Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos perkele pyssyäkin näkee. Se ois viideltä huippu lätkämatsi tulossa, mutta ei vaan taida pystyä valvomaan.
...Pikku vinkki videossa...Asiasta toiseen... Tuskailen ratsastustuntien kanssa. Olen ns. vastuuhenkilona ja tehtavani on jarjestaa jasenten viikoittaiset ratsastustunnit, jotka on jaettu neljaan eri taitoryhmaan. Olin viime viikolla itse eraalla tunnilla mukana ja siella oli poika, jolla ei ollut mitaan kasitysta mita tehda ponin selassa. Potki koko ajan, paska tasapaino, repi hepan suuta jne. Kyseessa oli toisiksi vaikein tunti ja mielestani ko. pojan olisi pitanyt olla vahintaan pykalan (mielellaan kaksi) alempana. Talla viikolla han ilmoittautui taas vaikealle tunnille ja laitoin kohteliaasti viestia missa ehdotin etta han vaihtaa pykalan alemmas koska han oppisi enemman niilla tunneilla, esim. vaikeammalla tunnilla hypataan ratoja kun taas poika ei paassyt kuin yhden pienen esteen yli. Sain vastaukseksi etta "kylla mina osaan hypata" :jahas: Argh. Vaikea olla diplomaattinen kun tekisi mieli sanoa asiat suoraan.
^ tommosissa tilanteissa pieni, ilkikurinen ääni sisältä sanoo "oppiipahan".
^ tommosissa tilanteissa pieni, ilkikurinen ääni sisältä sanoo "oppiipahan".
No joo, tämä kyllä kävi kanssa mielessä. Se ei ole hyvä juttu.Paitsi kun siinä voi sattua vahinkoja niille eläimillekin :(
Olen taipuvainen uskomaan, että harrastuksissa, jossa typeryydestä sakotetaan fyysisellä kivulla, nämä typerykset karsiutuvat ennemmin tai myöhemmin poies. Mutta se ei tosiaan ole hyvä, että pitää noita elukoita kiusata omalla tyhmyydellään.Valitettavasti nakki napsahtaa erittäin harvoin sille, joka sen ansaitsee.
Samanlainen suunnitelma täälläkin. Muutenkin oikein onnistuneesti olen suodattanut kendojutut pois viime aikoina.Minä olen päättänyt viime vuoden tapaan, etten katso ainuttakaan matsia kyseisestä divariturnauksesta.
Kurkku kipiä... Helevetin hienoa.