postauksen pointti oli? Kirpaisiko omaatuntoa kun onkin jäänyt turskat raportoimatta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lottoamalla häviää melko varmasti. Loton todennäköisyydet ovat seuraavat:
Pitää alkaa lottoamaan!
No luuletko, että mä nyt enää voin myydä kun menet tuollaisia heittämään? Varsinkaan kun ei ole kohdallasi yhtäkään esimerkkiä antaa epäonnistumisesta.
Mikähän tämän postauksen pointti oli? Kirpaisiko omaatuntoa kun onkin jäänyt turskat raportoimatta?
En mä tulevaisuutta tiedä voi varmaks sanoa, mutta läksyni olen tehnyt. Kyl mä vuoden sisään oon kahdesti ottanut kuokkaan. CLS:llä tonnin ja Nokialla viissataa, kun en malttanut holdata vaan piti saada rahat muualle.
Pointti oli se, että jos mun salkkuyritykset ovat ennustettavuudessaan verrattavissa lottoon, niin mun kannattaa varmaan alkaa kuponkia täyttelemään, jos oon vuodessa kiskassu jo kuus oikein. Kyllä, luit oikein. Mun salkussa on (tai Stonesoftin kohdalla on ollut) viimeisen vuoden ajalta seitsemästä suurimmasta nousijasta kuutta. Eipä mun tartte paljoa turskaa raportoida, kun mun turskan tekemiset rajoittuu viimeiseltä viideltä vuodelta tuota CLS-hutia lukuunottamatta alle tonniin eikä niitä oo muutenkaan paljoa.
Enpä ole mielestäni tekstiäni sinulle kohdistanut, mutta kiva kun otit henkilökohtaisesti. Kertoo ainakin siitä, että jotain hämärää on jos pitää ryhtyä muuten vaan puolustelemaan :D
Lainaat Snowben viestiä, muttet kohdistanut sitä hänelle? What is this world?
Saa lukea myös sitä edeltävän viestin, mut ei oo pakko.
Kertoo ainakin siitä, että jotain hämärää on jos pitää ryhtyä muuten vaan puolustelemaan
PS. Sun keskustelutyyli on vähintään erittäin rasittava, joten ei millään jaksa enempää vaivata itseä tuollaisen vuoksi.
Mulla on vielä yksi Dansken rahasto jäljellä ja jokusen satasen miinuksella. Voittoja kuitenkin tullut suht hyvin tänä vuonna. Tuo rahasto pitäisi lunastaa pois, miten tuo käytännössä menee tuo tappioiden vähentäminen verotuksessa?
Vastaas Timba tohon mun tappio kysymykseen, sä ainakin osaat neuvoa.![]()
Meneekö verottajalle tiedot myyntivoitoista ja -tappioista automaattisesti jos kaupat on tehty Nordnetin kautta?
Meneekö verottajalle tiedot myyntivoitoista ja -tappioista automaattisesti jos kaupat on tehty Nordnetin kautta?
Mistä sisällöstä sä nyt jauhat, kun viesteistäsi huokuu vittuilun sävy, vähättely ja oman näkemyksen ylimielisyys? Mun sisällön tuotto voi olla ihan täys nolla, ihan miten vaan, mutta ois sunkin aika herätä. Nauravia hymiöitä kun heittelet jotain ironisia vitsejä? Ei oo todellista.
Kuinka tutustua kasvuyhtiöihin sijoittamiseen? Kirjavinkit kelpaa mainiosti. Olen tutustunut lähinnä arvosijoittamiseen ja kasvuosakkeista en tiedä muuta kuin että ihmiset tuppaavat yliarvostamaan kasvuodotuksia.