Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Minä olen varmaan treenannut aina jollain tavallista sivistyneemmillä saleilla, kun en ole eläissäni nähnyt mitään "egohuutelijoita" ja painojen viskojia.

Olen törmännyt näihin molempiin aikas perkeleen usein. Karjuminen tms. on mielestäni täysin hyväksyttävää, kun liittyy treeniin eikä ole juuri edellä mainittua. Turhaan te Darville kuittailette, näitä tapauksia nimittäin riittää ainakin PK-seudulla usealla salilla..

Kyllä niitä on, vanhalla salilla oli vuodesta toiseen saman kokoisena pysyvä jannu, jolta leipäläpi aukesi Tarzan-huudon merkiksi heti ensimmäisen toiston kohdalla. Oli kyse sitten hauiskäännöstä tangolla tai kiertäjäkalvosimista käsipainoilla.

Omalla salilla missä käyn vituttaa eniten se, kun se on varattu ainoostaan jonkun tietyn ryhmän käyttöön esim. vanhainkodin tms... sit sielä on loppujenlopulta pari mummoa polkemassa kuntopyörää.

Pakko sanoa ensalkuun, että seuraava tilitys on vain oma mielipiteeni, enkä halua provosoida ketään. Kukin tavallaan.

Minua huvittaa/ärsyttää saleilla äijät, jotka pitävät itsestään "liikaa" huolta. Itsestään pitää toki huolehtia hygieniaa myöten, mutta tämä tyyppi ampuu naismaisesti yli. Liekö kyseessä joku narsistinen metroseksualismi. Ok, salin valinnallakin on toki väliä (Salmisaaren Elixia). Esimerkki tältä päivältä: Kaveri tulee suihkusta ja jää kuivattelemaan itseään oviaukkoon keskelle lattiaa munasillaan. Hiipii siitä hyvin verkkaisesti peiliä kohden (pyyhe jo päällä onneksi). Katselee itseään hyvän tovin peilistä, kunnes operaatio alkaa. Juippi rasvaa itsensä kauttaaltaan, laittaa jotain perkeleen puikkoa silmien alle, nyppii kulmat ja häslää hiustensa kimpussa ainakin 5 minuuttia. Siis vittu. Mitä vittua? Ja se katse millä tuijottaa peiliin, kuin rakastellen peilikuvaansa.

Nämä on niitä kavereita, joiden kiveksiä Seppo Räty syö aamupalaksi.

Juippi rasvaa itsensä kauttaaltaan

Ihan mielenkiinnosta, katsoitko mitä rasvaa mies itseensä pisti? Jos on tosikuiva iho niin se on pakko rasvata esim. jollain perusvoiteella, esim. itse en pysty käymään salilla suihkussa koska pitäisi rasvata koko vitun kroppa senjälkeen.

Tietysti jos mies pisti jotakin ihoa hellivää mangomongo-voidetta niin se on eriasia. :D

Tämän päiväne jalkatreeni vitutti aivan älyttömästi. Aluksi salilla huomasin, että eilen ladatussa soittimessa ei ole virtaa?! Sitten kolmannessa liikkeessä prässissä,ensimmäisessä sarjassa tuli laitettua liian vähän painoa---> 20 toistoa--> helvetinmoiset hapot jalkoihin. 2min päästä oksensin 4 kertaa.. Vika sarja prässiä vanha alaselkä vaiva alkoi koskea--> sarja kesken parin toiston jälkeen.. Seuraavaksi koukistusta, alkoi palella kun pieni nestehukka oli tullut ilmeisesti, kun salin ilmastointi ei toiminut remontin takia. Treenin jälkeen jouduin viemään oksennuksessa olevan roskapussin pois. Aattelin, että ei helvetti mikä treeni, mutta kaiken huipuksi muistin, että tyhjä soittimeni jäi salille. :face:

Ihan mielenkiinnosta, katsoitko mitä rasvaa mies itseensä pisti? Jos on tosikuiva iho niin se on pakko rasvata esim. jollain perusvoiteella, esim. itse en pysty käymään salilla suihkussa koska pitäisi rasvata koko vitun kroppa senjälkeen.

Tietysti jos mies pisti jotakin ihoa hellivää mangomongo-voidetta niin se on eriasia. :D

Joo ymmärrän hyvin että rasvataan kuivaa ihoa, ehkä enemmän pisti silmään se intohimo, millä kaveri rakensi itseään kuntoon.

Aivoon ottaa että salilla tuntuu tällä hetkellä joka treenissä pyörivän näitä lapsia/vauvoja ympäri salia. Jatkuva parkuminen kuuluu, lasten lelut ovat liikkeiden tiellä pitkin salia ja mm. kulmasoutusarjan olen joutunut kesken jättämään kun vauva konttasi painojen alle. Repivät treenikassiani ja kun sen siirtää ulottumattomiin alkaa se parkuminen taas. Jatkuvasti joutuu varomaan liikkeissä kun tulevat tielle. Ymmärtäisin että jos salille mukaan otettu lapsi olisi sen verran vanha että osaisi varoa muita treenajia. Onko se niin vaikeaa saada lapselle/vauvalle hoitaja kotiin? Isovanhempi, naapuri, vanhempi lapsi, lastenhoitaja? Kaiken huippu on vielä se että kummatkin pariskunnasta tulevat salille treenaamaan ja vauva konttaa ympäri salia, voisi toinen jäädä kotiin hoitamaan ja toinen menee ensin salille ja sitten vaihtavat vuoroja?

Aivoon ottaa että salilla tuntuu tällä hetkellä joka treenissä pyörivän näitä lapsia/vauvoja ympäri salia. Jatkuva parkuminen kuuluu, lasten lelut ovat liikkeiden tiellä pitkin salia ja mm. kulmasoutusarjan olen joutunut kesken jättämään kun vauva konttasi painojen alle. Repivät treenikassiani ja kun sen siirtää ulottumattomiin alkaa se parkuminen taas. Jatkuvasti joutuu varomaan liikkeissä kun tulevat tielle. Ymmärtäisin että jos salille mukaan otettu lapsi olisi sen verran vanha että osaisi varoa muita treenajia. Onko se niin vaikeaa saada lapselle/vauvalle hoitaja kotiin? Isovanhempi, naapuri, vanhempi lapsi, lastenhoitaja? Kaiken huippu on vielä se että kummatkin pariskunnasta tulevat salille treenaamaan ja vauva konttaa ympäri salia, voisi toinen jäädä kotiin hoitamaan ja toinen menee ensin salille ja sitten vaihtavat vuoroja?
Tuollainen on kyllä jo hyvinkin perseestä ja vaarallista.Siis niiden tenavien kannalta.

Nää on kyllä hieman ärsyttäviä välillä. Joskus kokeilin samassa treenissä mave/kyykky/penkkimaximit ja oli kokispullo mukana, kun tuollanen treeni, eiköhän se vitun lapsi vienyt kokispullon laukusta josakin vaiheessa ja joku lapsi otti joskus ylätaljassa sokan pois mun huomaamatta, asenteella menet taljan luokse ja siellä on 5kg painoa, sokka missä ikinä menee. Joskus joku lapsi meinasi pölliä mun avainnipun laukusta. Onneksi on pieni sali (1 iso huone) niin aina huomannut nämä. Olisi hienoa mennä kotiin, -20 astetta pakkasta ja "missäs ne avaimet on.."

Joku saatanan apina jättää painot tankoihin ja muutenkin kamat sikin sokin. Ilmeisesti treenaa aamuyöllä tai yöllä hiljaiseen aikaan ja tykkää olla mulkku kun kukaan ei ole näkemässä. En käsitä mikä tekee ihmisestä niin vitun urpon. :curs:

Joku saatanan apina jättää painot tankoihin ja muutenkin kamat sikin sokin. Ilmeisesti treenaa aamuyöllä tai yöllä hiljaiseen aikaan ja tykkää olla mulkku kun kukaan ei ole näkemässä. En käsitä mikä tekee ihmisestä niin vitun urpon. :curs:

Totta, aina aamulla kaikki käsipainot lojuu lattioilla ja painot on tangoissa. Nostolavalla on usein myös levyjä sikin sokin. Etenki ne käsipainot siinä muutenki vähän ahtaalla "käsipainonostolavalla" ärsyttää paljon. Ei se suuri vaiva oo niitä telineeseen nostaa, mut ärsyttävää se on. Vähän sama muuten saunassa: mun mielestä vesiämpärin täyttää se, joka sen on tyhjentänytkin.

^Joo ne käsipainot myös. Lattialla lojuu iso läjä 30-70 kilon käsipainoja ja niiden seassa täytyy kompuroida hakemaan telineestä omat painot (jos ne sattuu telineessä olemaan). Sekin vituttaa kun jotkut eivät piittaa lainkaan salin seinillä olevista kehotuksista. Esimerkiksi "älä paisko käsipainoja" niin eiköhän joku uuno niitä nimenomaan paisko pelkästään showmielessä. Mitähän tyydytystä siitäkin saa kun rikkoo salin välineistöä.
Yksinkertaistettuna siis vituttaa joidenkin ihmisten asenne, käyttäytyminen ja yleinen urpous. Vielä joskus mulla on hieno oma kotisali, eikä salillakäynnissä potuta sen jälkee enää ikinä mikään.

Taitaapi tuon hepun veli treenata öisin meidän salilla koska aamulla kaikki on hujan hajan ympäri salia....:face:

No rannetuet ymmärrän ranteissa. Painonnostovyötä en joka paikassa. Jos nyt joku sillä fiiliksen saa päälle, niin sitten. Kunhan on vain omat kamat, eikä salin. Joku pelle aina varastaa salin vetoremmit. Siis vittu vetoremmit maksaa pari euroa.

Joku pelle aina varastaa salin vetoremmit. Siis vittu vetoremmit maksaa pari euroa.

En nyt hirveän bakteerikammoinen ole, mutta ei vain kykene mihinkään yleisiin vetoremmeihin koskemaan. Joskus kun pikkuisenkin koheltaa niin ne tuppaa rikkomaan ihon.

Tällä hetkellä salillakäynnissä vituttaa eniten syntyvä pyykin määrä.

En nyt hirveän bakteerikammoinen ole, mutta ei vain kykene mihinkään yleisiin vetoremmeihin koskemaan. Joskus kun pikkuisenkin koheltaa niin ne tuppaa rikkomaan ihon.

Tällä hetkellä salillakäynnissä vituttaa eniten syntyvä pyykin määrä.
Eipä niissä ne pöpöt kauheen pitkään elä, jos sitä tarkoitit tolla ihon rikkoutumisella

^ Bakteerit elää kuukausia helposti ja sitten joku retroviruskin mukavasti pari päivää lekottelee tuommoisessa...

Back
Ylös Bottom