Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Kyykky alkaa taas sujumaan, jes! Melkein vuodenpäivät kärsin lonkankoukistajan oikkuilusta, enkä sen takia pystynyt tekemään takakyykkyä lähes ollenkaan. Nyt kun aloitin tuon 5/3/1 ohjelman niin on alkanut taas kyykky kulkemaan! Toinen viikko ohjelmaa vasta käynnissä, ja kyykyssä painot nousseet 10x90 -> 10x100. Voi olla hermostollistakin toki tuo iso nousu sarjapainoissa kun pitkästä aikaa aloitin taas kunnolla kyykkäilemään, mutta kummasti tuo motivaatiota lisää treeniin :puntti:

Harvinaisen hyvä jalkaprässisarja, puolen tonnin maksimi vuodenvaihteessa ei ehkä ole ihan mahdoton tavoite. Jos siihen leikkiin viitsii lähteä, rupeaa jo olemaan aika kovaa rutua alaselälle.

Räty sen sanoi aika hyvin: "Jalkaprässi ei ole hyvä, sillä hajottaa ittensä. Siihen pystyy panemaan niin paljon rautaa, että sitä on helevetin paljon liikaa."

Joku mulle täysin vieras nainen farttasi mun vieressä ihan pokalla. Vähän aikaa sitten kävi sama homma? Olenko mä nykyään joku persuksien haistelija muka?

Miksei kukaan epäile että mä roinaan vaikka epäilyttävästi nyvin ennen treeniä tabuja naamaan salikassissa olevasta bcaa purkista :(

Käsireeni meni ihan kivasti. Hyvä pumppi ja posettelu pukkarissa jälkeenpäin sai aikaan hyvän fiiliksen! :)

Joku mulle täysin vieras nainen farttasi mun vieressä ihan pokalla. Vähän aikaa sitten kävi sama homma? Olenko mä nykyään joku persuksien haistelija muka?

Naikkonen varmaan oli rimjobia vailla yritti vinkata sulle mitä ilmeisemlin :hyper:

Elokuusta saakka vaivannut fasettilukko alkaa olla menneen talven lumia ja reeni alkaa vihdoin taas kulkea. Eilen penkissä helppo 110 kg, enää kymppi uupuu elokuun tasosta. Kyykkykin meni mukavasti, vaikka teinkin varovasti 110 kilolla sarjat. Vaikuttaisi siltä, että vielä tämän vuoden puolella saa alkaa antamaan jumpan sijaan kropalle runtua.

Mukavat treenikaverit salilla.Välillä mukavaa olla sosiaalinen salilla.:D ,tosin n pari kertaa kuukaudessa max.

- - - Updated - - -

Mä tulkitsen tämän niin että naisilla on hyvä olla sun kanssa :D

rinta reeni kulki kun juna. kokeiltiin vähän maximia ottaa ja 90 tuli aika köykäsesti. Junnuna saanut joskus lähemmäs 100kg. Onko liikaa pyydetty jos ennen vuodenvaihdetta tulis 100kg ylös?

Tuolla meikän salilla semmosia "kovempia" nostajia ei hirveesti ole:( ja osittain tästäkin syystä paikan suoritukset eivät ole aina siitä hienoimmasta päästä...
Mutta, nopeuskyykkyjä kyykkäilin ja kun olin sarjat saanut valmiiksi niin paikalle tuli neitokainen tekemään etukyykkyjä, helkutin hyvällä tekniikalla!:)
Meni pohjaan asti, selkä pysy suorassa ja paketti muutenkin kasassa.
Ja teki ihan vapaalla tangolla eikä millään smithillä.

Kaikki mitä tein tänään salilla sujui. :hyvä: Niin enskerralla kaikki menee päin :wall: jotakin no toivottavasti ei.

Mukavat treenikaverit salilla.Välillä mukavaa olla sosiaalinen salilla.:D ,tosin n pari kertaa kuukaudessa max.

- - - Updated - - -
:

Mä tulkitsen tämän niin että naisilla on hyvä olla sun kanssa :D

Olen kyllä kieltämättä aika turvallisen ja vakuuttavan oloinen kaveri, vähän kuin poliisi. Jopa niin että lähelläni on kiva piereskellä, mitä ne ei ikinä tekisi onma miesystävänsä aikana:D

sähläsin unenpöpperössä sen verran etten saanut eddes noita kolmea samaan viestiin:joulu3::joulu2::joulu3::joulu1:

edit. Tai sitten ne kattoo että mikähän tuonkin diagnoosi on ja ajattelevat että tuon olion seurassa voi huoletta farttailla:D

Back
Ylös Bottom