SteveBerman
Sisältä kuollut
Ei enään ikinä baariin täydellä vesilinjalla..
...vedin tuossa toissa pari viikkoa sitten Tallinnanreissun (R.W) tipattomana. Hiukan kyllä mietitytti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei enään ikinä baariin täydellä vesilinjalla..
...vedin tuossa toissa pari viikkoa sitten Tallinnanreissun (R.W) tipattomana. Hiukan kyllä mietitytti.
Mulla on vieläkin krapula, kun menin kaverin kanssa yhdelle töitten jälkeen torstaina. Ostimme tuopin seuraksi viskin mutta on epäkohteliasta juoda vain yksi kierros, tarjoamatta itse seuraavaa samanlaista. Kriittinen humaltumisen raja ylittyi, seuraava työpäivä unohtui ja päädyimme juomaan koko illan, ördäystasolle asti.
Seuraavana aamuna pubiin tasoittaville aamuyhdeksältä ennen duunia ja jotenkin selvisi siitäkin päivästä. Mutta krapula kyllä näytti venyvän. Koskaan ennen ei ole näin pitkään kestänyt näin paha olo, vaikka ne tasoittavat ovat viimeiset alkoholit jota olen ottanut.
Ehkä uutena vuotena voisi taas ottaa.
Vittu. Minut on nyt ens viikonloppuna haastettu laulamaan esimieheni kanssa Total eclipse of the heart eräässä nimeltämainitsemattomassa karaokebaarissa. Siitä tulee kauheaa meille kaikille. Nyt äkkiä nukkumaan niin herää aamulla töihin...