Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikäläisen suomalainen iho on suht herkkä auringolle, kun eilen tuli koko päivä pyörittyä kaupungilla, ja nyt yön aikana naama vaihtoi heti kertaheitolla sävyn lähemmäs espanjalaisten ihonväriä.

Onneksi ei eilisestä ole mitään darraa, nimittäin tässä pitää vartin sisään lähteä luennolle.

Juhlitko vappua vai sitä vallanvaihdosta? :)

Salilta palailtu takana reilut 1h 40min joka sisälsi alkulämmöt kahvakuulalla, sitten venyttelyä loppuajan ja ihan viimitteeksi vielä pakolliset poset, koska sali oli muuten ihan tyhjä. Varmaan joku ulkona kävellyt sai hyvät naurut, kun meitsi on pelkät boxerit päällä vääntämässä jotain poseerauksia. :D

Juhlitko vappua vai sitä vallanvaihdosta? :)

Queen's Day:ta juhlittiin, eli oikeastaan vallanvaihdosta. Takaraivossa oli kuitenkin vappufiilis, kun tuli pyörittyä kaupungilla reppu täynnä mehutölkkejä, joissa oli muutakin kuin pelkkää mehua. Näkyipä Amsterdamissa ainakin kaksi sankaria teekkarihatutkin päässä :D

Huomisesta tulee varmaan kiva päivä.. neljältä ois herätys ja vielä ei väsytä tippaakaan ku vasta puolen päivän maissa heräilin ja tuli illallakin hetki nukuttua sohvalla :)

Ihmeiden aika ei näköjään ole ohi. Oltiin äsken kavereiden ja parin tuttun kanssa kahvilla. Yks näistä tutuista löi mulle makeen kromatun Swatchin kellon käteen ja sanoi että siinä on 300kg penkkaajan(Kymäläinen) vanha kello. Kello miestä myöten, toi mötikkä meinaan painaa jonkin verran:fuckyeah: No kysyin että paljon huudat tästä? En mitään, saat sen:wtf: Sanoi että kun se kello tuli jostain laatikosta esiin, niin ajatteli heti mua, että sopii mun tyyliin. Ja sopiihan se että kiitti vaan vitusti! Helvetti soikoon, kello tippui taivaasta:dance:

Jaaha jos sitä menis syömään jotain ja sen jälkeen nukkumaan aamulla sitten hyvissä ajoin herätys (ei liian aikaisin, mut ei liian myöhään) , kahvit tippumaan, aamupala, kuuntelee podcast ja salille. Perjantaina vasta kouluun.

Öihin ja huomenna töihin... :zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom