Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se kun mittanauhan, salitulosten ja vaa-an mukaan kasvua ja kehitystä tulee kokoajan, mutta silti sitä näkee ittensä päivä päivältä pienempänä ja läskimpänä...

Taas iskee laiskuus. Ensin oli niin että kävin 12 päivän aikana 10 kertaa salilla ja sitten 6 päivää joilloin ei ollut mahdollisuutta käydä salilla ja nyt kun olis niin ei vaan jaksa/huvita. Jaksotteleva laiskuus on ollut koko kesän ongelma.

Auto kortin kun sais lähiaikoina niin kynnys vääntäytyä salille vois madaltua.

Se ku nukkuu 2h pommiin ja ei sen takia kerkee ennen työpäivää salille. Ulkona sateinen keli jonka takia illalla sali on tupaten täynnä...

Kun joku käyttää koko treenin ajan seuraavia:

- Painonnostovyö
- Rannetuet
- Kyynärtuet

Kun vääntää haukkaa painonnostovyön kanssa, niin ei näytä kovalta bodarilta vaan pelleltä.

Kun joku käyttää koko treenin ajan seuraavia:

- Painonnostovyö
- Rannetuet
- Kyynärtuet

Kun vääntää haukkaa painonnostovyön kanssa, niin ei näytä kovalta bodarilta vaan pelleltä.

Sinun kaltaiset nillittäjät potuttaa itseäni salilla. Jokaiselle tuelle on monesti ihan oikea käyttötarkoituskin. Itse muun muassa käytän rannetukia sen taki, kun ranteeni on oikeasti rikki. En siksi että näyttäisin coolilta.

Sinun kaltaiset nillittäjät potuttaa itseäni salilla. Jokaiselle tuelle on monesti ihan oikea käyttötarkoituskin. Itse muun muassa käytän rannetukia sen taki, kun ranteeni on oikeasti rikki. En siksi että näyttäisin coolilta.

Komppaan tätä. Ihan päivästä riippuen tuntuu kyykkykin tuhoavan ranteet ilman tukia.
Onnettomuudessa ranteet rikki, pakko käyttää tukia vaikka treenaakin vasta aloittelijan pikkupainoilla.

Kyllä mä kerran jouduin pyöräyttämään vaivihkaa toista silmääni kun salilla oli eräs nuori daami treenaamassa. Vaatetus oli muutenkin niin vimosen päälle, oli blingbling-lippistä ja muuta sälää ja sitten joku pinkki vyö siinä kirsikkana kakun päällä. Veteli vielä jotain ojentajapunnerrusta taljassa ja muita käsiliikkeitä pienillä painoilla. Näin jälkeen päin ajatellen ehkäpä hänelläkin oli joku tarkoitus tässä, esim. ei halunnut liikaa treeniä keskivartalon tukilihaksille :rolleyes:

Mut ei se mua niinkään vituttanut, huvitti lähinnä. Ei ole mun treeneistä pois, mun vatsalihaksilla on vielä tilaa kasvaa :)

Komppaan tätä. Ihan päivästä riippuen tuntuu kyykkykin tuhoavan ranteet ilman tukia.
Onnettomuudessa ranteet rikki, pakko käyttää tukia vaikka treenaakin vasta aloittelijan pikkupainoilla.

Joo kyykky, penkki, pystypunnerrus jne. Mutta mites vatsarutistukset, taljat jne? Väitän että suurinta osaa kiinnostaa suonikkaat forkut enemmän kuin kipeät ranteet.

Vyötä taas ei tarvitse kuin niihin isoihin rautoihin ja ei todellakaan hauiksiin. Silti salit on täynnä jääkaappipakastimia jotka patsastelee vyön kanssa melkein saunassakin. Mutta ai niin, siitä saa katupisteitä ja siivet näyttää isommilta.

Joo kyykky, penkki, pystypunnerrus jne. Mutta mites vatsarutistukset, taljat jne? Väitän että suurinta osaa kiinnostaa suonikkaat forkut enemmän kuin kipeät ranteet.

Vyötä taas ei tarvitse kuin niihin isoihin rautoihin ja ei todellakaan hauiksiin. Silti salit on täynnä jääkaappipakastimia jotka patsastelee vyön kanssa melkein saunassakin. Mutta ai niin, siitä saa katupisteitä ja siivet näyttää isommilta.

Kyllä itellä ainakin menee forkut pumppiin vaikka rannetuet oliskin ja ne forkut voi aina treenata erikseen. Outoa jos joku vittuuntuu toisten treenivarusteista :wtf:

Miten heikko määkin oikeen oon. Eilen alko työt ja kaiken vapaa-aikani oon vaan maannu sängyssä käytännössä. En jaksais mitään töiden (tai koulun sitte ku se jatkuu) lisäks, vaikka noi hommat onkin suht kevyitä (keittiössä tiskailemassa ja jotain ruokia tekemässä). Ruokahalu on tipotiessään ja siitäkin mitä syön, tulee paha olo. Salille silti menen, vaikka ei pätkääkään huvittais ja paha olo tuleekin ihan vaan käsiä ja olkapäitä treenaillessa. Seuraavaa kesälomaa odotellessa...

Saisikohan tuollaista pinkkiä vyötä miesten koossa. Tulee useasti pidettyä vyötä ihan läskiä lämmittämässä ja minua jotenkin miellyttää ajatus siitä, että jotain häiritsee toisten salivarustus niin tämä aiheuttaisi varmasti jonkunlaisen oikosulun.

Saisikohan tuollaista pinkkiä vyötä miesten koossa. Tulee useasti pidettyä vyötä ihan läskiä lämmittämässä ja minua jotenkin miellyttää ajatus siitä, että jotain häiritsee toisten salivarustus niin tämä aiheuttaisi varmasti jonkunlaisen oikosulun.

Sen kerran kun näen pinkin vyön jonkun bodarimiehen ympärillä, lupaan satavarmasti muljauttaa kumpaakin silmääni vaikka Maamme-laulun tahdissa ja en välttämättä ihan vaivihkaa :D

Kyllä itellä ainakin menee forkut pumppiin vaikka rannetuet oliskin ja ne forkut voi aina treenata erikseen. Outoa jos joku vittuuntuu toisten treenivarusteista :wtf:

Juu menee menee, mutta jos on rannetuet, niin näyttää kato paljon paremmalta!

Eikä se nyt sen erityisemmin vituta, tai edes potuta. Huvittavaahan se lähinnä on. Tiedätkö, vähän samaan tapaan kuin joku ajaa sumarit päällä autolla vaikka ei ole sumua?

Back
Ylös Bottom