Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi helvetti kun ei yliopistotasolla aikuiset ihmiset vieläkään osaa työskennellä asioiden eteen vasta kuin viimetingassa. Yllättäen minun osuudet ovat taas ainoat ajallaan valmiit osioit, ja nyt sitten saas nähdä, että millähän vitulla kaikkiin deadlineihin ehditään. En minä jaksa kaitsea aikuisia ihmisiä aikataulujen kanssa, eikä minua nappaa tehdä 14-16h/d koulujuttuja deadlinea vasten, koska on minulla parempaakin tekemistä illalla nyt kun säät ovat hyvät.

Onse nyt saatana kumma, ku eka ollaa alkuviikko helteessä töissä ja sit ku on se viikon ainut vapaa nii voi vittu, johan sataa saatana koko vitun päivä.

Voi helvetti kun ei yliopistotasolla aikuiset ihmiset vieläkään osaa työskennellä asioiden eteen vasta kuin viimetingassa. Yllättäen minun osuudet ovat taas ainoat ajallaan valmiit osioit, ja nyt sitten saas nähdä, että millähän vitulla kaikkiin deadlineihin ehditään. En minä jaksa kaitsea aikuisia ihmisiä aikataulujen kanssa, eikä minua nappaa tehdä 14-16h/d koulujuttuja deadlinea vasten, koska on minulla parempaakin tekemistä illalla nyt kun säät ovat hyvät.

blog_teamwork.png

Onnistuin paskomaan alaselkäni maastavedossa :curs:

Auton ehjäämisen saatanallinen ihanuus..eli ihan perus jarruremppa (uudet levyt ja palat) oli ajatuksissa suorittaa, sillä varauksella että toista satulaa saa hiukan herkistellä siinä samalla. Noh, jumissa ollutta satulaa ihmettelemään ja eiköhän toinen liukutapeista ota ja katkea koloonsa (sulautunut ilmeisesti satulankannakkeen kanssa yhdeksi möntiksi, ei kuulemma pitäis olla mahdollista mutta vittu siellä se paska nyt on). Noh eihän se nyt kummosesti masentais, mutta koska tuommoista vikaa ei tunneta, ei ole myöskään varaosapuljuissa myydä varaosana uutta satulankannaketta:face:. Vissiin pitää seuraavaksi alkaa metsästään purkuautoa josta tuommosen valuraitaisen mötikän löytäis.

Nooh, siinä hetken kiroultuani, päätän kuintenkin toiselle puolelle vaihdella palat ja levyn, levyn vaihto onnistuu ilman mitään nikotteluja ja satulakin toimii kuten pitää, kunnes huomaan että tarviketorin apina on myyny mulle väärät jarrupalat:curs:...meinas usko loppua...voi olla et jos ei kohta ala helpottaan, niin saattaa narahtaa viskipullon kierteet...onneksi huomenna vapaapäivä..

Auton ehjäämisen saatanallinen ihanuus..eli ihan perus jarruremppa (uudet levyt ja palat) oli ajatuksissa suorittaa, sillä varauksella että toista satulaa saa hiukan herkistellä siinä samalla. Noh, jumissa ollutta satulaa ihmettelemään ja eiköhän toinen liukutapeista ota ja katkea koloonsa (sulautunut ilmeisesti satulankannakkeen kanssa yhdeksi möntiksi, ei kuulemma pitäis olla mahdollista mutta vittu siellä se paska nyt on). Noh eihän se nyt kummosesti masentais, mutta koska tuommoista vikaa ei tunneta, ei ole myöskään varaosapuljuissa myydä varaosana uutta satulankannaketta:face:. Vissiin pitää seuraavaksi alkaa metsästään purkuautoa josta tuommosen valuraitaisen mötikän löytäis.

Nooh, siinä hetken kiroultuani, päätän kuintenkin toiselle puolelle vaihdella palat ja levyn, levyn vaihto onnistuu ilman mitään nikotteluja ja satulakin toimii kuten pitää, kunnes huomaan että tarviketorin apina on myyny mulle väärät jarrupalat:curs:...meinas usko loppua...voi olla et jos ei kohta ala helpottaan, niin saattaa narahtaa viskipullon kierteet...onneksi huomenna vapaapäivä..

Sulla on vissii oma talli missä pääset fiksaamaan autoos koska et maininnut mitään naapureista.
Mua sitten vituttaa kun teen parkkipaikalla näitä perus juttuja, niin eikö siihen saatana keräänny koko naapurusto neuvomaan.

19v ja testot 80v tasolla. En nauti olostani..

Sulla on vissii oma talli missä pääset fiksaamaan autoos koska et maininnut mitään naapureista.
Mua sitten vituttaa kun teen parkkipaikalla näitä perus juttuja, niin eikö siihen saatana keräänny koko naapurusto neuvomaan.
Kaverin tallilla, joten siellä ei tulla neuvomaan, vaan lähinnä vittuileen ku toisella ei onnistu :rolleyes:. Itsehän luovutin aika nopiaan tuon kannakkeen suhteen, kaveri sit siin yhen tunnin viel ähräs mut joutu sekin luovuttaan :D. Kaikkea se kyl kokeili, aina mutterihitsipatentista porailuun..

Toki itsekkin on joutunu/päässy muutaman parkkisrempan suorittaan, joten on ne kaikki tietävät naapuritkin tullu tutuksi.

Auton ehjäämisen saatanallinen ihanuus.. Noh eihän se nyt kummosesti masentais, mutta koska tuommoista vikaa ei tunneta, ei ole myöskään varaosapuljuissa myydä varaosana uutta satulankannaketta:face:. Vissiin pitää seuraavaksi alkaa metsästään purkuautoa josta tuommosen valuraitaisen mötikän löytäis.
Päivitellään sen verran, että paikallinen wetteri pyysi tuosta liukurungosta/satulakannakkeesta 240€ ja Kellon auto & varaosa ryöstöhintaa 30€ käytetystä (piti vielä ite irrottaa prkl :D), maksoin kuitenkin kellon kaverille mutisematta. Nyt salille ja sitten ehjäämään tuo reppana kuntoon.

ps: ei tullu ees rapula :dance:

Kyllä on tehty, TIETOISESTI, hankalaksi Facebook-tilin LOPULLINEN sulkeminen, ei ns. deaktivoituminen, jolloin sen voi avata uudestaan tuosta vaan, ai saattana!
Mutta nyt löysin netistä kunnon nörttisivuston ja uskon että heidän ohjeillaan homma on nyt hallinnassa.

Kyllä on tehty, TIETOISESTI, hankalaksi Facebook-tilin LOPULLINEN sulkeminen, ei ns. deaktivoituminen, jolloin sen voi avata uudestaan tuosta vaan, ai saattana!
Mutta nyt löysin netistä kunnon nörttisivuston ja uskon että heidän ohjeillaan homma on nyt hallinnassa.
Onnittelen elämäsi parhaasta ratkaisusta :D. Ite kans tuossa vajaa 4v sitten suljin tilini, ja voin vannoa että ihan yhtä perseestä ja hankalaa se oli jo tuolloin.

Vituttaa maksaa veroja ja soittaa terveydenhuoltopalveluun ja kuunnella siellä jonkun hiekkapillun vittuilua. Ja loppujen lopuksi eivät edes suostu ottamaan lääkärin vastaanotolle, joten kai se on yksityiselle mentävä...

Vituttaa maksaa veroja ja soittaa terveydenhuoltopalveluun ja kuunnella siellä jonkun hiekkapillun vittuilua. Ja loppujen lopuksi eivät edes suostu ottamaan lääkärin vastaanotolle, joten kai se on yksityiselle mentävä...

Jep, jep. Sehän tässä hyvinvointiyhteiskunnassa parasta onkin että sitten kun niitä verorahoja tarttis takasin niin mitään ei saa.

Jep, jep. Sehän tässä hyvinvointiyhteiskunnassa parasta onkin että sitten kun niitä verorahoja tarttis takasin niin mitään ei saa.

...pakko väittää hiukan vastaan. Tässä on tuhlattu kohta puoli miljoonaa euroa verorahoja ja nimenomaan sairauskuluihin. No ehkä juuri sen takia ei muille sitten riitäkkään enää varoja.

Gradu vituttaa kyllä nyt huolella. Se ei vaan etene mihinkään. Perkeleen ohjaajankin on pitäny olla poissa käytännössä koko vuosi, niin ei saa pahemmin kyseltyä neuvojakaa.

Todella hitaat ihmiset kaupassa. Ostoskärry poikittain kapeella käytävällä joidenkin on pakko harkita pitkään että ottaisko sitä 1 vai 2 tölkkiä maitoa.

Parasta vielä on kun extra lihava pariskunta miettii siinä että vieläkö tarttis mökille pari pakettia lisää makkaraa vai ei ja ostoskärry ja laardipariskunta on sijoittunut juuri niin ettei ohi pääse millään. Yrität tunkea sieltä jostain välistä ja sanot "anteeksi pääseekö ohi" niin kyllä katsotaan kuin itse pirua tai kommentoidaan vittumaisella äänellä naama norsunvitulla vielä että "no onpa sulla kova kiire" :face:

Perkele jos mä ite mietin jotain tai luen purkin kyljestä tuoteselostetta niin en seiso siinä keskellä käytävää ja jos joku tulee niin väistän kohteliaasti vielä lähemmäs hyllyä että mahtuu ohi. Miksei kaikki voi toimia näin niin sujuis ostokset nopeesti ja mukavasti.

Back
Ylös Bottom