Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mistä johtuu keskellä rintaa oleva vihlova kipu syviä dippejä tehdessä? ei tunnu lihaksessa olevan kipu vaan rintalastassa
Mitä kapea myötäote ylätaljalla kehittää?
siis jos esim syö treenipäivänä parituhatta kcal, niin pitääks lepopäivinä syyä yhtä paljon?
http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/CBCloseGripPulldown.html
Tuossa olisi listaa lihaksista. Tuo on tosin enemmän neutraalilla otteella, mutta aika saman asian nuo muutkin ajaa.
Vähän omia ajatuksia ja sitä kautta kysymyksiä:
Olen treenannut nyt reilun kuukauden verran, ilman mitään tarkempaa ajatusta vielä siitä onko treeni 1-jakoista, 2-jakoista tms. vaan lähinnä olen siis kokeillut lähtötasoani joka osa-alueella. Nyt olen kuitenkin käynyt miettimään, että onko näin aloittelijana järkevämpää tehdä 1-jakoista vai 2-jakoista treeniä. Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa ja ajattelin että jos teen 2-jakoista niin jaan sen ihan kylmästi "ylä- ja alakropan" treenipäivään, tai sitten yksijakoisella niin että joka treenipäivä kävisin kropan läpi. Jos tekisi tuolla jälkimmäisellä niin aikaahan kuluisi tietty enemmän verrattuna 2-jakoiseen eli jotenkin pitäisi osata soveltaa liikkeiden määriä (ei nappaa siellä salilla olla kuitenkaan kerralla kolmea tuntia eikä se olisi järkevääkään)...
Eli kumpaa suosittelisitte - laajempaa 2-jakoista vai tiiviimpää 1-jakoista treeniä? Salilla tulee vietettyä aikaa kerralla reipas tunti.
Painotan vielä että tarkoitus on kasvattaa lihasmassaa.
^ Monta kertaa käytykin. Aina vain parin kuukauden päähän uusi aika eri lääkärille ja muutenkin asiantuntematonta. Röntgenkuvatkin otettu mutta niissä ei mitään häikkää.
^ Monta kertaa käytykin. Aina vain parin kuukauden päähän uusi aika eri lääkärille ja muutenkin asiantuntematonta. Röntgenkuvatkin otettu mutta niissä ei mitään häikkää.
Vetääkö kukaan teistä leukoja alla olevan videon tyyliin? Uutena juttuna tuli minulle tuo olkapäiden "roikutus" :wtf:
Kunhan syöt enemmän kuin kulutat, ei pitäisi olla mitään haittaa. Lenkkeily voi jopa edesauttaa lihasten kasvua.Onko lenkkeilystä haittaa salitreenin jälkeen jos muistaa syödä vain jotain ennen lenkkiä? Käyn salikaverini seurana lenkillä n. 4 kertaa viikossa kun hän yrittää vähän karistaa kiloja niin ajattelin että onkohan tuosta jotain haittaa sitten omalle lihaskasvulle?