Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittu tätä hellettä... no onneksi sai tänään nukkua ilman herätystä oikein kunnolla ja juoda rauhassa parvekkeella aamukahvit. kyllä sitä pitää osata nauttia pienistäkin asioista :D

Vois tää duunipäivä loppua jo! Haluan veivaamaan selkää ja kotiin katsomaan Breaking Badia. Aloitin sarjan viikonloppuna ja pakko sanoa, että kovasti koukuttaa. Suosittelen kaikille.

Ai kamala että on huono työmotivaatio sairaslomalla. Mietiskelin tuossa eilen illalla suihkussa, että kuinkahan moni yli 12-vuotias espoolaisnainen pesee kesällä joka ilta mutaa ja kuraa mustelmaisista sääristään:D (esim oltuaan koiran kanssa järvessä uimassa tai käveltyään 1 h 45 min Nuuksiossa flipareissa, jolloin kaikki kura tietenkin roiskuu shortseihin asti:D)

^ootko varma ettei ne olleet Monty Pythonin tappajajänöt lentelemässä:lol2:

e. vinkkinä kaikille teille jotka kuumeisesti jo mietitte mulle joululahjaa, tahtoisin oman tappajajäniksen!

Rautalapio täräyttää niin notta oksat pois.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oo sä varovainen, ettei Ephe hermostu sulle, kun juttelet sen morsiamesta.
Meikä ei luultavasti kovin helposti tuu taivuteltua kenenkään morsioksi, tai saa ainakin olla tosi spesiaali. :D Tykkäisin kyllä huolehtia kodista ja miehestä hyvin! :)

e. vinkkinä kaikille teille jotka kuumeisesti jo mietitte mulle joululahjaa, tahtoisin oman tappajajäniksen!
Haha, ihana! Mä tiesin et oot sekasin, mutta että ihan noin pahasti.

Nyt on välipalakin jo mumsittu ja tunnin päästä sitten lähtö. Tästä reenistä ei voi tulla kuin priimaa ja jumalattomat ojentajat!

Aamukahveeta tauluun, jos vähitellen heräisi. Ongelma on lähinnä se, etten yhtään tiedä mikä viikonpäivä on, kun tuntuu aivan maanantailta.

Back
Ylös Bottom