Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli sama ongelma , en jaksanut kikkailla , pidin toista kättä ylhäällä seinään nojaten. Toimi.

Mä käytin muovipussia ja teippiä :) toimi myös.

Pitäskö sun palkata henkilökohtainen avustaja jeesaamaan peseytymisessä, pukeutumisessa, ruuanlaitossa, kaupassa käymisessä jne? :D

Pitäs. Ei tarvis passata sentää, mut SAIS tehä kaikkee mun kanssa :D Peseytyä, tehä ruokaa, jne :D heh

SantsiGyver :D

Paljon Santsi maksais? Mulla alkaa loma ens viikon jälkeen eikä mitäääääään tekemistä :D

Sillon on myöhästä jo... tarttis apua nyt muutamaks päiväks :D

Mä en oo kilpakosija, mutta mä taas voin iloita että joku nainen tykkää myös hoikemmista miehistä. Kaikki ei kaipaa +100kilosta körmyä.

Yritän olla hoikempi siinä onistumatta, liian perso kaikelle hyvälle ruualle ja tälläsina viikkoina ku tahkotaan yli 12h tuntia joka päivä niin ei oikein ole virtasta enää illasta lähteä juuri mihinkää. Toki kintut kävin kiduttamassa toissapäivänä ettei portaiden kävely vielä oikein suju..

Mut joo, en voisi kuvitella et tää vartalonmuoto olis yhdenkään naisen ihannevartalo miehellä :jahas: Itsepähän kärsin, LÄSKI!

- - - Updated - - -

Pitäs. Ei tarvis passata sentää, mut SAIS tehä kaikkee mun kanssa :D Peseytyä, tehä ruokaa, jne :D heh

Sillon on myöhästä jo... tarttis apua nyt muutamaks päiväks :D

No höh, jään paitsi kaikesta noista kivoista ku en ole vielä lomalla.. Perkeleen työt :jahas:

:D

Jaahas!

Kuumuus oli iskenyt salillekkin, vaikka siellä on useita ilmalämpöpumppuja. No ei se mitään - treeni kulki ainakin helvetin hyvin kuumuudessa! :rock:

Erittäin makoisa treeni! Uskalsin kokeilla tuota dippiä melkeen vuoden jälkeen, eikä yhtään ottanna kipiää olkiihin. Noi on ny niin kuosis ettei ikänä. Ny safkoo!

Oli kyllä makoisa reeni ja olkavarren ympärysmitta kasvo ainaki 5 senttiä! Dippiähän siinä piti alkuun tehä, ja olkapäät huus halleluujaata enkä uskaltanu ku 20kilon limpun laittaa jalkojen välliin roikkumaan.. :( Mutta tein sillä kuitenki pari kasia ja sitten pudotussarjoo perrään. Vissiin usseesti viikossa punnertaminen ei oo hyväks olokapäille, mutta eikös se niin mene, että "ei kipuu, ei hyötyy" ja "ei painoo, ei blondia vaimoo!" :D

Ugh, mulla toi meni ihan opettelusta ja tein pallon kanssa kun yks kiltti setä neuvo kikan et saa lantion pidettyä edessä. Tuli ihan kuitennii 3x10 ja muikea tuntuma. Äsken kävin tossa kaverin kanssa kävelyllä ja tunsin jo nyt, että ojentajat huutaa huomenna hoosiannaa :)

Ei enää kauaa ni pääsee ryyppää. Kaivahan eukko tussarit esille ni päästää sihtailee. Örgh

Ei paljon hävetä. Isän piti hoitaa ilmoittautumiset häihin. Oli hoitanut. Kaikkien muiden kohdalta paitsi minun! Vähän jouduin tuossa paniikkiyhteyden ottamaan morsiameen, sanoin kyllä että mun takia ei tartte ressata ja voin jäädä poiskin. No, kaikki hoitui kuitenki mutta voi vittu. Meidän perheen kommunikaatio toimii kyllä ihan saatanan hyvin... :jahas:

Ei paljon hävetä. Isän piti hoitaa ilmoittautumiset häihin. Oli hoitanut. Kaikkien muiden kohdalta paitsi minun! Vähän jouduin tuossa paniikkiyhteyden ottamaan morsiameen, sanoin kyllä että mun takia ei tartte ressata ja voin jäädä poiskin. No, kaikki hoitui kuitenki mutta voi vittu. Meidän perheen kommunikaatio toimii kyllä ihan saatanan hyvin... :jahas:

Alitajuntainen unohtaminen "taas sitä tyttöä saa hävetä"? :rolleyes:

Hei thanks :D Viimeksi kun häissä olin niin olin aivan hienosti. Tanssin parit valssitkin ja olin selvinpäin melkein kokonaan.

Aina palveluksessanne :D

Löytyiskö kuitenkin sukulaisten videokameroista kuinka Kaira vetää tanssilattialla ja pöydillä breakdancea?? :rolleyes:

Ei todellakaan löydy! Eikä toivottavasti löydy jatkossakaan :D

"Eikä toivottavasti.." Kuuluisia viimeisiä sanoja :D

Back
Ylös Bottom