Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Millonkahan sitä ehtis kunnolla nukkua? Järjetön väsymys eikä ihan oo niin skarppi olo kuin olisi suotavaa olla.

Perut lauantain duunit ja tapaamiset, perjantai iltan puntti ja uinti. Kasilta nukkumaan ja lauantaina kasilta ylös = väsymys poissa! Ja lauantai löffäilyä

Millonkahan sitä ehtis kunnolla nukkua? Järjetön väsymys eikä ihan oo niin skarppi olo kuin olisi suotavaa olla.

Mitä sä teet esimerkiksi yöllä? Mä ainaki kerkesin vapun aikanaki nukkua kahtena yönä yhteensä 20tuntia.

Viikonlopun ihannointi vuorotyöläisenä on lähinnä lisien ajattelua.

En saanut tästä millään sellaista lausetta, että se avautuisi muille kuin minulle. Jos joku tajusi, huutakaa "hep!".

Viikonlopun ihannointi vuorotyöläisenä on lähinnä lisien ajattelua.

En saanut tästä millään sellaista lausetta, että se avautuisi muille kuin minulle. Jos joku tajusi, huutakaa "hep!".

Usein kun viikonloppuisin on töissä ja miettii että miksi niin sitten tosiaan ajattelee niitä lisiä, vaikka ne ei mitkään isot vartijoilla ole. Mutta on se jotain:D

Usein kun viikonloppuisin on töissä ja miettii että miksi niin sitten tosiaan ajattelee niitä lisiä, vaikka ne ei mitkään isot vartijoilla ole. Mutta on se jotain:D

Jos la-su vuorosta saa sen 280€, niin se on mulle jo ihan riittävästi :D
Plus, jos ei olisi töissä, olisi luultavasti jossain kuluttamassa sitä rahaa!

Tänään on kyllä taas tällainen päivä, kun kaikki tuntuu menevän vituiksi. Perkeleen torstai.

No näin juuri! Väsyttää niin että meinaa nukahtaa seisaalteenkin. Sitten vielä pukkas jotain infotilaisuutta iltapäiväksi =takuuvarma nuokkuminen kaikkien nähden.

Tänään on ihan ok päivä. Huomenna olen luultavasti tähän aikaan vihainen, vittuuntunut ja turhautunut.
Katselen muuten parhaillaan Lemmy-dokkaria areenalta. Suosittelen :)

Näin ne hinnat muuttuvat, kun ostin äsken heinäkuulle yhteen suuntaan AMS-TRE-liput: joulu- ja pääsiäislomalla olen maksanut 180€ AMS-TRE-AMS ja lentoaika oli noin 4-5h/suunta, mutta nyt oli tuo yhteen suuntaan 190€ samalla lentoajalla, mutta muut lennot olivat luokkaa 230€ ja yli ja lentoajat vaihtelivat 10-14h välillä. Saakelin kesälomakausi.

Näin ne hinnat muuttuvat, kun ostin äsken heinäkuulle yhteen suuntaan AMS-TRE-liput: joulu- ja pääsiäislomalla olen maksanut 180€ AMS-TRE-AMS ja lentoaika oli noin 4-5h/suunta, mutta nyt oli tuo yhteen suuntaan 190€ samalla lentoajalla, mutta muut lennot olivat luokkaa 230€ ja yli ja lentoajat vaihtelivat 10-14h välillä. Saakelin kesälomakausi.

Ei kannata koskaan ottaa one way- lippua, vaikka matkustaakin vain yhteen suuntaan. 90% ajasta nuo ovat kalliimpia.

Ei kannata koskaan ottaa one way- lippua, vaikka matkustaakin vain yhteen suuntaan. 90% ajasta nuo ovat kalliimpia.

Tällä kertaa eivät olleet, vaan tuo yhden suunnan ratkaisu, jonka otin, oli halvin ilman eläimellisiä lentoaikoja. Oli myös siis halvin, vaikka checkailin lisälaukkuja mukaan.

Mulla taas menopaluu ei ole ikina ollut halvempi kuin pelkka meno. Kuljen lahinna halpiksilla ja ravaan valia Lontoo-Helsinki/Turku ja Amsterdam-Helsinki/Turku.

Asiasta toiseen... Tuskailen ratsastustuntien kanssa. Olen ns. vastuuhenkilona ja tehtavani on jarjestaa jasenten viikoittaiset ratsastustunnit, jotka on jaettu neljaan eri taitoryhmaan. Olin viime viikolla itse eraalla tunnilla mukana ja siella oli poika, jolla ei ollut mitaan kasitysta mita tehda ponin selassa. Potki koko ajan, paska tasapaino, repi hepan suuta jne. Kyseessa oli toisiksi vaikein tunti ja mielestani ko. pojan olisi pitanyt olla vahintaan pykalan (mielellaan kaksi) alempana. Talla viikolla han ilmoittautui taas vaikealle tunnille ja laitoin kohteliaasti viestia missa ehdotin etta han vaihtaa pykalan alemmas koska han oppisi enemman niilla tunneilla, esim. vaikeammalla tunnilla hypataan ratoja kun taas poika ei paassyt kuin yhden pienen esteen yli. Sain vastaukseksi etta "kylla mina osaan hypata" :jahas: Argh. Vaikea olla diplomaattinen kun tekisi mieli sanoa asiat suoraan.

Nuo halpikset kyllä tarjoaa noita yhdensuuntaisia halvalla mantereen sisällä, mutta Euroopan ulkopuolelle mennessä asia onkin toisin. Ei ole kamalasti ollut one way- liput Euroopassa mulla käytössä :D

Jenkkeihin mennessä tosiaan noi one-wayt on aika suolasen hintasia. Ite saanu aika hyviä diilejä menopaluulla. Esim. viime kesänä Hki-Newark ja LaGuardia-Indy, sekä Miami-Hki olivat yhteishinnaltaan n.700e. 2009 sain menopaluun Hki-Indy-Hki (välilaskuilla) vähän reilulla 500 eurolla.

Jenkkeihin mennessä tosiaan noi one-wayt on aika suolasen hintasia. Ite saanu aika hyviä diilejä menopaluulla. Esim. viime kesänä Hki-Newark ja LaGuardia-Indy, sekä Miami-Hki olivat yhteishinnaltaan n.700e. 2009 sain menopaluun Hki-Indy-Hki (välilaskuilla) vähän reilulla 500 eurolla.

Lokakuussa Floridaan :3

Lähtee shoppailee vaatteet tukholmassa! :)

Arvaan että tulee kalliiks... :D

Back
Ylös Bottom