Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Menis varmaan "mikä vituttaa akkojen kanssa treenamisessa eniten" ketjuun

Avovaimo pyysi mua mukaansa paikkakuntamme ns. fitnessalille hieman näyttämään ja opastamaan eri liikkeissä jne. Kysyin josko hän tulisi mielummin treenailemaan käyttämälleni salille kun se on kuitenkin tämän kaupungin ehdottomasti paras sali kun vapaita painoja, laitteita ja tilaa riittää kaikkiin tarpeisiin. Vastauksena tuli jokseenkin tyypiilliseen tapaan "hyi, sinne testosikojen sekaan! ei ikinä!". Kilttinä miehenä suostuin sitten ostamaan täältä fitneshelvetistä parin kuukauden kortin kun vanhan salin kortti sopivasti umpeutui.

Ekat parit treenit meni tyyliin "En haluu kyykätä tai tehä prässiä kun sattuu polviin ja tanko jättää jälkiä hartioihin" "Tää on liian raskasta, yhyy". Yritin opettaa kässäreillä kulmasoutua, pystypunnerrusta ja hauiskääntöjä vastauksena tuli tylysti "liikaa käsiliikkeitä". Osaltaan luovutin ja annoin neidin treenailla sitten niitä reiden lointoja/ lähentäjiä kun siinä ei kuulemma tule liian kuuma.

Parin viikon päästä aloituksesta rakas vaimoke tokaisi "taidan lopettaa tuon kuntosalin kun ei sieltä tuloksia tule ja alkaa käymään sittenkin noissa bodypumpeissa ja joogissa". Kiva juttu, nyt mä oon viel kuus viekkoa nalkissa tääl fitnesperkeleessä.

Sain jo huomautuksen kanssatreenaajalta kun kolistelen liikaa (tein mavea), levypainoja on aivan liian vähän kun viime treenissäkin etsimäni 2,5kg limppu löyty vittu vessasta (mitähän siel on treenattu). Kulttuurinrikastajia on aivan helvetisti jotka varaa näitä treenipaikkoja torikokouksiin, penkkejä ja muita rintatreenipaikkoja on varmaan kaheksan, mut kyykkyhäkkejä on kaksi joista toinen toimii ilmeisesti jonkilaisena hyppynaru/ jumppapallovarastona. Sit nää "fitnesihmiset" toljottaa mua ku avaruusoliota ku treenaan kauhtuneessa t-paidassa ja vanhoissa addun verkkareissa joiden värisävyt ei ees täsmää toisiinsa.

Vittuttaa, mutta itehän oon tän aiheuttanu. Naiset on pilannu maailman.

Aivan loistava teksti. Harvat naiset kyllä ilman valitusta ottaa oppia vastaa. Tyttöystävää tuntuu sitten joka ikinen liike sattuvan jonnekkin.

Aivan loistava teksti. Harvat naiset kyllä ilman valitusta ottaa oppia vastaa. Tyttöystävää tuntuu sitten joka ikinen liike sattuvan jonnekkin.
Joo no valittaminen on naisille aika vakio. Mutta kun omaa sellaisen pään, että toisesta sisään ja toisesta ulos, niin vaimokkeen kanssa pärjää.

Jollain tuntuu olevan toi defenssi, että kaikki itseä isommat ja vahvemmat käyttää automaattisesti hormoneja. Se ei vain voi olla mahdollista, että joku muu treenaa kovempaa/fiksummin/on lahjakkaampi ja on sitä kautta parempi jossain.

Ihmeellisiä naisia tunnette. Sen kerran kun mua tultiin salilla erikseen neuvomaan, piti mennä vielä vartin päästä uudestaan erikseen kiittämään, kun kyykkytulokset parani saman tien niin hyvin, kun vähän neuvottiin parempi paikka tangolle. :D

Eipä kyllä paljon muu potuta kuin ne ihmiset, jotka eivät osaa laittaa painoja takaisin telineisiin. Ja joskus ne jotka ajattelevat, että on coolia hengailla vaikkapa dippitelineessä tai ylätaljapenkissä se koko 2 min jonka huilaa sarjojen välillä.

Jollain tuntuu olevan toi defenssi, että kaikki itseä isommat ja vahvemmat käyttää automaattisesti hormoneja. Se ei vain voi olla mahdollista, että joku muu treenaa kovempaa/fiksummin/on lahjakkaampi ja on sitä kautta parempi jossain.

Ymmärrän kyllä hieman vaginaa. Itse en kauheen kovaa salilla treenaa, eikä hiki ole tainnut tulla kuin muutaman kerran kesähelteellä, silti tulosta tulee erittäin hyvin, eikä rannalla tarvitse häpeillä. Eniten ihmetyttää kaverit jotka treenaavat 4-5 kertaa viikossa 20% kovempaa kuin minä, ja silti ovat vuodesta toiseen laihaläskejä. Arvostus on kova koska itse en näkisi edes mitään järkeä käydä salilla, jos ei kehittyisi yhtään mihinkään suuntaan, vaan pysyisin pökäleen muotoisena laihaläskinä.

Menis varmaan "mikä vituttaa akkojen kanssa treenamisessa eniten" ketjuun

Avovaimo pyysi mua mukaansa paikkakuntamme ns. fitnessalille hieman näyttämään ja opastamaan eri liikkeissä jne. Kysyin josko hän tulisi mielummin treenailemaan käyttämälleni salille kun se on kuitenkin tämän kaupungin ehdottomasti paras sali kun vapaita painoja, laitteita ja tilaa riittää kaikkiin tarpeisiin. Vastauksena tuli jokseenkin tyypiilliseen tapaan "hyi, sinne testosikojen sekaan! ei ikinä!". Kilttinä miehenä suostuin sitten ostamaan täältä fitneshelvetistä parin kuukauden kortin kun vanhan salin kortti sopivasti umpeutui.

Ekat parit treenit meni tyyliin "En haluu kyykätä tai tehä prässiä kun sattuu polviin ja tanko jättää jälkiä hartioihin" "Tää on liian raskasta, yhyy". Yritin opettaa kässäreillä kulmasoutua, pystypunnerrusta ja hauiskääntöjä vastauksena tuli tylysti "liikaa käsiliikkeitä". Osaltaan luovutin ja annoin neidin treenailla sitten niitä reiden lointoja/ lähentäjiä kun siinä ei kuulemma tule liian kuuma.

Parin viikon päästä aloituksesta rakas vaimoke tokaisi "taidan lopettaa tuon kuntosalin kun ei sieltä tuloksia tule ja alkaa käymään sittenkin noissa bodypumpeissa ja joogissa". Kiva juttu, nyt mä oon viel kuus viekkoa nalkissa tääl fitnesperkeleessä.

Sain jo huomautuksen kanssatreenaajalta kun kolistelen liikaa (tein mavea), levypainoja on aivan liian vähän kun viime treenissäkin etsimäni 2,5kg limppu löyty vittu vessasta (mitähän siel on treenattu). Kulttuurinrikastajia on aivan helvetisti jotka varaa näitä treenipaikkoja torikokouksiin, penkkejä ja muita rintatreenipaikkoja on varmaan kaheksan, mut kyykkyhäkkejä on kaksi joista toinen toimii ilmeisesti jonkilaisena hyppynaru/ jumppapallovarastona. Sit nää "fitnesihmiset" toljottaa mua ku avaruusoliota ku treenaan kauhtuneessa t-paidassa ja vanhoissa addun verkkareissa joiden värisävyt ei ees täsmää toisiinsa.

Vittuttaa, mutta itehän oon tän aiheuttanu. Naiset on pilannu maailman.
Rasittava ja ärsyttävä naisihminen, joka pilaa meidän naisten maineen. Sinä olit kyllä kiltti ja kärsivällinen, pisteet siitä. Seurasin vähän samaa tilannetta meidän salilla, ja nainen oli koko ajan valivali ja sellainen perusvittuuntunut ilme koko ajan naamalla. Mies oli ihan cool. Teki mieli sanoa, että lähde siitä kotiin jos noin vaikeaa on, äläkä tuhlaa miehesi aikaa. Painot tosin näyttivät välillä ehkä oikeastikin vähän liian painavilta, eikä lämmittelypainoja näytetty käytettävän lainkaan.

Rasittava ja ärsyttävä naisihminen, joka pilaa meidän naisten maineen. Sinä olit kyllä kiltti ja kärsivällinen, pisteet siitä. Seurasin vähän samaa tilannetta meidän salilla, ja nainen oli koko ajan valivali ja sellainen perusvittuuntunut ilme koko ajan naamalla. Mies oli ihan cool. Teki mieli sanoa, että lähde siitä kotiin jos noin vaikeaa on, äläkä tuhlaa miehesi aikaa. Painot tosin näyttivät välillä ehkä oikeastikin vähän liian painavilta, eikä lämmittelypainoja näytetty käytettävän lainkaan.

Offtopikkia. Kyllä te naiset ootte tän maailman ja maineenne pilannu "since day one" :D, mutta jos punttaaminen ei tunnu mukavalta liikuntamuodolta ja siitä valittaa niin ei se ihmisestä "rasittavaa ja ärsyttävää" tee. Ja mistä sitä tietää josko häntä oikeesti sattui polviin ja niskaan hiersi inhottavasti tai sitten mä olin vaan niin paska koutsi etten saanu häntä vietyä yli tästä puntilla käynnin alkuraskaudesta.

Kolmas kerta jo kun jää saman jätkän takia kyykyt tekemättä. Pistää jo vähän vituttaan. Kaveri valtaa joka helvetin kerta sen kyykkyhäkin vähintään kahdeksi tunniksi. Vielä kuin salilla on vain yksi häkki. Tänään se perkeleen jätkä teki vaan kyykkyä ja maastavetoo korokkeilta varmaan kaksi tuntia.
Tulin salille yhdeksi ja nään sen jätkän häkissä ja kiroan että voi vittu. No teen penkin, käsipainopenkin, ranskalaisen ja viparit ja jätkä vielläkin seisoo siellä. Mitä hän teki samana aikana: Yhden etukyykky sarjan. Venaan 10min jospa pääsisin kohta kyykkään koska se alko purkaan painojaan mutta ei. Jätkä päättää tehdä mavea siellä häkin sisällä. No suuressa vitutuksessa siirryn jalkaprässiin ja teen jalkaprässissä neljä sarjaa, reidenojennuksia kolme sarjaa, pohkeita kolmesarjaa ja vatsoja lopuksi myös kolme sarjaa. Mitä toi jätkä tekee sillä välin, yhden sarjan sitä vitun mavea. Käyn suihkussa ja vaatetan kaikessa rauhassa ja poistun salilta puoli kolmen aikoihin ja siellä jätkä vieläkin seiso. Kolmas kerta jo kun näin kävi.
Tolla jätkällä on muutenkin tapana tehdä kaikki reeninsä tuola häkin sisässä. Kyykyt kyllä ymmärrän mutta että penkki, vinopenkki ja pystypunnerruskin ja varmasti kaikki muutkin. Kaikille noille olisi kuitenkin omat toimipisteensä. Noh, ei aloteta kyykyissä sitten vieläkään progressioo..

^ Tuttu tunne jotenkin. Salilla yksi häkki ja siinä monesti on suosimaani käyntiaikaan eräs porukka, joka kyllä hartaasti ja pitkään porukalla jauhaa kyykkyä. Eikä näytä kiirettä olevan. Minkäs teet. Ei auta kuin yrittää käydä jalkapäivinä eri aikaan.

^"Voiks mä tehdä välissä?"..Luulis onnistuvan jos +10min tauot on kaverilla:whip:

e: omallakin salilla vaan yks kyykkypaikka, ja kysyn aina "teetkö vielä kauan" jos joku on siinä tekemässä. Sitten joko vaihdan toiseen tai teen välissä riippuen kuinka kauan kestää/mitkä painot on kaverilla.

Kolmas kerta jo kun jää saman jätkän takia kyykyt tekemättä. Pistää jo vähän vituttaan. Kaveri valtaa joka helvetin kerta sen kyykkyhäkin vähintään kahdeksi tunniksi. Vielä kuin salilla on vain yksi häkki. Tänään se perkeleen jätkä teki vaan kyykkyä ja maastavetoo korokkeilta varmaan kaksi tuntia.
Tulin salille yhdeksi ja nään sen jätkän häkissä ja kiroan että voi vittu. No teen penkin, käsipainopenkin, ranskalaisen ja viparit ja jätkä vielläkin seisoo siellä. Mitä hän teki samana aikana: Yhden etukyykky sarjan. Venaan 10min jospa pääsisin kohta kyykkään koska se alko purkaan painojaan mutta ei. Jätkä päättää tehdä mavea siellä häkin sisällä. No suuressa vitutuksessa siirryn jalkaprässiin ja teen jalkaprässissä neljä sarjaa, reidenojennuksia kolme sarjaa, pohkeita kolmesarjaa ja vatsoja lopuksi myös kolme sarjaa. Mitä toi jätkä tekee sillä välin, yhden sarjan sitä vitun mavea. Käyn suihkussa ja vaatetan kaikessa rauhassa ja poistun salilta puoli kolmen aikoihin ja siellä jätkä vieläkin seiso. Kolmas kerta jo kun näin kävi.
Tolla jätkällä on muutenkin tapana tehdä kaikki reeninsä tuola häkin sisässä. Kyykyt kyllä ymmärrän mutta että penkki, vinopenkki ja pystypunnerruskin ja varmasti kaikki muutkin. Kaikille noille olisi kuitenkin omat toimipisteensä. Noh, ei aloteta kyykyissä sitten vieläkään progressioo..

Avaa suusi. Sano sille että voisitko painua vittuun siitä että muutkin pääsee. Ei mutta suomalainen katsoo sivusta ja inisee päänsä sisällä "vittu totakin jooseppia kun ei muita päästä sinne".

Avaa suusi. Sano sille että voisitko painua vittuun siitä että muutkin pääsee. Ei mutta suomalainen katsoo sivusta ja inisee päänsä sisällä "vittu totakin jooseppia kun ei muita päästä sinne".

juurikin näin! jos ei sen vertaa saa suutaan auki niin sietääkin katsoa vierestä..

Kyl omalla salilla ainakin sen verran hyvä henki et aina mahtuu tekemään välissä. Äärimmäisenä esimerkkinä aloittelijana tein penkkiä 65 kilolla sarjaa vuorotellen kaverin kanssa joka teki sarjaa 180 kilolla ilman varmistajia, lopuksi vieläpä kiitti kun auttelin painojen kanssa. Samainen äijä on myös ollu varmistamassa ja sama toisinpäin. Aina on päässy tekemään välissä kunhan on kysyny, aina saanu varmistajan kun kysynyt ja aina on mahtunut nostolavalle vaikka kuinka ruuhka onkin.

Ei muuta kuin kysymään. Täälläpäin tehtiin kerran 4 hengen porukalla vuorotellen ylä/alataljaa (yhditelmäkone), kahvoja vaihdeltiin ja painopakka helpoitti kummasti, mutta hyvin toimi.

Aikaisemmin kirjoitinkin tuosta samasta tyypistä ja siitä miten häneltä kysyin että voiko tehdä välissä. Vastaus oli juuri se että menee hirveäksi säätämiseksi. Viime reenissä sitten kysyin että onko vielä paljon kesken jotta mäki voisin kyykkäillä, vastasi vaan naurun kera että "No kyllähän mullla nyt aika monta sarjaa vielä on". Tänään jätin suosiolla kysymättä koska tiesin mitä odottaa.

-Joko sanot sille vähän kovemmin, etkä edes yritä olla kohtelias.
-Menet salille eri aikaan kun hän yleensä treenaa
-Vaihdat jakoa eli teet vaikka rinnan silloin kun hän kyykkäilee

Helpointa olisi vaan sanoa, että menee helvettiin ja ajattelee vähän muitakin.

Back
Ylös Bottom