Li Anderssonin oppi-isä eli Dan on itse servannut Halla-ahon jo kolmesti, niin mitä sä itket?
Ja homous on synnynnäinstä, ei sille mitään voi.
1) Halla-Aho ja toi kaverisi Dan k. samaan keskustelupöytään: halla-Aho vie homman kotiin 6-0.
2) Synnynnäistä tai ei, homostelu ja perseeseenveto ei tee "miestä" paremmaksi presidentiksi kuin sellaista, joka ei toisen kullia ahterireikäänsä ota. Tuo hinttarointi oli teikäläisillä motiivi häntä äänestää.
- - - Updated - - -
Herra Mirandos vie Abdullahia ku pässiä narussa![]()
kiitos, mutta ei ihmeempiä propseja mulle siitä. helppoahan tuo on kuin ottaisi lapselta tikkarin. Abdullah/Tikusti/Allah-Uho on niin yksinkertainen heppu, että puhuu itsensä pussiin.
- - - Updated - - -
. Valtio varastaa yli puolet tuloista ja vastineeksi käskee mitä sinun pitää tehdä ja mitä et saa tehdä. Ulkomaalainen lammas saattaa ryöstää sinut todennäköisyydellä 0,04% mutta valtio ryöstää varmasti ja sinä olet huolissasi siitä vieraasta lampaasta.
Ööö...kun mumuneekeri vie rahani, tiedän että ne ovat minulta 100% pois.
Kun valtio vie varojani, tiedän että ainakin osa niistä palautuu minulle käyttämieni palvelujen muodossa.
- - - Updated - - -
Huolestuttavaa seurata näiden pullossa kasvaneiden piipertäjien ajatusmaailmaa. Ei tarvitse mennä kuin Tukholman lähiöihin, niin tajuaa, että koko kulttuuribooli on täysin epäonnistunut. Samaa havaittavissa jo Varissuolla, Kontulassa ym. vastaavissa mamulähiöissä.
Ei ne mamujen lähtömaat olisi niin kurjoa paikkoja, että sieltä on lähdettävä, jos vaan siellä olisi yhteiskunta edes vähäsen parempi. Ne vaan on niin sivistymättömiä ihmisiä ja kulttuuri kuin vuorigorillalla. Sellaisia ihmisiä ei kiinnosta yhtään mikään muu kuin oma etu ja sen jälkeen kun ne pääsevät esim. Suomeen ne alkavat lisääntyä kuin bakteerit, kunnes valtaavat koko tilan. Monelta puuttuu kokonaan empatiakyky ja jos vaan jostain joku hyöty otettavissa niin se otetaan.
Suomeenkin on luotu jo sellainen tilanne, jossa halutaan uskoa integroitumiseen, vaikka mamua kiinnostaa vain ja ainoastaan miten oma suku ja kulttuuri levittäytyy mahdollisimman nopeasti. Mirandos ja Antti kirjoittaa täyttä asiaa, mutta ei niitä juttuja tajuta jos ei haluta tai on kasvanut jossain pumpulissa.
Antti ja Mirandos... lukekaa rahasta lähimmäistäsi kirja.. aivan loistava kuvaus
thaimaasta.
Kiitos vinkistä, pitää hankkia tuo kirja!
- - - Updated - - -
Olen edelleen täysin tyytyväinen elämääni suomessa, suomalaisena ja maksan ihan mieluusti veroja. Toivoisin silti, että mun verorahat käytettäisiin suomalaisten elintason korjaamiseen.
Kyllä!
- - - Updated - - -
. Esim jenkeissä poliisi tappaa sinut 8 kertaa todennäköisemmin kuin terroristi.
Jenkeissä?
Tää on just tätä nykyajan paskaa. Ei tarvitse mitää ihmeellistä kritisoida kun aina joku tulee itkemään tyyliin "... jenkeissä sitä, jenkeissä tätä..." Ei paljoa aikaa kun aloitin keskustelun HUOM! NAAPURIMAAMME venäjän olosuhteista ja yhteiskunnasta, niin parin keskustelijan jälkeen jo itkettiin "...mutta niin on myös jenkeissä..." vaikkei paskaakaan sen asian suhteen kiinnosta mitä jenkeissä tapahtuu, kun puhe on NAAPURIMAASTAMME!
Että pysytään vaan tässä suomaalaisessa yhteiskunnassa ja hyväksytään nykyinen tilanne mutta tutkaillaan, mitä maahanmuuton laajentaminen tuo tullessaan. katsotaan vaikka Malmön tapahtumia, ei tarvi mennä Atlantin taakse.