Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e. Millee mä ny tästä hermostuisin. Lihavat on lepposia.

Ei sitä koskaan tiedä, jos sulle tulee joku tarve olla ritarillinen.

Meillä on treffit ephen kanssa vasta 19vuoden kuluttua niin hänen nykyinen morsian on silloin jo exmorsian eikä hän enää sillon kanna hänestä kaunaa. Sillon kilistämme vaan kuppia.

Ai no sitten. Ei sulla oo mitään hätää.

Hemmetti tulinpa muuten sopivasti lenkiltä, kun nyt jo sataa.

Olen ainoa laatuani. Isäni ainoa poika, joten minulle ei ole kilpailijoita erinomaisessa ylivertaisuudessani.

Hemmetti tulinpa muuten sopivasti lenkiltä, kun nyt jo sataa.

Olikin melko kova kuuro, mutta nyt jo rauhottu. Ja mukavasti pamahti ukkonenkin jonkun kerran.

Mä en ees jaksa lukee noita uutisia enää. Kuuntelen radiosta, sieltä tulee asia ilman ylimääräisiä adjektiiveja ja ylisanoja.

Muutama kesä sitten kuunneltiin Pookia (joo en tiiä miks...) ja sieltä tuli murteellinen sääennuste. Paras sääennuste IKINÄ. "Iässä ja pohojosessa voi tulla rakkeita, mutta suurimmaksi osaksi ihav vaan sajekuuroja. Lämmintä on viijestätoista kaheksaantoista astetta."

Rupee jo laulattaa pikkuhiljaa. Täytyy kuitenkin tänään vielä uhrautua yhteiskunnan hyvinvoinnin edessä ennen kuin luikauttaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom