Super5
VIP
Todella hitaat ihmiset kaupassa. Ostoskärry poikittain kapeella käytävällä joidenkin on pakko harkita pitkään että ottaisko sitä 1 vai 2 tölkkiä maitoa.
Parasta vielä on kun extra lihava pariskunta miettii siinä että vieläkö tarttis mökille pari pakettia lisää makkaraa vai ei ja ostoskärry ja laardipariskunta on sijoittunut juuri niin ettei ohi pääse millään. Yrität tunkea sieltä jostain välistä ja sanot "anteeksi pääseekö ohi" niin kyllä katsotaan kuin itse pirua tai kommentoidaan vittumaisella äänellä naama norsunvitulla vielä että "no onpa sulla kova kiire" :face:
Perkele jos mä ite mietin jotain tai luen purkin kyljestä tuoteselostetta niin en seiso siinä keskellä käytävää ja jos joku tulee niin väistän kohteliaasti vielä lähemmäs hyllyä että mahtuu ohi. Miksei kaikki voi toimia näin niin sujuis ostokset nopeesti ja mukavasti.
Toi on kyllä ihan vitun ärsyttävää. Sama vituttaa aina muakin, tulee vaan kaupassa käydessä aina mieleen tämä:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
. Joillekin se bilettäminen on sunnuntaisinkin kaljan juominen aamu 6:een asti. Muutenkin selitys "kun muutkin" :D ahh että. No sitten sen jälkeen alko huutelu parvekkeelta "yyy, oon yläkerran kusipää runkkari, en voi nukkua, byhyy"