Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
per 100g kaikki...Kävin katsomassa tota kalorilaskuri.fi ..jäi vähän epäselväks että onks ne ravintoarvot(prodet/hiilarit/rasvat) per 100g vai sen annoskoon mukaan? Ainakin kalorit oli merkitty per 100g.
No ei se nyt tosiaan ihan sama ole jos toinen vaihtoehto on että tehdään ihan eri treenissä ne lihakset. Onhan se nyt selvä että isommilla painoilla saadaan enemmän vauriota sinne lihakseen. Mieti taas ihan toista ääripäätä. Jos pumppaat olkapäitä pienillä painoilla ensin 1000 toistoa niin pitkään ettet saa enää omaa kättäkään nousemaan, niin millä painolla ajattelit sen jälkeen niitä mikrovaurioita sinne lihakseen hankkia?No toihan on sama kun sanoisit että ei kannattaa pitää 10 minuutin tauot että saat viimesissäkin sarjoissa samoilla painoilla samat toistot. Kato isot painot on isot lihakset... Siis millä perusteella sinne lihakseen tulis vähemmän mikrovaurioita jos se on esiväsytetty? Tätä mä nyt haen.
No ei se nyt tosiaan ihan sama ole jos toinen vaihtoehto on että tehdään ihan eri treenissä ne lihakset. Onhan se nyt selvä että isommilla painoilla saadaan enemmän vauriota sinne lihakseen. Mieti taas ihan toista ääripäätä. Jos pumppaat olkapäitä pienillä painoilla ensin 1000 toistoa niin pitkään ettet saa enää omaa kättäkään nousemaan, niin millä painolla ajattelit sen jälkeen niitä mikrovaurioita sinne lihakseen hankkia?
Älä ota monkey ittees, mä en tahallaan eti sun viestejä täältä, tää vaan sattu silmään ;)
^Eine ole pelkkää huuhaata, mutta voitko kuvitella hyvää treeniä joka ei pitkällä tähtäimellä valtaosin koostu kuitenkin raskaista suorista sarjoista, joissa tavoite on lopulta yksinkertaisesti lisätä levyjä tankoon.
Kattelin tos videoita youtubesta niin onko kulmasoutu tangolla ja "pendlay row" 2 eri liikkettä? Vaikutti siltä että kulmasoudussa selkä on enemmän mukana ja pendlay row:ssa käytetään enemmän ojentajia?
Pendlay row on kulmasoudun tapainen liike. Räjähtävästi alas ja tiputat alas, lavat auki alhaalla ja kiinni ylhäällä. Ei sitä tarvii paiskoa maahan, mutta ei yritetä tehdä hidasta negatiivista.
Mitä kalaa tilapia on ja mistähän sitä saa ostettua?
Onko salille kävely pahasta, jos matkaa on sellaiset 1.5km ja tavoitteena se ainainen massan hankinta ja voimien kasvu? Ihan hyvin on voimat ja massat noussut tässä pikku tauon jälkeen, mutta olen nyt tällä viikolla ruvennut kävelemään salille, niin pisti miettimään, että onko "pahasta"?
Onko salille kävely pahasta, jos matkaa on sellaiset 1.5km ja tavoitteena se ainainen massan hankinta ja voimien kasvu? Ihan hyvin on voimat ja massat noussut tässä pikku tauon jälkeen, mutta olen nyt tällä viikolla ruvennut kävelemään salille, niin pisti miettimään, että onko "pahasta"?
Olen hankkimassa kreatiinia ja mietitytti se kun ainakin starnutritionin kreatiinissa luki että pitäis välttää kofeiinipitoisia juomia sen käytön yhteydessä. Mihin tälläinen ylipäätään perustuu? Onko se teveydelle vaarallista vai heikentääkö se imeytymistä?
Olen hankkimassa kreatiinia ja mietitytti se kun ainakin starnutritionin kreatiinissa luki että pitäis välttää kofeiinipitoisia juomia sen käytön yhteydessä. Mihin tälläinen ylipäätään perustuu? Onko se teveydelle vaarallista vai heikentääkö se imeytymistä?