Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Todella hitaat ihmiset kaupassa. Ostoskärry poikittain kapeella käytävällä joidenkin on pakko harkita pitkään että ottaisko sitä 1 vai 2 tölkkiä maitoa.

Parasta vielä on kun extra lihava pariskunta miettii siinä että vieläkö tarttis mökille pari pakettia lisää makkaraa vai ei ja ostoskärry ja laardipariskunta on sijoittunut juuri niin ettei ohi pääse millään. Yrität tunkea sieltä jostain välistä ja sanot "anteeksi pääseekö ohi" niin kyllä katsotaan kuin itse pirua tai kommentoidaan vittumaisella äänellä naama norsunvitulla vielä että "no onpa sulla kova kiire" :face:

Perkele jos mä ite mietin jotain tai luen purkin kyljestä tuoteselostetta niin en seiso siinä keskellä käytävää ja jos joku tulee niin väistän kohteliaasti vielä lähemmäs hyllyä että mahtuu ohi. Miksei kaikki voi toimia näin niin sujuis ostokset nopeesti ja mukavasti.

Toi on kyllä ihan vitun ärsyttävää. Sama vituttaa aina muakin, tulee vaan kaupassa käydessä aina mieleen tämä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Entäpä kun kaksi äippää hyökkäysvaunujen kanssa kohtaa toisensa kaupassa? Sitten se kuja vasta on tukossa. Tai kaksi eläkeläispariskuntaa pitkästä aikaa. Helpompi on kääntyä ja kiertää vaikka seuraavasta välistä kuin yrittää päästä noiden ohi.

Täytyy alkaa vaan suosia jotain supermarketteja, joissa on vähintään 5 metriä leveät käytävät! Taino, ainahan ne niissäkin joku osaa tukkia.

Mä oon luovuttanu jo koko paskan kaupassa, kadulla ja ihan kaikkialla. Jyrään vaan suosiolla väkisin läpi, ei kiinnosta enää tippaakaan kun ihmisillä ei oo minkäänlaista järkeä päässä eikä osata ottaa lainkaan muita huomioon.

Lähestulkoon varmasti mulle luvatun duunin päätökset siirtyy kuulema myöhemmäksi. Sehän tietää sitä, että joku parempi on hakenut ja se haastatellaan ja otetaan varmaan mun ohi töihinkin. Voi vittu. Vituttaa ihan saatanasti.

Todella hitaat ihmiset kaupassa. Ostoskärry poikittain kapeella käytävällä joidenkin on pakko harkita pitkään että ottaisko sitä 1 vai 2 tölkkiä maitoa.
Ja yleensä ne on ne samat muita tärkeämmät Henkilöt, jotka kokevat kassalla oikeudekseen pakata ensin koko kärryllisen ostoksiaan kasseihin (ja sitten takaisin kärryyn) ENNEN kuin siirtyvät maksamaan. Ja nämä ovat monesti liikkeellä juurikin lounasaikaan.

Vituttaa maksaa veroja ja soittaa terveydenhuoltopalveluun ja kuunnella siellä jonkun hiekkapillun vittuilua. Ja loppujen lopuksi eivät edes suostu ottamaan lääkärin vastaanotolle, joten kai se on yksityiselle mentävä...

Samaan aiheeseen liittyy oma vitutus. Menin arvauskeskukseen kysymään aikaa ja sainkin ajan maltillisen 30min päähän ja respan täti pyysi menemään odottaa, että hoitaja kutsuu. En jaksanut mennä kotia enään tuoksi aikaa, joten jäin odottamaan. Kun aikani oli 45min myöhässä menin respaan kysymää et koskakohan oma vuoro olisi. Täti sanoi että ajat on myöhässä ja mee vaa kiltisti odottamaan... toisen 45min päästä hoitaja tulee sitte kysymään että miks oon istunu täällä näin kauan :face: Selvisi että mut oli unohettu laittaa ilmottautuneeksi eikä ajat olleet myöhässä. Pääsin hoitajalle ja 30 sekunnin keskustelun jälkeen sain ilouutisia: saan soittaa huomen aamulla ajanvaraukseen ja ottaa ajan lääkärille. Jos huominenkin menee yhtä taidokkaast ni se on viiminen tikki ja firma vaihtuu.

Samaan aiheeseen liittyy oma vitutus. Menin arvauskeskukseen kysymään aikaa ja sainkin ajan maltillisen 30min päähän ja respan täti pyysi menemään odottaa, että hoitaja kutsuu. En jaksanut mennä kotia enään tuoksi aikaa, joten jäin odottamaan. Kun aikani oli 45min myöhässä menin respaan kysymää et koskakohan oma vuoro olisi. Täti sanoi että ajat on myöhässä ja mee vaa kiltisti odottamaan... toisen 45min päästä hoitaja tulee sitte kysymään että miks oon istunu täällä näin kauan :face: Selvisi että mut oli unohettu laittaa ilmottautuneeksi eikä ajat olleet myöhässä. Pääsin hoitajalle ja 30 sekunnin keskustelun jälkeen sain ilouutisia: saan soittaa huomen aamulla ajanvaraukseen ja ottaa ajan lääkärille. Jos huominenkin menee yhtä taidokkaast ni se on viiminen tikki ja firma vaihtuu.
Me 3. Kesällä muutto toisen arvauskeskuksen piiriin jossa paljon parempi maine asioiden käsittelyssä ja hoitoon/testeihin pääsyssä. Mieluummin oottaa pari kuukautta kuin tappelee enään tän kanssa.

Rinta alkoi tänään pitkästä aikaa vittuilemaan salilla, ekan työsarjan viimonen toisto positiivisen vaiheen alkaessa vihlas kunnolla. Motivaatio tippui samantien salireenauksen kohdalla taas aika pohjalle.

Lähestulkoon varmasti mulle luvatun duunin päätökset siirtyy kuulema myöhemmäksi. Sehän tietää sitä, että joku parempi on hakenut ja se haastatellaan ja otetaan varmaan mun ohi töihinkin. Voi vittu. Vituttaa ihan saatanasti.

Tai sit käy niinkun mulle yhden aivan unelmatyön kanssa: päätöstä siirrettiin taloudellisen tilanteen takia ja lopputulema oli se, ettei se työpaikka auennu koskaan kenellekään. Sillon vitutti ihan saatanasti.

Tai sit käy niinkun mulle yhden aivan unelmatyön kanssa: päätöstä siirrettiin taloudellisen tilanteen takia ja lopputulema oli se, ettei se työpaikka auennu koskaan kenellekään. Sillon vitutti ihan saatanasti.

"Nyt me aiotaan pitää aikalisä, eikä palkata ketään tähän työhön"

Noin sanottiin mulle kerran ja olis vittu tullu firman kärry ja muut lelut käyttöön.
Eli näyttää olevan yleistä tuo, että ensin luvataan ja sitten koko työpaikkaan ei palkata ketään!?!

Kusipäänaapurit. Heräsin tyttöystävän kanssa about 4.45 helvetinmoiseen meteliin -> käyn sanomassa, tulee sieltä perussetit "no ette tekään sitten pidä meteliä viikonloppuna kun ite käyn töissä", kun ei todellakaan pidetä. Sekotti tietysti saman kerroksen naapureihin, jotka nekin pitävät kunnon "bileitä" :). Joillekin se bilettäminen on sunnuntaisinkin kaljan juominen aamu 6:een asti. Muutenkin selitys "kun muutkin" :D ahh että. No sitten sen jälkeen alko huutelu parvekkeelta "yyy, oon yläkerran kusipää runkkari, en voi nukkua, byhyy"

Huvittavia nää, tulee avaamaan itekseen oven, muut piiloutuu jonnekin ja on TÄYSIN hiljaa - sitten huudellaan jälkikäteen parvekkeella, eikä tulla reilusti kertomaan ongelmista.

edit. vituttaahan tuo, kun aamulla töihin lähtiessä yöunista katoaa sen sileän tien 2h, kun klo 5 herätetään

Kusipäänaapurit. Heräsin tyttöystävän kanssa about 4.45 helvetinmoiseen meteliin -> käyn sanomassa, tulee sieltä perussetit "no ette tekään sitten pidä meteliä viikonloppuna kun ite käyn töissä", kun ei todellakaan pidetä. Sekotti tietysti saman kerroksen naapureihin, jotka nekin pitävät kunnon "bileitä" :). Joillekin se bilettäminen on sunnuntaisinkin kaljan juominen aamu 6:een asti. Muutenkin selitys "kun muutkin" :D ahh että. No sitten sen jälkeen alko huutelu parvekkeelta "yyy, oon yläkerran kusipää runkkari, en voi nukkua, byhyy"

Huvittavia nää, tulee avaamaan itekseen oven, muut piiloutuu jonnekin ja on TÄYSIN hiljaa - sitten huudellaan jälkikäteen parvekkeella, eikä tulla reilusti kertomaan ongelmista.

edit. vituttaahan tuo, kun aamulla töihin lähtiessä yöunista katoaa sen sileän tien 2h, kun klo 5 herätetään

...soittele vaan poliisivoimat paikalle. Ja ilmoitus isännöitsijälle. Parin kerran jälkeen mukavat naapurisi saavat lapun isännöitsijältä, jossa huomautetaan järjestyssäännöistä. Saattaa toimia. Ja pitemmän päälle jos toiminta jatkuu samanlaisena, tulet saamaan uudet naapurit.

Back
Ylös Bottom