Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onha tuo Star Nutritionin krea ollu tuota pölyä jo vaikka kuinka kauan.
Leivontaan tarkoitettua kreatiinia?Voipi olla. Mulla tuli eka tommonen leivontaan tarkotettu pussi vasta nyt. Ei siinä tosin mitään vikaa ole, mukavan pehmoista suussa.

kannataa varmaa välillä pieni tauko pitää, taitaa se siinä paketissakin lukeaTarvitseekö pitää kreasta olleenkaan taukoa jos otan noin 5g/pv?

Tarvitseekö pitää kreasta olleenkaan taukoa jos otan noin 5g/pv?
Onko toi mun kreatiini nyt liian vanhaa, jos purkin alapuolella se vika päivämäärä oli 25.01.2012? Vai voiko käyttää..
Vajaa 2 vk krean (valmistaja Func food finland) käyttöä kokeilussa, turvotusta koko kehossa, muutama pieni finnintapainen ja 1 isompi patti leuassa sekä päänsärkyä. Jopa niin kova paineen tuntu päässä että pakko on ollut syödä ibuprofeinia; särky laimentunut mutta paineen tunne säilyi. Vatsa sekosi eilen, inhat vatsaviluväreet ja wc-juoksut mahdollisimman nopein geisha-askelin pakaralihakset kireinä - kaikki mitä olin syönyt, ei pysynytkään sisällä. Painonnousua toista kiloa, farkut kiristää vyötäröltä.
Kertokaapa te, joilla on noita inhoja oireita myös ollut, että jos jatkoitte krean käyttöä purkkienne ohjeiden mukaan, loppuiko negatiiviset oireet jossain vaiheessa käytön aikana?
Vajaa 2 vk krean (valmistaja Func food finland) käyttöä kokeilussa, turvotusta koko kehossa, muutama pieni finnintapainen ja 1 isompi patti leuassa sekä päänsärkyä. Jopa niin kova paineen tuntu päässä että pakko on ollut syödä ibuprofeinia; särky laimentunut mutta paineen tunne säilyi. Vatsa sekosi eilen, inhat vatsaviluväreet ja wc-juoksut mahdollisimman nopein geisha-askelin pakaralihakset kireinä - kaikki mitä olin syönyt, ei pysynytkään sisällä. Painonnousua toista kiloa, farkut kiristää vyötäröltä.
Kertokaapa te, joilla on noita inhoja oireita myös ollut, että jos jatkoitte krean käyttöä purkkienne ohjeiden mukaan, loppuiko negatiiviset oireet jossain vaiheessa käytön aikana?
Varmaan lopettaisin noilla tiedoilla itse. Kokemusta ei tosin ole. Kuulostaa vähän siltä että tuo kreatiinin gainssi on aika kovan koettelemuksen takana. Liekö sen arvoista...
Höps. Tää on poikkeustapaus. Normiolosuhteissa tää on täysin turvallinen tuote, eikä aiheuta mitään ongelmia, kuin enintään näppyjä joillekin. Vertaisin omenaan. Tarpeeks monelle ku annat omenan, niin varmasti löytyy yks joka on sille allerginen tai joka tunkee sitä väärästä päästä sisään... Krea on heran jälkeen paras keksintö bodymiehille ja -naisille. Voi kysyä vaikka Hulmilta, tai keltä vaan ;)

Ootko muuten miten vetäny ton krean? Suoraan lusikalla suuhun (ei näin!), vai veteen sekoitettuna?
Saanen kysyä tyhmän kyssärin muttei miksei sais nakata lusikalla suuhun suoraan ja vettä päälle? imo saa paremmin kaiken alas kun nakkaa lusikallisen kielenpäälle ja vettä perään?
En kai mä muuta antanut ymmärtääkään :D Tarkoitinkin noita kommentteja juuri kyseisestä tuotteesta ja käyttäjästä![]()
Saanen kysyä tyhmän kyssärin muttei miksei sais nakata lusikalla suuhun suoraan ja vettä päälle? imo saa paremmin kaiken alas kun nakkaa lusikallisen kielenpäälle ja vettä perään?
Saa sen vetää vaikka nenän kautta sisään, jos siltä tuntuu :D Mutta tossa lusikalla raakana kielen päälle ja vedellä alas jutussa on vaan se, et koska se krea ei ehi kunnol liueta mihkään, niin kaikki ei välttämättä päädy mahaan asti, vaan osa siitä saattaa jäädä kurkun seinämille jumittamaan ja täten aiheuttaa kurkkukipua ym. jomotusta. On varmempaa sekottaa se lusikalla vesilasiin ja sit vasta kiskoa alas. Ite laitan eka 2/3 vettä lasiin ja sen sit alas, ja sit ku sinne pohjal vähä jää sitä kreaa, ni sit viel 1/3 vettä ja sekotus ja alas. Teen myös semmosen pyörteen siihen veteen ennenku vedän sen alas - sillon mahdollisimman moni kreakide on liikkeessä ;) -Brotip