Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

En ole tehnyt mavea yli 4vuoteen, mutta tänään testailin pitkästä aikaa ja vanha ykkös max parani +15kilolla. Vois taas ottaa ohjelmaan, kun tuntu niin hyvältä.

Eilen ja toissapäivänä huvitutti erään länsirannikon pienen maalaiskaupungin muotisali. Vapaat painot ja tangot oli tungettu yläparvelle 3 m x 3 m alueelle mutta onneksi asiakkaita oli voimapuolella 1 kpl itseni lisäksi. Sai tehtyä 6 supersarjaa melkein häiriöttä.

Eilen ilahdutti leuanvedon uuden SE haltijan tapaaminen. Jännää että hän on vielä entiseltä kotisalilta. Hieno laji kuitenkin mitä ihailen, ehkä omakin motivaatio nousi taas lisää. Myös oma treeni suju kohtuullisesti vaikka 2.5kk tauon jälkeen sarjapainojen lasku ottaa vieläkin päähän.

Söpön bodytytön korviin asti ulottunut hymy (voi perustua myös omiin haaveisiin ja mielikuvitukseen), kun katseemme kohtasivat hamutessani neidon käytössä ollutta säädettävää penkkiä. Onneksi tilanne kuivui hyvin nopeasti kasaan, kun tokaisin vaan, että vieläkö sulla on kesken ja vastasin hymyyn varmaankin seuraavanlaisesti:

funny-asian-kid-smiling.jpg

Tän päivän 80 kg maverauta tuntui todellista muhkeammalta, kun vieressä jumppailleen pariskunnan naisosapuoli lopetti huokaisuun "ai kauhee kun on raskasta, en mä jaksa" tehtyään noin kolme toistoa neljän kilon kahvakuulan kanssa jotain tosi "toiminnallista ja tehokasta" liikettä. Meinasin avautua näistä kesäkilojen sulattajista tonne "mikä potuttaa salilla käynnissä eniten" -ketjuun, mutta onhan niissä hyvätkin puolensa kun lähestyy asiaa oikeelta kantilta :)

Loppusanoina toivotan kaikkea hyvää kyseisen pariskunnan yhteiselle harrastukselle, vaikka sen tulevaisuudennäkymät ei tämänpäiväisen esityksen perusteella näytä kovin valoisilta.

Sain äsken ihan uudenlaista tuntumaa käsiseisontaan yhen vinkin avulla. Ei se silti vielä onnistunut ollenkaan, mutta en yrittänykkään äsken viittä minuuttiakaan. Huomenna testailen salilla ihan reilulla ajalla. Tai ehkä silti olis parempi pysyä ihan hiljaa vaan, ku ootte kuitenkin nähny sen Funky Monkeyn street workout -videon.

"Mikä potuttaa salilla" -ketjussa avauduttiin pariskunnista salilla. Tuossa eräs päivä minua taas ilahdutti pari, joka oli käpertynyt nurkkaan puolapuiden alle suutelemaan. Näytti vaan niin sievältä.

Ai miten ilahdutti kova käsitreeni.. rautaa oli taas enemmän kuin ennen. Kunnon valmistautuminen auttoi ja jaksoin vääntää kädet sellaiseen erektionomaiseen pullotukseen.. Paikalle sattuneet naishenkilöt olivat kiimansekaisen pakokauhun vallassa puolen tuuman verisuonten muljallehdessa hauiksen pinnassa kuin juotikkaat sateen kastelemalla asfaltilla.. Hiki ja testosteronikarpalot tekivät salin kumimatosta liukkaan ja niin kiiltävän että silmiä särki. Treenin viimeisten supersarjojen aikana uho ja itseluottamus oli sillä tasolla että vaikka itse ukkosenjumala Thor olisi ollut vastassa, olisin yhdellä kehoituksella saanut hänet pissimään istualtaan.

Naisten pukkarin suihkutilat on rempassa ja tänään kun olin lähdössä, niin siellä soi puhelin mihin miesääni vastasi;
"Moro! Tässä naisten suihkutiloissa...hommissa.."

pieni juttu, mutta piristi aamua :)

Tuntematon henkilö kysy ,että tarvinko varmistajaa penkissä . Huomasi varmaan etten oikeen uskaltanut viedä sarjoja loppuun ettei tanko jää rinnalle.

Näköjään mulla on tänne melkein päivittäin kerrottavaa, eihän se väärin oo :D heh..

Mutta MaVettelun alotin reilu puoli vuotta sitten 60kg:lla ja tänään meni 105kg x6!
Naisena 1,5 x omapaino mavessa ihan jepa, seuraava tavote 2 x omapaino ;)

Kyykkyä 50 kilolla!! Pienet on ilot mut kyllä se vähän hymyilytti :) (ja menis muuten isommallakin painolla nähtävästi...)

Tänään tapahtui monta ilahduttavaa asiaa salilla.

- Olin itselleni vieraalla salilla ja sain salihenkilökunnalta asiallista ja ystävällistä palvelua.
- Salin vakiasiakas vastasi ystävällisesti tyhmiin kysymyksiini.
- Havaitsin salin olevan suurempi kuin mitä aluksi kuvittelin sen olevan.
- Vaikka salilla oli paljon ihmisiä se ei ollut liian täynnä, toisin kuin nykyinen salini, joka on täynnä, kun siellä on kaksi ihmistä.
- Liikerepertuaarini kasvoi n. 67 %, kolmesta liikkeestä viiteen.
- Huomasin pystyväni tekemään takakyykkyä, vaikka olin luullut sen olevan itselleni mahdotonta.
- Penkki- ja mavetekniikan parantuminen, painoakin pystyi pistämään tankoon aikaisempaa enemmän.
- Naurettavan pienillä painoilla ja vähillä toistoilla tehty "treeni" taisi mennä perille, jopa selkään.
- Ja mahdollisesti saatoin löytää tulevan vakisalini.

Eiköhän siinä yhdeksi salikerraksi jo ollutkin. Seuraavaa salikäyntiä odotellessa… :hyvä:

Back
Ylös Bottom