Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tee reklamaatio myyjälle ja maahantuojalle. Vaadi virhevastuuseen nojaten että fiksaavat. Todellakaan ei kuulu tuhansien rempata 2006 vuosimallin autoon.
No mä olen se noheva vuokramies. :DNe oppis sen, ettei sinusta ole näköjään töitä tekemään ja ottaisivat siihen nohevan vuokramiehen tekemään ne hommat kuten tarve vaatii.
Taas vältin sosiaalisen tapahtuman. Kun en ensi vilkaisulla heti puistossa tiennyt mikä ryhmä ihmisiä oli oikea, niin harppasin tyypillisesti suoraan kotiin. Taas masentaa ja paljon. Yksinäisenä on kurjaa, mutta kurjempaa on yrittää ja epäonnistua.
Juuh elikkäs mitäköhän vittua?
SPOLA2B/A3A "Maailmanparannus" - luento- ja kehittämiskurssi, 6 op - Yhteiskunta- ja kulttuuritieteiden yksikkö – Opetusohjelma 2011–2012
Maailmanparannuksen 24 tuntia kestävältä kurssilta saa yliopistolla 6 opintopistettä. Mun DI-tutkinnon opintopistemäärä suhteutettuna tuohon "oikean" yliopiston opintopisteiden ja työtuntien vastaavuuteen on lähellä ääretöntä.
Oikeasti ei edes vituta, vaan naurattaa suunnattomasti koko touhu.![]()