Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se kyl ärsyttää että jätetään painot tankoihin. Sit ei tiedä jatkaako vai eikö jatka treeniä. Monesti on tehny mieli mennä kysymään jantterilta ku näen selvästi että nyt lopetti ja silti painot jäi tankoon. Viimeksi tänään. Tais 15kg levyt olla liian painavia pojjalle. Ei oo vielä kehannu. Saattaisivat ottaa itteensä ja tulla tänne kirjoittelemaan että kuinka huono käytöksisiä henkilöitä jossain treenaa että tulevat avautumaan turhasta. Se voi olla nuorelle pojalla kova paikka ku joku huomauttaa jostain asiasta. Äitille sentäs voi sanoa vastaan.

Se kyl ärsyttää että jätetään painot tankoihin. Sit ei tiedä jatkaako vai eikö jatka treeniä. Monesti on tehny mieli mennä kysymään jantterilta ku näen selvästi että nyt lopetti ja silti painot jäi tankoon. Viimeksi tänään. Tais 15kg levyt olla liian painavia pojjalle. Ei oo vielä kehannu. Saattaisivat ottaa itteensä ja tulla tänne kirjoittelemaan että kuinka huono käytöksisiä henkilöitä jossain treenaa että tulevat avautumaan turhasta. Se voi olla nuorelle pojalla kova paikka ku joku huomauttaa jostain asiasta. Äitille sentäs voi sanoa vastaan.

Barcelonan salilla on kaytantona etta kaikki jattavat painot tankoihin, varmaan sitten kun takaisin suomenmaalla niin ei niin paljoo hairitse parit painot mitka jatetty laittamatta :)

Varmaan lähinnä siksi, että ainoastaan truu roinaroope-lihapää päivittää jotain vitun salijuttuja facebookkiin :face:

Jos harrastuksistaan ei saa kertoa kavereilleen niin mistä sitten? Päivitteleehän ihmiset sinne jotain juttuja esim lomamatkoistaan, muksuistaan tai vaikka autoistaan joista tuskin kukaan oo kovin kiinnostunut.

Mä löysin tuossa pari viikkoa sitten ihan uuden potutuksen aiheen. Lähes tyhjällä kuntosalilla oli lisäkseni vain kaksi vähän vanhempaa (oisko siinä 45-50 hujakoilla) kaveria joista toinen lönkötteli menemään juoksumatolla ja toinen teki mitä milloinkin vailla minkään sortin päämäärää. Itselläni oli jalkapäivä ja vaikka oli popit korvissa niin näiden miesten kovaääninen keskustelu ja huutelu toisilleen salin puolelta toiselle häiritsi silti. Tässä ehkä avainpointit listattuna:

a) Salille tullaan treenaamaan, ei lätisemään skeidaa. Muutamaman sanan toki voi vaihtaa mutta yli puolen tunnin kovaääninen keskustelu EI ole muutaman sanan vaihtamista.
b) Jos nyt kuitenkin välttämättä haluat luoda salille kahvilakulttuuria treenikulttuurin sijaan niin tee niinkuin kahviloissa tehdään, mene saatana samaan pöytään. Et sä kahvilassakaan mene kaverisi kanssa eri puolille istumaan ja huutele laidalta toiselle kaverillesi.
c) Jos kerran teit juuri niin TÖRKEÄN rankan sarjan, miten ketussa sä pystyit puhumaan kokoajan?
d) reisikoneessa 50+ toiston yhdessä sarjassa tekeminen ei ole treenaamista, se on runkkaamista ja itsepetosta. Sen lisäksi varasit ko. härvelin omaksi jakkaraksesi muilta (minulta).
e) Ei, et voi varata kolmea eri laitetta omaan henkilökohtaiseen käyttöösi yhtäaikaa. Varsinkaan eripuolilta salia ja eri lihasryhmille. Viddu, yksi asia kerrallaan on sulle sopivaa. Ei näytä sekään menevän ihan niinkuin elokuvissa. Tai sit sulla on vaan jonkun TODELLA näppärän PERSonal trainerin väkertämä ohjelma joka yhdistää voimanoston ilman voimaliikkeitä, bodypumpin ilman pumppia ja aerobisen harjoittelun ilman hengästymistä ja hikeä.
f) Onneksi ei osuttu salille kuin sen yhden kerran samaan aikaan
g) Kyllä, nautin siitä kun "pöllin" reisikoneesi kesken "treenisi"
h) Kyllä, tein paljon enemmän sarjoja kuin olin suunnitellut tekeväni. Ihan vain kettuillakseni ja varatakseni sitä sinulta.

UGH... helpotti :D

Se kun teet jotain sarjaa niin joku mies kyylää sinua siinä vieressä, vaikka peilin kautta. Tiedät selvästi että hän katsoo sinua, mutta et voi kääntää päätä kesken sarjan...
(itse olen siis mies)

Tuo kyllä ärsyttää kun jotkut rupeaa tuijottamaan ihan urakalla kesken sarjan. Ei siin jos nopeasti vilkaisee jonkun touhuja (näin teen itsekkin, mutta se että ruvetaan ihan katsomalla katsomaan)

Se kun teet jotain sarjaa niin joku mies kyylää sinua siinä vieressä, vaikka peilin kautta. Tiedät selvästi että hän katsoo sinua, mutta et voi kääntää päätä kesken sarjan...
(itse olen siis mies)

Tuo kyllä ärsyttää kun jotkut rupeaa tuijottamaan ihan urakalla kesken sarjan. Ei siin jos nopeasti vilkaisee jonkun touhuja (näin teen itsekkin, mutta se että ruvetaan ihan katsomalla katsomaan)

Itse valilla ainakin tsiigailen isompien herrojen touhuja ja miten he tekevat sarjat, kerta ovat isompia niin jotain niiden on pakko teha oikein :)

Jos harrastuksistaan ei saa kertoa kavereilleen niin mistä sitten? Päivitteleehän ihmiset sinne jotain juttuja esim lomamatkoistaan, muksuistaan tai vaikka autoistaan joista tuskin kukaan oo kovin kiinnostunut.

nii tai sitä ainasta aamukahviaaah! juttua ja sitä ku taas siivotaa ja pyykätää jajaja, sit ku kirjottaa salilla käymisestä ja siihen liittyvistä asioista, ni on iha täys pakkomielteinen vatipää. :D ja vaikka ymmärrän senkin, että truu roinarit ei siitä tykkää päivitellä, ni se tosiaan on ihan harrastus ja joillekkin se voi olla jopa ainoa harrastus. Siihen vielä kun lisää, että sen ottaa semi-tosissaan, ni ei sitä voi olla koko aikaa päivittelemässä miten paljon on viinaan menny rahaa viimisen kk aikana jne.

Ihmiset joiden sarjatauot koostuvat toisten tuijottamisesta. Ja sitten jos sanoo vaikka moro niin ollaan kuin ei huomattaisikaan. Sosiaalinen käyttäytyminen joillakin 0/5, vaikka ei sali nyt mikään sosialisoitumisen mekka olekaan.

Ehkä yksi ärsyttävimmistä ihmisistä on sellainen joka halveksii pienemmillä painoilla tekeviä. Itse harvoin kohtaan tälläsiä ku pieni sali jossa lähinnä eläkeläisiä ja muutenkin asiallista väkeä. Tuollasen henkilön tunnistaa siitä kun tuijottaa kesken sarjan ja naamalla on sellainen ylimielinen virne.

Varmaan mainittu ennenkin, mutta tuo että käsipainoja ei voi laittaa omille paikoilleen vahingossakaan vaan ne aina pitää työntää sinne mihin ne ei kuulu. En vaan tajua mikä logiikka tuossakin on takana.

Se kyllä vituttaa kun otat sheikkeriin vettä ja sieltä kraanasta ei tule muuta kuin lämmintä/haaleaa vettä, vittu että maistuu palkkari paskalta. Ja ylöshän se meinaa tulla.

Mä en ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä, kun ihminen kyykkää niin pitää tuijottaa kuin alinta ihmispaskaa, että mitä vittua toi tekee? Pitäis olla stereotyyppinen 19 vuotias jantteri ja treenata pelkästään yläkroppaa. RHP henkeen ja vereen

Mä en ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä, kun ihminen kyykkää niin pitää tuijottaa kuin alinta ihmispaskaa, että mitä vittua toi tekee? Pitäis olla stereotyyppinen 19 vuotias jantteri ja treenata pelkästään yläkroppaa. RHP henkeen ja vereen
ne katsoo lähinnä sen takia kun itse ovat vellihousuja eikä jaksa/osaa kyykätä...

Back
Ylös Bottom