Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, pitkästä aikaa tulikin herättyä keskellä yötä eikä mitään toivoa nukahtamisesta. Huomenna varmasti ajatus kulkee töissä.

Ötyjä...

...Pitkästä aikaa täällä.

Jeff Hannemanin muistolle....Nyt liippasi kuoleman enkeli aika lähelle...:(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katos perkele pyssyäkin näkee. Se ois viideltä huippu lätkämatsi tulossa, mutta ei vaan taida pystyä valvomaan.

Jepulis =)

Tossa tulee jo pari peliä taustalla. Täytyypä kohta mennä koisimaan. Turistaan joku päivä lisää. On meinaan elämä vähän muuttunut...En paljasta nyt enempää....:)...Pikku vinkki videossa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No katos perkele. Vinkin perusteella sanoisin onneksi olkoon. Mutta jatketaan joku yö kun kykit linjoilla. Eiköhän noita playoff pelejä joudu jonkun verran öisin väijymään vaikka punasiivet tippuneekin heti alkuun. Aika hienoja jengejä kasassa useampikin molemmissa konferensseissa.

Asiasta toiseen... Tuskailen ratsastustuntien kanssa. Olen ns. vastuuhenkilona ja tehtavani on jarjestaa jasenten viikoittaiset ratsastustunnit, jotka on jaettu neljaan eri taitoryhmaan. Olin viime viikolla itse eraalla tunnilla mukana ja siella oli poika, jolla ei ollut mitaan kasitysta mita tehda ponin selassa. Potki koko ajan, paska tasapaino, repi hepan suuta jne. Kyseessa oli toisiksi vaikein tunti ja mielestani ko. pojan olisi pitanyt olla vahintaan pykalan (mielellaan kaksi) alempana. Talla viikolla han ilmoittautui taas vaikealle tunnille ja laitoin kohteliaasti viestia missa ehdotin etta han vaihtaa pykalan alemmas koska han oppisi enemman niilla tunneilla, esim. vaikeammalla tunnilla hypataan ratoja kun taas poika ei paassyt kuin yhden pienen esteen yli. Sain vastaukseksi etta "kylla mina osaan hypata" :jahas: Argh. Vaikea olla diplomaattinen kun tekisi mieli sanoa asiat suoraan.

Eikö tuossa ole aikamoinen vaaratilanne sekä ihmisille että hevosille jos joku on selkeästi osaamistasoaan vaikeammalla tunnilla? Pystytkö viemään asiaa mitenkään eteenpäin? Tulee pahaa jälkeä noiden elukoiden kanssa tunaroidessa o_O

^ tommosissa tilanteissa pieni, ilkikurinen ääni sisältä sanoo "oppiipahan".

Paitsi kun siinä voi sattua vahinkoja niille eläimillekin :(

Huomenta vaan. Mulle tulikin vapaapäivä. Silti heräsin 5.50 ja ihmettelin kun väsyttää. Unta lisää palloon, onneks toi koira on tollanen herätyskelloversio, joka ahdistelee hereille viimeistään 9.30. Pitäis soitella lupapalveluun ja sopia passiaikaa, tajusin että passi menee vanhaksi ja elokuussa pitäis mennä ulukomaille, kahestikin. Pääsee viimein ottamaan uuden naaman passiin, toi Kaira 16v. on vähän ikävä :D

Paitsi kun siinä voi sattua vahinkoja niille eläimillekin :(
No joo, tämä kyllä kävi kanssa mielessä. Se ei ole hyvä juttu.

Valitettavasti nakki napsahtaa erittäin harvoin sille, joka sen ansaitsee.
Olen taipuvainen uskomaan, että harrastuksissa, jossa typeryydestä sakotetaan fyysisellä kivulla, nämä typerykset karsiutuvat ennemmin tai myöhemmin poies. Mutta se ei tosiaan ole hyvä, että pitää noita elukoita kiusata omalla tyhmyydellään.

Taas on se aika vuodesta, kun ihmiset meuhkaavat jatkuvasti Skoda-cupista. Minä olen päättänyt viime vuoden tapaan, etten katso ainuttakaan matsia kyseisestä divariturnauksesta.

Kurkku kipiä... Helevetin hienoa.

Back
Ylös Bottom