Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäs viritellä ittensä suihkuu... Toinen käsi ei saa kastua. Muovipussilla ja teippirullalla vissii pärjää? :D

SantsiGyver :D

- - - Updated - - -

Dr.Pepper Diet- kamalaa kuraa, elämäni paskiten tuhlatut 2,5e

täällä ei sada vieläkään, ulkona on ku saunassa.

Ulkona näyttää aurinko heloittavan, ilmastoidussa konttorissa ihan mukava olla :jahas:

- - - Updated - - -

Pitäskö sun palkata henkilökohtainen avustaja jeesaamaan peseytymisessä, pukeutumisessa, ruuanlaitossa, kaupassa käymisessä jne? :D

Paljon Santsi maksais? Mulla alkaa loma ens viikon jälkeen eikä mitäääääään tekemistä :D

Haha, ihana! Mä tiesin et oot sekasin, mutta että ihan noin pahasti.

Nyt on välipalakin jo mumsittu ja tunnin päästä sitten lähtö. Tästä reenistä ei voi tulla kuin priimaa ja jumalattomat ojentajat!

>,<

Pakko saada!

Matti-kannet-548x383.jpg

Aamukahveeta tauluun, jos vähitellen heräisi. Ongelma on lähinnä se, etten yhtään tiedä mikä viikonpäivä on, kun tuntuu aivan maanantailta.

Torstai.

Kyllä seksivau on musta ihan hyvä. Tai ei se kyllä sovi mihinkään muuhun kuin kuvaamaan Aleksander Skarsgårdia. Se on semmonen seksivau mies.

Mulla on joku vamma päässä enkä voi ikinä lausua tuota sukunimeä niin kuin normaalit ihmiset. Lausun sen joka kerta jotenkin ylidramaattisesti "shkaaaaarssshhhgooooordh!!"

Viikko sitten olin jo päissään ja pyörin ympäri kajjaania odottamassa, että kavereiltaki loppuu intti! Ei oo iha sama buugi tänään.

E: valkonen jannu laulaa mustan miehen äänellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ny on veetty vähän karpaloruista ja kyrsää notta jaksaa painaa taas perse hiessä tyätä. Illasta sitten olutta viikonlopun kunniaksi. Toki minun tuurillani on mahtoollista notta huominen vapaa on peruttu, mut ei kait sole mikhän.

Mulla on joku vamma päässä enkä voi ikinä lausua tuota sukunimeä niin kuin normaalit ihmiset. Lausun sen joka kerta jotenkin ylidramaattisesti "shkaaaaarssshhhgooooordh!!"

Ei kannattais varmaan kysyä että kuka se sitten on? Mutta just kysyin

En mäkään sitä osaa lausua. Mulla ei kieli taivu tuohon ollenkaan ja se on aina sit "Skkkkrrrrssssggorrrrrddd".

^en tykkää

Back
Ylös Bottom