Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuosi sitten penkattiin 6x40, tänään ryssäohjelman viimenen treeni eli ykköskokeilut. Tulokseksi saatiin 155 kiloa! Jes!
OT.Roinaepäilyitä odotellessa.
Vuosi sitten penkattiin 6x40, tänään ryssäohjelman viimenen treeni eli ykköskokeilut. Tulokseksi saatiin 155 kiloa! Jes!
Kuis kyykky tai mave? ;)Vuosi sitten penkattiin 6x40, tänään ryssäohjelman viimenen treeni eli ykköskokeilut. Tulokseksi saatiin 155 kiloa! Jes!
Kuis kyykky tai mave? ;)
Etukyykyssä paras sarja 6x115, takakyykkyä on tullut tehtyä aika vähän mutta siinä ykkönen 180. Mavea aloitin tekemään tammikuusta mutta se ei ole kuulunut joka viikkoiseen ohjelmaan. Siinä ykkönen 200. Viimesen 2kk olen opetellut sumomavea ja siinä paras sarja 4x180.No näin se asia vaan on. Eipä se ole mun ongelma jos pidät sitä paskapuheena. Eihän mikään todiste kumminkaan ole riittävä.Paskapuhetta, mutta uskon.
Tota ei selitä edes lihasmuisti.
Toisaalta mä nostin ihan ilmaan mitään treenipohjaa penkkitulosta ekan vuoden aikana jostain 50 kilosta 140 kiloon, satanen tuli parin kuukauden jälkeen. Painoa oli yli sata ja pituutta yli 190cm, mutta en epäile yhtään etteikö joku hyvät genetiikat omaava voi tuon 155 kiloa vuoden treenillä pukata. Aina ei mee vaan ne nallekarkit tasan.
Enpä ollut.Tota ei selitä edes lihasmuisti.. Olitko vuosi sitten palautumassa jostain onnettomuudesta tai sairaudesta? Ja jos et ni elämä on paskaa ja v....u mä oon kateellinen.
Ei ole. Voima/Bodytyylistä treeniä vaihdellen. Vuoden aikana oli kaksi 10 viikon jaksoa jolloin en penkannut ollenkaan. Ryssäohjelma otettiin mielenkiinnosta kokeiluun koska en ollut aikaisemmin tehnyt tuollaista voimannosto ohjelmaa.Vittu, jos vielä sanot, että toi on nostettu jollain 2x6-systeemillä ja vedit tuon ryssäsetin ikään ku piikkaukseksi.
En heitä tollasta kakkaa, ja en pidä Mr.Siimaakaan minään huonogeenisenä penkkaamiseen. Paino oli ohjelman alkaessa 107.8kg, loppuessa 101.1kg.Kohta varmaan vielä heität Mr.Siiman tyylisiä selityksiä siitä, kuinka sinulla ei oikeasti ole edes hyvät geenit penkkipunnerrukseen. :D
Siiman kommenttia odotellessa :whip:
e. Btw paljonko painat?
Tuli tarkastettua vielä treenivihkoa ja ekat treenit olen tehnyt solttupenkkinä. Eli tuo 6x40 on tehty solttuna. Tekniikkaa on hiottu paljon omalle tyylille sopivaksi. Sieltä niitä ylimääräsiä kiloja alkoi nopeasti tulemaan.Kyl mäkin annan tolle pienet mahdollisuudet.. Voihan toi 6x40 olla ihan ensimmäinen sarja, täysin lahnana ja äärimmäisen paskalla tekniikalla.. jolloin hyvällä tekniikalla ja runkkuna vois lähtö olla jo paljon enemmän.
Kauhee parannushan toi on joka tapauksessa mutta onhan noita älyttömän lahjakkaita tyyppejä nähty ennenkin.,
Ja joo se on tullu nähtyä jo monta kertaa treeniuran aikana ettei nallekarkit mee tasan, mun "treeni" kaveri joka treenaa ihan päin v....a ja hemmetin harvoin, hakkaa mun salitulokset mennen tullen ja palatessa..