Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä.

Miten se on mahdollista että lyö aina jonkun lenssun päälle viikonloppuisin?

ai sullakin? mä olin viime viikonloppuna flunssassa, ja nyt taas... suoraan sanottuna vituttaa. Tiedän et lasten mukana noita tauteja tulee päiväkodista yllinkyllin...

Työpäivä, 400km ajoa ja ampujien teemailta. Vähä niinku Tupperware-kutsut, mutta käydään läpi laukaisutekniikkaa, piippuja, kiikareita ja tuulenlukua. Rahaa ei heti mene, mutta jukolauta. Hain lottokupongin ja toivon suurta voittoa. Sit mie tilaan jenkeistä Calfeen pyssyn. Perkele.

Työpäivä, 400km ajoa ja ampujien teemailta. Vähä niinku Tupperware-kutsut, mutta käydään läpi laukaisutekniikkaa, piippuja, kiikareita ja tuulenlukua. Rahaa ei heti mene, mutta jukolauta. Hain lottokupongin ja toivon suurta voittoa. Sit mie tilaan jenkeistä Calfeen pyssyn. Perkele.

Jos tulee täysvoitto, lahjotatko mulle 500€, että voin ostaa puntisalille laadukkaat 50kg leokot? :)

Tavallaan arvostan ja karehdin ihmisiä jotka pystyy istumaan vkl iltoja kotona teeveetä kattellen. Ite en oo siihen kyenny vuosiin ilman ankaraa ahdistusta.

ai sullakin? mä olin viime viikonloppuna flunssassa, ja nyt taas... suoraan sanottuna vituttaa. Tiedän et lasten mukana noita tauteja tulee päiväkodista yllinkyllin...

Et tällä kertaa syytäkään mua? :rolleyes:

- - - Updated - - -

Ehdottomasti ja kyselemättä.

Entäs mulle rasvaimu?

110 BA:love:
Savage+110+BA+in+.338+Lapua+Magnum.webp

Meillä oli tänään alkeiskurssinäytös, jonka jälkeen vekarat saivat kokeilla judoa. Yksi noista junnuista huudahti minulle "Sulta näkyy tissi!", huomattuaan ettei minulla ollut aluspaitaa judotakin alla.

Voidaanko laittaa toi iso potti puoliks? Neljäsosakin piisais. On elämä just nyt sellasessa pisteessä, että jos en jostai taio rahaa kaatuu oikeastaan kaikki. (Koska kuitenkin luulette, niin ei, kyse ei ole piriveloista.)

Voidaanko laittaa toi iso potti puoliks? Neljäsosakin piisais. On elämä just nyt sellasessa pisteessä, että jos en jostai taio rahaa kaatuu oikeastaan kaikki. (Koska kuitenkin luulette, niin ei, kyse ei ole piriveloista.)

Sie oot sen verran hieno ihminen, että velekas maksaisin (ne pirisellasetkin) ja vähä antasin ekstraa.

Back
Ylös Bottom