Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetäkää runkkarit kätee! Minä juon nyt olutta tehtyäni ensin 16 tuntia töitä. Oikeita töitä. Örgh

Kisoja edeltävä valmistautuminen ainakin on tsekkiläistä laatua. Tummaa Kozelia. Huomisen jälkeen saa jättää vähäks aikaa ruudinkäryn ja puhdistuskemikaalit unholaan.

Juu sama tääl, vähän takkuilee kans. Pikuhiljaa taas. Sen oppimiseen menee kyllä kosolti aikaa.

Se korkeempi meni joskus jo aika hyvin, mutta se matalampi osa hajoaa aina ihan pihinäksi. Minä nyt en oo es ikinä ollu mikää viheltelijä, opinki vasta joskus parikymppisenä saamaan edes jonku äänen ulos.

fSymsOGXOhlkredxJ4mNsVp9o1_500.png

Miksi te kaikki ootta hereillä tähän aikaan lauantaiaamusta?!?

Mää en vaan osaa nukkua pitempään. Heräsin seittemän maissa. :jahas:

Olkoonkin nukkuminen yliarvostettua mutta eilen mä simahin totaalisesti kympin aikaan ja menin nukkumaan, piti ihan laittaa kello soimaan kaheksaksi ettei tulis kellon ympäri nukuttua. 10 tuntia unta putkeen ja olis maistunu vieläki, ei ole vissii tauti vieläkää antanu täysin periksi. Tänää pitäis käydä auttaa siskopuolta muutossa, hänki tulee lapista tänne. Ei me missää hirveän läheisissä väleissä olla oltu (jostain kumman syystä ja kai se 11v ikäerokin vaikuttaa), mutta jospa nyt vois vaikka vähän parantaa välejäkin kun asutaan ensimmäistä kertaa samassa kaupungissa.

Back
Ylös Bottom