Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jokainen joka ei selvinnyt vapusta hengissä sanoo "Hep!"

Hep! ei ku hä? no osittain hengissä ollaan

Ihan kiva vappu sinänsä... tää päivä menee kyllä korkeintaan limppari linjalla + siihen kaikkee herkkua päälle :D huomenna salille kun tänään ei pääse.

Hyvässä hapessa vaikka jatkot vähän venyi, taisin olla seiskan maissa vasta nukkumassa. Mut ei kyllä minkäänlaista krapulaa kuten ei yleensäkään. Ihan kiva ilta :)

Vittu tää olotila vaan pahenee... Noh, onneks vappu on vaan kerran vuodes :D

Muttei enään yhtään tequilaa.....

Tequila on ainoita alkoholijuomia, joista kieltäydyn ihan vain juoman takia. Pääosin muut juomat menevät, mutta tuosta tequilasta on vieläkin traumat, niin aika usein siitä kieltäydyn. Toki joskus tulee hyvien humala-ajatusten siivittämänä shotti silloin tällöin juotua, muttei se mikään nautinto ole niin kuin muut juomat.

Meikäläisen suomalainen iho on suht herkkä auringolle, kun eilen tuli koko päivä pyörittyä kaupungilla, ja nyt yön aikana naama vaihtoi heti kertaheitolla sävyn lähemmäs espanjalaisten ihonväriä.

Onneksi ei eilisestä ole mitään darraa, nimittäin tässä pitää vartin sisään lähteä luennolle.

Tequila on ainoita alkoholijuomia, joista kieltäydyn ihan vain juoman takia. Pääosin muut juomat menevät, mutta tuosta tequilasta on vieläkin traumat, niin aika usein siitä kieltäydyn. Toki joskus tulee hyvien humala-ajatusten siivittämänä shotti silloin tällöin juotua, muttei se mikään nautinto ole niin kuin muut juomat.

Minä kieltäydyn ainoastaan kirkkaasta viinasta, tyyliin kossu. Hyi vittu kun edes ajattelee sitä makua.. Laatta meinaa lentää.

Menee esim. valkovenäläisessä, mutta vaikka snapseina jos täytyisi vetää niin vessanpytty pitäisi olla vieressä.

Minä kieltäydyn ainoastaan kirkkaasta viinasta, tyyliin kossu. Hyi vittu kun edes ajattelee sitä makua.. Laatta meinaa lentää.

Menee esim. valkovenäläisessä, mutta vaikka snapseina jos täytyisi vetää niin vessanpytty pitäisi olla vieressä.

Eipä kukaan sitä kossua maun takia juo, kun ei se mikään kulinaristinen elämys ole :D Suomen baareissa varsinkin kossu on erittäin kustannustehokas baarijuoma: minimoidaan ylimääräisen nesteen määrä (ei tarvitse käydä vessassa jatkuvasti), ja kuitenkin hinta pysyy suhteellisen matalalla.

Samat perkeleen apinat taas junassa. Millä hiton todennäköisyydellä?! Jumalauta. Saakohan noi kohta heittää jo ulos? Voisko joku muu tulla ku minä en haluais jaksaa kuunnella tota paskaa. Haukkukaa rasistiksi, mutta miksi toi valkoinen poika on ihan ihmisiksi ja toi tummaihonen jätkä käyttäytyy aivan järjettömällä tavalla...

Edit. Ei tarvinnu paljonkaan vinkata niin hiljeni. Ihanata!

Tärinät ja kylmätväreet alkavat pikkuhiljaa heikentyä, mutta pahaolo+päänsärky voimistuvat... Mitähän se ilta tuo tullessaan?

Alan olee jo vähän voiton puolella, loppuis humina vaan ni olis kaikki hyvin. Vedät trjana yhen tasurin kato ni rupee päivä paistaa ;)

Meikäläisen suomalainen iho on suht herkkä auringolle, kun eilen tuli koko päivä pyörittyä kaupungilla, ja nyt yön aikana naama vaihtoi heti kertaheitolla sävyn lähemmäs espanjalaisten ihonväriä.

Oon kade. Mun suomalainen iho on auringossa olon jälkeen lähinnä sävyä lobster.

Tärinät ja kylmätväreet alkavat pikkuhiljaa heikentyä, mutta pahaolo+päänsärky voimistuvat... Mitähän se ilta tuo tullessaan?

Mulla oli aamulla vähän kehno olo, mut enää ei niinkään pari avaamatonta kukkoakin jäänyt reppuun tänää voisin pistää saunan ja hörpätä pois. Sen enempää en viitti koskea :D

Back
Ylös Bottom