Terve! Aloitin just salilla käymisen, aikaisemminkin oon käyny toki mut ei mitään säännöllistä. Millanen treeniohjelma mun kannattaa tehdä?, kun tuntuu olevan aika paljon aktiviteettia ennestään. Pelaan salibandya 0-2 kertaa viikossa + lajitreenit kerran viikossa + 2 kertaa viikossa kuntosählyä. Nyt sain junailtua 2 kertaa viikossa ilmasen punttisalivuoron ja aion myös alkaa käydä lenkillä yhdesti viikossa. Molemmat salivuorot ovat vapaapäiviä säbästä, mut seuraavana päivänä on treenit tai matseja. Kaivoin jostain alottelijan treeniohjelman, jossa olis ensimmäinen päivä ylävartalon settejä 2-4x10-15 tms. ja seuraava kerta alavartaloa 2-4x10-15 tms. Lämmittelyksi käy sen mukaan kun tekee ekat sarjat kevyillä. Riittääkö toi mihinkään tai pääseekö edes tatsiin? Se on varmaan kestävyyttä mitä kannattaa ensimmäiseks kehitellä vai onko kommentteja? Kannattaako lenkillä käyntiä yhdistää salipäivään tai jopa säbään? Olin sitä ajatellu aamutouhuksi rankinta päivää seuraavalle aamulle... Peruskunto on vielä aika nuori käsite, en siis ole ihan sieltä liikunta- ja urheilumaailman kirkkaimmasta tähdistöstä vaan enemmänki uudelleenaktivoitunut aikuinen (ex-junnupelaaja).