Missähän mahtaa olla vika kun olen vuoden käynyt salilla ja leukuja leveelläotteella en saa tehtyä kuin 3x5. Omalla painolla siis oon 180cm ja 77kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missähän mahtaa olla vika kun olen vuoden käynyt salilla ja leukuja leveelläotteella en saa tehtyä kuin 3x5. Omalla painolla siis oon 180cm ja 77kg

Mites muuten jos tekee pystypunneruusta smithissä, niin pitääkö se tanko laske kuinka alas? Otsaan, nenään, leukaan vai jopa rintaan asti?![]()
Mitä lisäravinteita kannattaisi syödä ennen ja jälkeen treenin, heraproteenia? Ja kuinka paljon mitäkin? Lisäravinteista en oikein tiedä mitään, tavoitteena olisi saada lihasta ja ylläpitää kuntoa. Olen 19v, 178cm, ~85kg ja vasta aloittanut sali treenaamisen, aiempaa liikunta taustaa on joten kunto on ihan hyvä. Treenaan 6G ohjelmaa yleensä aamuisin;
Ma: Lenkki 5km
Ti: Sali
Ke: Lenkki 5km
To: Sali
Pe: Lenkki 5km
La: Sali
Su: Lepo.
onko HIIT pakko tehdä aamulla ja tyhjällä vatsalla?
onko ok jos teen sen illalla ja sitä ennen pieni välipala?
En tiedä onko tämä oikea triidi tälle kysymykselle, mutta menkööt nyt tän kerran.
Ongelmani koskee kyykkäämistä. Aina kun lähden kuorman kanssa alas niin vasen jalkaterä kääntyy ulospäin, mutta oikea pysyy paikoillaan. En tiedä onko tällä "vaivalla" ja sillä että vasempaan polveen sattuu kun yritän prässiä tehdä.
Onko se ihan ok, että vasen jalkaterä kääntyy melkeen vaakatasoon, mutta oikea pysyy siinä mihin oon sen asettanu?
Missä vika? Venyttelen ja palauttelen kyllä.
EDIT: Teen siis muutakin treeniä kun jalkoja mutta en jaksanut koko ohjelmaa kirjoittaa koska ei ole oleellista(?) kun vain jalat on kipeät.
Olen nyt tehnyt HIIT- pikatreeniä aamuisin tyhjään vatsaan. HIIT-pikatreeni polttaa rasvaa nopeasti? aloittelijalle riittää neljä minuuttia - Terveys - Terveys - Helsingin Sanomat <<- noilla ohjeilla 15sec per liike. Lisäksi peruskyykkyjä tyylillä: 1. päivänä 50, 2. 55, 3. 60 4. lepo 5. 70 ja 30. päivänä 250. Lisäksi askelkyykkyjä 20 molemmilla jaloilla. Perjantaista asti jalat olleet niin kipeät etten pystynyt eilen enkä tänään tekemään jalkoja ollenkaan enkä HIIT:iä. Tuskaa tekee istuminen ja istumasta nousu. Sunnuntai oli lepopäivä ja eilen ja tänään pidin myös HIIT:stä paussia koska ei vaan kykene.
Missä vika? Venyttelen ja palauttelen kyllä.
EDIT: Teen siis muutakin treeniä kun jalkoja mutta en jaksanut koko ohjelmaa kirjoittaa koska ei ole oleellista(?) kun vain jalat on kipeät.
HAHA. Ei taida kauheen monella aloittelijalla(edes kokeneemmalla) mennä mitään dragon flageja :D. tarkotat varmaan jalannostoja. Sillä kunnollisessa dragon flagis selkä pysyy koko ajan suorana eikä silleen että jalat vaan nousee ja muu kroppa on kiinni penkissä.