Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Tänään tupareihin! Erästä paskaa biisiä lainatakseni; taidanpa riipasta kovan kännin vaik ois paskat bileet ja rumii ämmii, nii ei pänni kuha jallu on lämmin kännissä kaikki sujuu näppärämmin

Pahoitteluni, että olin niin tahditon että unohdin ilmoittaa jo hiljalleen tässä aloitelleeni. Illalla paria bändiä katsomaan.

Hauskaa iltaa kaikille!

Oli joo mutta muutto oli vasta ja tarvikkeet jäi kaverin luo edelliselle paikkakunnalle joten ei ole nyt tullut tehtyä. Pitää jossain vaiheessa roudata ne tänne. Viime viikonloppuna kyllä maistelin vikoja pulloja vehnäolutta ja hyvää oli, joskin maku oli hieman laimentunut: vehnäolut ei kestä aikaa paljoa - parasta tuoreena (päinvastoin kuin monet muut, jotka vaatii "ikääntymistä"). Mutta eipä siis ole nyt tullut tehtyä.

kai se pittää riipasta muutama olut ennen baariin lähtöö. Kaverin synttäreitä juhlimaan lähetään, vaan taidan kuitenki ottaa vähä maltillisemmin, että huominen ei olisi helvettiä.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Hyvin piti taas periaatepäätös. Päätin että oon tämän viikonlopun selvinpäin, kun ei huvita kärsiä krapulaa. No vitut, tänään olikin sit vuosisadan krapula. Kotiinkin tulin yöllä koukkaamalla vahingossa Riihimäen kautta, ei tarvinnu odottaa seuraavaa junaa kuin ainoastaan 75 min ja junamatkakin kesti enää vähän yli 60 min. Joku juoppo käveli vastaan Riihimäellä, juttelin sen kanssa vartin. Niin se alkoholi vaan lähentää ihmisiä. Mukava jätkä oli.

Hyvin piti taas periaatepäätös. Päätin että oon tämän viikonlopun selvinpäin, kun ei huvita kärsiä krapulaa. No vitut, tänään olikin sit vuosisadan krapula. Kotiinkin tulin yöllä koukkaamalla vahingossa Riihimäen kautta, ei tarvinnu odottaa seuraavaa junaa kuin ainoastaan 75 min ja junamatkakin kesti enää vähän yli 60 min. Joku juoppo käveli vastaan Riihimäellä, juttelin sen kanssa vartin. Niin se alkoholi vaan lähentää ihmisiä. Mukava jätkä oli.

Hieno mies oli?

^Hah hah tota Hengen stooria :D

Tänään pitkä ja tylsä työpäivä, kotimatkalla korkkasin jo tätä aavistellen mukaan ottamani pikkujekkupullon. Nyt muutama drinkki, luultavasti aika aikaisin nukkumaan kuitenki. Mihinkään kyllä jaksa tästä lähteä. Mukava rento olotila nyt kuitenki.

Lorahti vähän liikaa viinaa suhteessa niin ei kohmettunut riittävästi, mutta on tuo siltikin itse petollisuus.

jelly.webp

Back
Ylös Bottom