Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

130kg nousi Mavessa. Eipä tuo kovin kummoinen paino ole, mutta 7kk treenillä ihan tyytyväinen, oma paino on 56kg, että on se kumminkin yli 2 kertaa oma paino.... Tiedä sitten onko tuo oikeasti hyvä tulos 7kk treenillä, mutta ihan tyytyväinen olen, kun ajattelin, että ei edes 120kg nouse, mutta nousihan se.

Oli jalkapäivä ja samaan aikaan salilla oli joku helvetin kuuma mimmi jolla oli myös jalkapäivä. Tää mimmi reenas jalkoja oikeesti ihan kunnolla naama irvessä (kovempaa ku mä :o)eikä harratanu perintistä loitontaja/lähentäjä istuskelua. Huh.. mun tuleva vaimo<3

Tossa tuli yllätettyä ittesä ku vetäsin viime viikolla penkissä 80kgx3x8 ja tällä viikolla 82,5kg meni 8x8x10. oli ihan mahtava fiilis kun huomaa pienenkin kehityksen!

9kk käyty salilla ja vasta tänään löyty oikea oteleveys penkkipunnerrukseen. Tapasin ennen tehdä sitä etusormet merkkien kohdalla, mutta tänään kun alko olkapäähän sattuun liikaa, niin oli pakko kokeilla vähän kapeemmalla otteella, eli pikkurillit merkkien kohdalle ja kipu lakkasi, sekä jotenkin sai paremman poltteen rinnalle.
Tosin vitutusketjuun vois mennä itkemään kuinka harmittaa että löysin sen vasta nyt, voisi nousta edes vähän enemmän penkistä. Harmi että dieettikin alkaa niin ei pääse koittaan oliko se oteleveydestä kiinni tuo jumittaminen :D

Ruokailun muutoksen takia paino on lähtenyt nousuun. Ja treeni kulkee loistavasti. Työkaveriki sano että nyt ei oo puhtaat puurot aamupalassa kun noin olen kasvanut, mutta kyllähän siellä vaan minuutin puuroa ja protsku jogurttia on vaan. Plus iltapäivällä välipalaksi rahkaa yms. Harmi vaan kun en oo tajunnu tätä muutosta tehdä 4-5v sitten.

Itekki vähän funtsaillu tätä nopeaa kasvua. Ja ehkä tässä on jotain pohjaa että olen vetänyt treeniä enemmän tai vähemmän n. 10v. Välillä tuli käytyä 2x viikossa ja välillä 4-5x viikossa. Aina olen painanut n. 75kg. Tulokset on kyllä kasvanut ja lihakset snadisti. Syönti ollu että lounas, päivällinen ja jotain hilpettä vielä iltapalaksi. Eli kalorit ollu miinuksella tai nollana. Tähän lisätään vielä salibandy joka vie varmasti kaloreita miinuksen puolelle ku kulutus nousee. Kuitenkin kun on treenannut "kovaa" niin lihakset on saanu kestävyyttä ja voimaa niin nyt ku ne rupee saamaan "rakennusainetta" niin ne räjähtää kasvuun.

Näin ainakin toivon X) Nyt vedetään treeniä 4x viikossa ja syödään mahdollisimman paljon. Kävin ennen ruokailun muutosta inBody -mittauksessa ja syksyllä on taas tulossa niin siellä nähdään muutos, jos sitä on tullut vai onko tämä korvien välissä että tuntuu kasvaneen.

Mutta tämä ilahdutti mielen. Hyvä treeni, parempi mieli.

Pitkään junnanneet sarjapainot penkissä ja kyykyssä alkaa nousta. Tänään ilahdutti kyykyssä enkkasarjat 105kgx10 ja 120kgx5. :)

9kk käyty salilla ja vasta tänään löyty oikea oteleveys penkkipunnerrukseen. Tapasin ennen tehdä sitä etusormet merkkien kohdalla, mutta tänään kun alko olkapäähän sattuun liikaa, niin oli pakko kokeilla vähän kapeemmalla otteella, eli pikkurillit merkkien kohdalle ja kipu lakkasi, sekä jotenkin sai paremman poltteen rinnalle.
Tosin vitutusketjuun vois mennä itkemään kuinka harmittaa että löysin sen vasta nyt, voisi nousta edes vähän enemmän penkistä. Harmi että dieettikin alkaa niin ei pääse koittaan oliko se oteleveydestä kiinni tuo jumittaminen :D
epäilen ettei se ongelma ole oteleveydessä

Tiistaina alkuillasta salilla aivan tajuttoman komea mies! :kuola: Kyllä oli kiva tehdä omaa treeniä, kun oli silmänruokaa. Mä en tosiaankaan treenaa laput silmillä, vaikka omaan tekemiseen sinänsä keskitynkin... kyllä ympärilleen aina ehtii tauoilla katsella ;)

Back
Ylös Bottom