Olisi kysymys jalkojen palautumisesta. Itse tein kevennyksen tässä juuri. Jätin 2 treeniä väliin ihan tarkoituksella, jolloin viimeksi treenasin viime keskiviikkona. Eli lepoa olisi pitänyt tulla, tämä siis tavallaan lepoviikon tapainen. Tänään sitten taas intoa puhkuen salille tekemään, penkkipunnerrus meni ihan ok, samoin muut liikkeet, mutta etukyykky ihan päin kettuja. Otin siinä jo alkuun 5kg pois, kun ajattelin, että saa vielä tulla hieman kevyempänä, mutta en saanut sillä, kuin ensimmäisen sarjan kunnolla loppuun ja toisessa sarjassa lähti jalat alta. Otin sitten vielä 5kg pois ja uudestaan kokeilemaan, ja taas jalat alta. Tämän jälkeen jalkoja hapotti aivan saatanasti ja kävely oli todella vaikeaa vähään aikaan. Myös salilta kotiin kävely, n.1km teki tuskaa, kun jalat ovat nyt ihan jäykät, eivät tahdo liikkua oikein millään.
Mietin vain, että mitäs tässä nyt oikein olisi voinut tapahtua? Lepoa olisi pitänyt tulla jne? Ainua liikunta mitä tuli tuossa tauon aikana oli 2x kendotreenit sekä n. 3.5 tuntia kävelylenkkejä. Aikaisemminkin on ollut jalkojen palautumisen kanssa ongelmia, mutta ei näin pahoja...
Tykkään tehdä kovia kyykkyjä yms, mutta ei kait se aina failuren lähellä tekeminen pitäisi näin aloittelijalla tuntua kuitenkaan?
Sarjapainotkin ovat ihan onnettomia sinällään. (etukyykyssä esim. 50-55kg ollut, takakyykyssä 65kg viimeksi), itselläkään mittaa ole kuin 173cm/55.5kg, että ihan vinkuheinähän tässä ollaan vielä... (Niin joku aivan varmasti hajoilee näille mun painoille, mutta itselle nuo ovat aika kovia... ei ole reisissä ympärysmittaakaan, kuin 45cm, että jotain pitäisi niillekkin varmaan tehdä? Kovasti olen koittanut kyykkäillä, mutta perkele kun mitään ei tapahdu...)
Hemmetin sekava viesti varmaankin, mutta toivottavasti joku jeesaa aloittelijaa. Vähän kyllä (aika paljon itse asiassa) kummastuttaa tuo...